Vzdělávání v dluhové problematice a v problematice péče a výchovy dětí a mládeže
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9654
Název zakázky: Vzdělávání v dluhové problematice a v problematice péče a výchovy dětí a mládeže
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 3. 2014
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj
Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, Karlovy Vary
- Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,(tel. 353 993 235, sadlikova@apdm.cz). Viz zadávací dokumentace
IČ zadavatele: 70891168
DIČ zadavatele: CZ70891168
- Jméno: Ing. Stanislava Správková
- Telefon: 354222240
- E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 3. 2014 09:30
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje Závodní 353/88 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Podpora sociálního začleňování příslušníků sociálně vyloučených lokalit v Karlovarském kraji II“, který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Jednou z aktivit projektu je vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách a sociálních pracovníků zejména obecních úřadů.
Poskytovatelé sociálních služeb a sociální pracovníci obecních úřadů a Karlovarského kraje by měli získat komplexní znalosti a dovednosti v oblasti legislativy, mediace a komunikačních dovedností, aby byli schopni klientům účinně pomoci v řešení dluhové problematiky a v problematice péče a výchovy dětí a mládeže.
Zakázka je rozdělena na 2 dílčí části (oblasti). Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění akreditovaných vzdělávacích kurzů:
Dílčí část 1: Vzdělávání v dluhové problematice
Dílčí část 2: Vzdělávání v problematice péče a výchovy dětí a mládeže
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 680875,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpoklad zahájení plnění pro 1. dílčí část zakázky je duben 2014. Předpoklad ukončení plnění pro 1. dílčí část zakázky je 30. 6. 2014. Předpoklad zahájení plnění pro 2. dílčí část zakázky je 1. 9. 2014. Předpoklad ukončení plnění pro 2. dílčí část zakázky je 31. 10. 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Karlovy Vary
Pravidla pro hodnocení nabídek: Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 80 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Kvalita a způsob zajištění předmětu veřejné zakázky 20 % a) Popis a obsah klíčových aktivit – jako nejlepší bude hodnocena nabídka s nejlepší obsahovou náplní školení, bude hodnocena pestrost, šíře (0 – 50b) b) Návrhy školicích technik a metod a metod hodnocení vzdělávání - jako nejlepší bude hodnocena nabídka navrhující nejvhodnější školicí techniky a metody při využití výukových materiálů a pomůcek, metody zapojení cílové skupiny, a rovněž metodu vyhodnocení efektivity vzdělávání. (0 – 50b) Pro body v kritériu č. 2 - bude použita bodová stupnice 0 - 100 Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz v Zadávací dokumentaci
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. viz zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. viz zadávací dokumentace
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). viz zadávací dokumentace
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-2.doc (2. 5. 2016 12:39)
- prilohy-zd-vyoucene-lokality-ii-vzdelavani-finalni.doc (2. 5. 2016 12:39)
- zd-vyloucene-lokality-ii-vzdelavani.pdf (2. 5. 2016 12:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- Vítězný dodavatel
Název: RUBIKON Centrum
IČ: 60446871
DIČ: CZ60446871
Sídlo: Korunní 880/101, 130 00 Praha 3
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dagmar Doubravová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Informační a vzdělávací centrum Plzeň, o.s.
IČ: 27039994
Sídlo: Koterovská 640/41, 326 00 Plzeň - 3. uchazeč
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119
DIČ: CZ27966119
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb - 4. uchazeč
Název: Dům techniky Pardubice spol. s r.o.
IČ: 48151904
DIČ: CZ48151904
Sídlo: nám. Republiky 2686, 532 27 Pardubice - 5. uchazeč
Název: MLMADRE s.r.o.
IČ: 25015095
DIČ: CZ25015095
Sídlo: Kardinála Trochty 515/2, 412 01 Litoměřice
ČÁST 2:
- ZRUŠENA
Datum ukončení: 1. 4. 2014