Zpět

Vzdělávání v dluhové problematice a v problematice péče a výchovy dětí a mládeže

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9654

Název zakázky: Vzdělávání v dluhové problematice a v problematice péče a výchovy dětí a mládeže

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,(tel. 353 993 235, sadlikova@apdm.cz). Viz zadávací dokumentace

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354222240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 3. 2014 09:30

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje Závodní 353/88 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Podpora sociálního začleňování příslušníků sociálně vyloučených lokalit v Karlovarském kraji II“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Jednou z aktivit projektu je vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách a sociálních pracovníků zejména obecních úřadů.

Poskytovatelé sociálních služeb a sociální pracovníci obecních úřadů a Karlovarského kraje by měli získat komplexní znalosti a dovednosti v oblasti legislativy, mediace a komunikačních dovedností, aby byli schopni klientům účinně pomoci v řešení dluhové problematiky a v problematice péče a výchovy dětí a mládeže.

Zakázka je rozdělena na 2 dílčí části (oblasti). Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů:

Dílčí část 1: Vzdělávání v dluhové problematice

Dílčí část 2: Vzdělávání v problematice péče a výchovy dětí a mládeže

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 680875,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpoklad zahájení plnění pro 1. dílčí část zakázky je duben 2014. Předpoklad ukončení plnění pro 1. dílčí část zakázky je 30. 6. 2014. Předpoklad zahájení plnění pro 2. dílčí část zakázky je 1. 9. 2014. Předpoklad ukončení plnění pro 2. dílčí část zakázky je 31. 10. 2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovy Vary

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 80 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Kvalita a způsob zajištění předmětu veřejné zakázky 20 % a) Popis a obsah klíčových aktivit – jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní školení, bude hodnocena pestrost, šíře (0 – 50b) b) Návrhy školicích technik a metod a metod hodnocení vzdělávání - jako nejlepší bude hodnocena nabídka navrhující nejvhodnější školicí techniky a metody při využití výukových materiálů a pomůcek, metody zapojení cílové skupiny, a rovněž metodu vyhodnocení efektivity vzdělávání. (0 – 50b) Pro body v kritériu č. 2 - bude použita bodová stupnice 0 - 100 Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz v Zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. viz zadávací dokumentace

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. viz zadávací dokumentace

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). viz zadávací dokumentace

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: RUBIKON Centrum 
    IČ: 60446871 
    DIČ: CZ60446871 
    Sídlo: Korunní 880/101, 130 00 Praha 3 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dagmar Doubravová 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Informační a vzdělávací centrum Plzeň, o.s. 
    IČ: 27039994 
    Sídlo: Koterovská 640/41, 326 00 Plzeň 

  • 3. uchazeč
    Název: bfz o.p.s. 
    IČ: 27966119 
    DIČ: CZ27966119 
    Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb 
  • 4. uchazeč
    Název: Dům techniky Pardubice spol. s r.o. 
    IČ: 48151904 
    DIČ: CZ48151904 
    Sídlo: nám. Republiky 2686, 532 27 Pardubice
  • 5. uchazeč
    Název: MLMADRE s.r.o. 
    IČ: 25015095 
    DIČ: CZ25015095 
    Sídlo: Kardinála Trochty 515/2, 412 01 Litoměřice

ČÁST 2:

  • ZRUŠENA

 

Datum ukončení: 1. 4. 2014


 
Uveřejněno: 7. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016