Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Rodenstock ČR – zajištění kurzů odborného vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9572

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Rodenstock ČR – zajištění kurzů odborného vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Rodenstock ČR s.r.o.

Sídlo zadavatele: Dr. Sedláka 841, 33901 Klatovy - Klatovy III

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Václav Nováček, jednatel společnosti tel.: +420 724 003 495, e-mail: vaclav.novacek@rodenstock.cz Thomas Stein, jednatel společnosti tel.: +420 376 346 360, e-mail: thomas.stein@rodenstock.cz

IČ zadavatele: 61173614

DIČ zadavatele: CZ61173614

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Dominika Nováčková
  • Telefon: +420775040612
  • E-mail: dominika.novackova@rodenstock.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele, Dr. Sedláka 841, 33901 Klatovy - Klatovy III

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka služeb spočívající v realizaci odborných vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Rodenstock ČR dle specifikace uvedené v příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Jedná se o tyto kurzy: 

  • 50+ ICT
  • Rovné příležitosti
  • Personalistika a lidské zdroje 
  • Administrativa (účetnictví)
  • Standardizace ve výrobní logistice a efektivní plánování a řízení výroby

  Blíže viz zadávací dokumentace. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 497000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od 3/2014 do 3/2015 Harmonogram jednotlivých kurzů viz zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele, Dr. Sedláka 841, 33901 Klatovy - Klatovy III

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria pro zadání zakázky: A. Celková nabídková cena zakázky bez DPH - uchazeč uvede celkovou nabídkovou cenu zakázky v CZK, bez DPH - váha 70 % B. Kvalita kurzů – uchazeč detailně popíše vhodnou formou pro každý poptávaný kurz způsob naplnění níže uvedených subkritérií - váha 30 % Dílčí hodnotící kritérium Kvalita kurzů bude posuzováno ve struktuře: a) Obsahová náplň kurzů (25 %) b) Metodika kurzů (50 %) c) Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů (25 %)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podle kapitoly 1.4.1.1 zadávací dokumentace. • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. • Doklad o oprávnění k podnikání. • Doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje. • Čestné prohlášení s výčtem referenčních zakázek. Blíže viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Nabídka vč. veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem uchazeče či osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Vybraný uchazeč je povinen po dobu 10 let od schválení závěrečného vyhodnocení akce uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů a poskytnout nezbytnou součinnost.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, datum 1.1.2014., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky viz zadávací dokumentace vč. příloh, které jsou zveřejněny spolu s výzvou.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: 
    TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 
    26813335
    DIČ: CZ
    26813335
    Sídlo: 
    Alejnikovova 5, 700 30 Ostrava 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík, předseda představenstva
    Poznámka k dodavateli: 
  • 2. uchazeč
    Název: 
    Everesta, s.r.o.
    IČ: 
    25014650
    DIČ: CZ
    25014650
    Sídlo: 
    Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
  • 3. uchazeč
    Název: 
    Grafia, společnost s ručením omezeným
    IČ: 
    47714620
    DIČ: CZ
    47714620
    Sídlo: 
    Budilova 4, 301 21 Plzeň
  • 4. uchazeč
    Název: 
    V-Studio, s.r.o.
    IČ: 
    25187856
    DIČ: CZ
    25187856
    Sídlo: 
    Žižkova 1, 370 01 České Budějovice

Datum ukončení: 11. 3. 2014


 
Uveřejněno: 12. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016