Vzdělávání zaměstnanců společnosti RWE IT Czech s.r.o. a partnera projektu v oblasti odborných IT dovedností
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8834
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti RWE IT Czech s.r.o. a partnera projektu v oblasti odborných IT dovedností
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 7. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: RWE IT Czech s.r.o.
Sídlo zadavatele: Plynárenská 499/1, 657 02 Brno
- Jméno: Aleš Kratochvíl, tel.: +420 602 717 950, email: ales.kratochvil@rwe.cz
IČ zadavatele: 27260291
DIČ zadavatele: CZ27260291
- Jméno: Michala Baránková
- Telefon: +420724775614
- E-mail: michala.barankova@rwe.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 8. 2013 11:00
Místo pro podání nabídek: RWE IT Czech, s.r.o., Plynárenská 499/1, 657 02 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je nákup vzdělávací kurzů zaměřených na oblast IT a systémy SAP, Oracle database, MS Windows server, VMware vSphere, Linux, IBM systémy, a programovací jazyky. Zakázka je rozdělena na 9 částí – dílčí plnění dle technické specifikace – odbornosti požadovaného kurzu.
Podrobné informace naleznete v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 971800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 9.8.2013 do 11:00 hod
Místo dodání / převzetí plnění: Lokalita zadavatele tj. prostory zadavatele Brno nebo Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz. zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována v písemné formě v českém jazyce ve 2 vyhotoveních (tj. 1. originál + 1 kopie). Originál nabídky musí být označen jako “originál”. Kromě písemné formy musí být v obálce s nabídkou přiložena její elektronická podoba (textová a tabulková část). Nabídka musí být odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh (nejlépe každý list očíslovat nepřerušenou číselnou řadou, označit razítkem a podpisem uchazeče na každém listu). Uchazeč je povinen v nabídce předložit kontaktní osobu oprávněnou jednat o nabídce uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- prilohy-zadavaci-dokumentace.pdf (1. 5. 2016 02:05)
- vyzva-na-podani-nabidek.pdf (1. 5. 2016 02:05)
- zadavaci-dokumentace-1_1_2_3_4.pdf (1. 5. 2016 02:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1
- Vítězný dodavatel
Název: SAP ČR spol. s r.o.
IČ: 49713361
DIČ: CZ49713361
Sídlo: Vyskočilova 1481/4, Praha 140 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Roman Teiml, generální ředitel a jednatel; Mgr. Martin Helikar, Director SAP Field Services
Část 2
-
Vítězný dodavatel
Název: Expect-IT, s.r.o IČ: 26966603 DIČ: CZ26966603 Sídlo: Staňkova 103/18, Brno 602 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Michal Batko; PhD., Mgr. Radana Šrubařová
Část 3
-
Vítězný dodavatel
Název: Expect-IT, s.r.o IČ: 26966603 DIČ: CZ26966603 Sídlo: Staňkova 103/18, Brno 602 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Michal Batko; PhD., Mgr. Radana Šrubařová
Část 4
-
Vítězný dodavatel
Název: Expect-IT, s.r.o IČ: 26966603 DIČ: CZ26966603 Sídlo: Staňkova 103/18, Brno 602 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Michal Batko; PhD., Mgr. Radana Šrubařová
- 2. uchazeč
Název: Gopas, a.s.
IČ: 63911035
DIČ: CZ63911035
Sídlo: Kodaňská 46, Praha 101 00 - 3. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441 Sídlo: Úzká 488/8, Brno 602 00
Část 5
-
Vítězný dodavatel
Název: Gopas, a.s. IČ: 63911035 DIČ: CZ63911035 Sídlo: Kodaňská 46, Praha 101 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Nicol Kolářová -
2. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441 Sídlo: Úzká 488/8, Brno 602 00 - 3. uchazeč
Název: Expect-IT, s.r.o IČ: 26966603 DIČ: CZ26966603 Sídlo: Staňkova 103/18, Brno 602 00
- 4. uchazeč
Název: OKsystem s.r.o. IČ: 27373665 DIČ: CZ27373665 Sídlo: Na Pankráci 125, Praha 140 21
Část 6
- Vítězný dodavatel
Název: ICT Pro s.r.o. IČ: 46971441 DIČ: CZ46971441 Sídlo: Úzká 488/8, Brno 602 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Slavík
Část 7
-
Vítězný dodavatel
Název: EDUCA TEAM s.r.o. IČ: 28667697 DIČ: CZ28667697 Sídlo: Elišky Krásnohorské 1542/7, Ústí nad Labem 400 01 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Backa - 2. uchazeč
Název: OKsystem s.r.o. IČ: 27373665 DIČ: CZ27373665 Sídlo: Na Pankráci 125, Praha 140 21
- 3. uchazeč
Název: Expect-IT, s.r.o IČ: 26966603 DIČ: CZ26966603 Sídlo: Staňkova 103/18, Brno 602 00
Část 8
-
Vítězný dodavatel
Název: Expect-IT, s.r.o IČ: 26966603 DIČ: CZ26966603 Sídlo: Staňkova 103/18, Brno 602 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Michal Batko; PhD., Mgr. Radana Šrubařová -
2. uchazeč
Název: OKsystem s.r.o. IČ: 27373665 DIČ: CZ27373665 Sídlo: Na Pankráci 125, Praha 140 21 -
3. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441 Sídlo: Úzká 488/8, Brno 602 00
Část 9
ZRUŠENA
Výběrové řízení bylo dle metodického pokynu pro zadávání zakázek OPLZZ D9 kapitola 2.6.2 a) zrušeno.
Zadavatel obdržel dvě zhodné cenové nabídky a ze strany poskytovatele dotace mu bylo navrženo uskutečnění losování za účasti obou účastníků a notáře. Zadavateli se tato možnost nejeví jako dostatečně transparentní a vzhledem k vysoutěžené částce (14 000 Kč za dvoudenní skupinový kurz) a časové a místní náročnosti se rozhodl tuto formu nevyužít. V současné době navíc ve společnosti zadavatele dochází ke změně kompetencí cílové skupiny. Potenciální účastníci již nebudou ve styku se zákazníky, a proto je pro ně vzdělávání v oblasti jednání se zákazníky již nepotřebné. V průběhu projektu bude tato vzdělávací aktivita nahrazena vhodnější variantou s důrazem na prezentační schopnosti.
Datum ukončení: 20. 8. 2013