Vzdělávání v RPS Ostrava
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8745
Název zakázky: Vzdělávání v RPS Ostrava
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: RPS Ostrava a.s.
Sídlo zadavatele: Cihelní 1191/95, Ostrava PSČ 702 00
- Jméno: Ing. Michal Pravdík – člen představenstva 596 263 660 michal.pravdik@rpsostrava.cz
IČ zadavatele: 25371738
DIČ zadavatele: CZ25371738
- Jméno: Jaroslava Zegzulková
- Telefon: 596 263 660
- E-mail: jaroslava.zegzulkova@rpsostrava.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 6. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Cihelní 1191/95, Ostrava PSČ 702 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Hlavní cíl:
- zaškolit konstruktéry a projektanty v novějším způsobu práce, ať už na úrovni konstrukce a vývoje zařízení, ale současně i na nový způsob zacházení s daty z pohledu spolupráce v rámci firmy nebo s externími osobami
- rozvoj kvalifikace a klíčových dovedností zaměstnanců
Předmětem plnění této veřejné zakázky je realizace kurzů blíže specifikovaných v příloze č. 2 zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 950000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 28. června 2013 do 10:00 hodin
Místo dodání / převzetí plnění: Cihelní 1191/95, Ostrava PSČ 702 00
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základní hodnotící kritéria nabídek budou následující A) Nabídková cena bez DPH váha 55 %: B) Kvalita, metodika, organizace a zpětné vazby váha 45 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění: •základních kvalifikačních předpokladů, •profesních kvalifikačních předpokladů, •technických kvalifikačních předpokladů a předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit zakázku. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Obecné podmínky pro prokázání kvalifikace: • Doklady prokazující splnění základních, profesních, a technických kvalifikačních předpokladů je povinen předložit uchazeč v kopii, není-li touto zadávací dokumentací stanoveno jinak. •Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii v písemné formě (doporučení Zadavatele), v českém jazyce (v českém jazyce bude probíhat i ostatní komunikace a zpracovávání všech dokladů). Nabídka bude doložena rovněž i v elektronické verzi na CD ROM a to ve formátu pdf (velikost jednotlivých souborů max 2 MB) + návrh smlouvy bude připojen ve formátu doc. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude pevně svázána a zajištěna proti neoprávněné manipulaci. Další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: v českém jazyce (v českém jazyce bude probíhat i ostatní komunikace a zpracovávání všech dokladů)
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen řádně uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu, včetně účetních dokladů v souladu s článkem 90 Nařízení Rady (ES) č. 1083/2006. Každý originální účetní doklad musí obsahovat informaci, že se jedná o projekt Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a musí být označen číslem projektu. Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele dotace, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu všech dokladů souvisejících s veřejnou zakázkou, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- 01-kryci-list_1.doc (1. 5. 2016 01:35)
- 02-specifikace-predmetu-plneni_1.pdf (1. 5. 2016 01:35)
- 03-cestne-prohlaseni-o-sluzbach_1.doc (1. 5. 2016 01:35)
- 04-popis-cilovych-skupin_1.pdf (1. 5. 2016 01:35)
- 05-cestne-prohlaseni-o-fin-a-ekon-predpokladech_1.doc (1. 5. 2016 01:35)
- 06-profesni-zivotopis_1.doc (1. 5. 2016 01:35)
- 07-cestne-prohlaseni-o-realizovanych-sluzbach-lektor_1.doc (1. 5. 2016 01:35)
- formular-vyzvy-rps-podepsany.pdf (1. 5. 2016 01:35)
- zd-rps-final-podepsana.pdf (1. 5. 2016 01:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: CAD Studio a.s.
IČ: 26197081
DIČ: CZ26197081
Sídlo: Ostrava - Moravská Ostrava, Hornopolní 3322/34, PSČ 702 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 4. 7. 2013