Vzdělávání v kolektivním vyjednávání, řešení kolektivních sporů a krizová komunikace
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9692
Název zakázky: Vzdělávání v kolektivním vyjednávání, řešení kolektivních sporů a krizová komunikace
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.01/B9.00011 Sociální dialog v chemickém průmyslu ČR příjemce: Svaz chemického průmyslu ČR
Název/obchodní firma zadavatele: Svaz chemické průmyslu České republiky
Sídlo zadavatele: Dělnická 12/213, Praha 7, PSČ 170 00
- Jméno: Ing. Ladislav Novák ředitel Svaz chemického průmyslu České republiky E-mail: ladislav.novak@schp.cz Tel.: +420 266 793 580
IČ zadavatele: 16193725
DIČ zadavatele: CZ16193725
- Jméno: Jan Kvarda
- Telefon: 739463499
- E-mail: jan.kvarda@schp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 4. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Svaz chemického průmyslu ČR, Dělnická 12/213, Praha 7, PSČ 170 00 Při předložení nabídky v elektronické podobě bude nabídka zaslána na e-mailovou adresu jan.kvarda@schp.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel očekává nabídku vzdělávání, které pokryje oblastvzdělávání v kolektivním vyjednávání, řešení kolektivních sporů a krizové komunikace s důrazem na rozvoj sociálního dialogu a budování kapacit sociálních partnerů: členských podniků Svazu chemického průmyslu ČR a odborového svazu ECHO.
Náplň klíčové aktivity bude zahrnovat zejména:
- Principy a zásady vyjednávání a způsoby efektivního dialogu o sociálních otázkách.
- Prezentace a nácvik technik vhodných pro úspěšné vedení jednání při kolektivním vyjednávání včetně příkladů dobré praxe.
- Řešení kolektivních sporů, které bude zahrnovat základní i pokročilé způsoby hledání společných zájmů i techniky držení a obhajoby pozic včetně pokročilé argumentace a sebeprezentace.
- Způsoby využití moderních technologií v komunikaci se zaměřením na prezentace tématu aktivního a konstruktivního využití moderních technologií při aktivní komunikaci (tvorbu a distribuci newsletterů, správu intranetu/extranetu pro zájmové skupiny, na možnosti konstruktivního využití sociálních síti pro posílení sociálního dialogu) a získání rychlé reakce na projednávaná témata.
- Nácvik krizové komunikace se zacílením na pochopení nutnosti společného konsensu obou zainteresovaných stran. Jako součást tréninku krizové komunikace bude začleněna také práce s modelovými situacemi před kamerou a mikrofonem (stresové situace vyvolané poptávkou médií, simulace tiskové konference atd.), které plynule naváží na téma interního řešení sporů.
Metodika a forma:
Při nácviku výše uvedených témat bude převládat kombinace odborné prezentace, diskuzního fóra, facilitace a interaktivní formy vzdělávání zástupců obou sociálních partnerů.
Nabídka vzdělávání bude obsahovat ukázku vzdělávacích materiálů.
Předpokládáme organizování 10 dvoudenních seminářů v rozsahu 2x8 vyučovacích hodin pro skupiny 6-8 osob. Za dobu trvání projektu se seminářů zúčastní 80 osob. Vyučovací hodina trvá 45 minut. Absolventi obdrží certifikát.
Uchazeč uvede minimální obsazenost kurzu, při které je schopen kurz realizovat.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 995041,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2014 - červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory ke školení v určených regionech ČR na základě požadavků objednatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: - Celková nabídková cena s váhou 40% Číselné kritérium, ve kterém bude nejlépe hodnocena nabídka s nejnižší celkovou cenou. Předmětem hodnocení je celková nabídková cena bez DPH. - Kvalita a rozsah nabízených služeb s váhou 50% Nečíselné kritérium, ve kterém bude nejlépe hodnocena nabídka s nejlepší kvalitou nabízených služeb z komplexního pohledu (celková úroveň a kvalita předložené nabídky, obsah, rozsah a struktura kurzů a jejich zajištění, druhy vzdělávacích metod) - Vzdělávací materiály s váhou 10% Nečíselné kritérium, ve kterém bude za nejlepší nabídku považována ta, která bude nabízet nejkvalitnější vzdělávací materiály. Zřetel bude brán na jejich přehlednost, srozumitelnost (logickou strukturu), propojení do praxe, interaktivnost a vizuální provedení. Hodnocení bude probíhat dle metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 1.1.2014. Číselné kritérium celková nabídková cena bude hodnoceno dle následujícího vzorce z metodického pokynu: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) --------------------------------- x váha v procentech cena (hodnota) hodnocené nabídky Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů (nejvýhodnější nabídka v tomto kritériu musí získat 100 bodů), ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící komise je povinna do zápisu dostatečně zdůvodnit své hodnocení tak, aby bylo jejich hodnocení přezkoumatelné. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvhodnější a hodnocené nabídky. Není možné nastavit hodnocení subjektivních kritérií tak, aby výsledek hodnocení jednotlivých nabídek závisel na počtu došlých nabídek. Hodnocení subjektivních kritérií nelze nastavit ani způsobem, kdy by mezi první, druhou a dalšími nabídkami byly předem stanoveny fixní bodové rozdíly. Dále není možné přidělení nulové bodové hodnoty. počet bodů hodnocené nabídky x váha v procentech / 100 Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dodavatel musí povinně poskytnout alespoň: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • životopisy, délka praxe, reference: dodavatel představí tým lektorů, kteří budou participovat na předmětu zakázky, a to doložením jejich profesních životopisů. Životopisy budou mimo jiné obsahovat délku praxe v oblasti předmětu zakázky, reference a kontakt na ověření referencí. Výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v podobě ověřených kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Uchazeči mohou nabídky předkládat buď v listinné formě nebo elektronicky. V případě listinné formy uchazeči nabídku předkládají v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Uchazeči předloží nabídku osobně do sídla zadavatele, nebo poštou do sídla zadavatele. Jednotlivé listy nabídky budou pevně spojeny a zajištěny proti neoprávněné manipulaci a budou očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Nabídka bude předložena v 1 originálu, 1 kopii na papíře a v 1 kopii na CD. Při elektronickém předložení jsou uchazeči povinni použít elektronický nástroj, který zamezí zpřístupnění obsahu nabídky před termínem otevírání nabídek. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. V případě, kdy je nabídka zaslána v elektronické podobě, musí být buď opatřena elektronickým podpisem uchazeče (zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu))nebo osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče nebo musí být k nabídce přiloženo nebo v nabídce uvedeno prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uvede se kontaktní osoba uchazeče, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, nejedná se o zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-k-08.04.14-9692.doc (2. 5. 2016 12:59)
- prilohy-ka4.doc (2. 5. 2016 12:59)
- sd-vr-ka4.pdf (2. 5. 2016 12:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček, Mgr. Pavlína Šlajsová
- 2. uchazeč
Název: RealCoaching s.r.o.
IČ: 29314569
DIČ: CZ29314569
Sídlo: Vlárská 835/1, 627 00 Brno - 3. uchazeč
Název: BDO Advisory s.r.o.
IČ: 27244784
DIČ: CZ27244784
Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8 - 4. uchazeč
Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, 500 00 Hradec Králové -
5. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov -
6. uchazeč
Název: Podnikatelský institut PYRAMIDA, s.r.o.
IČ: 26415305
DIČ: CZ26415305
Sídlo: Karlštejnská 11/30, 150 00 Praha 5 -
7. uchazeč
Název: Ideal education s.r.o.
IČ: 01758985
DIČ: CZ01758985
Sídlo: Petřvaldská 200/99, 715 00 Ostrava
Datum ukončení: 16. 6. 2014