Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti VAFO PRAHA, s.r.o. ve specifických dovednostech II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 5454

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti VAFO PRAHA, s.r.o. ve specifických dovednostech II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2010

Název/obchodní firma zadavatele: VAFO PRAHA, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Chrášťany 94, 252 19 Rudná u Prahy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Pavel Bouška - jednatel 257 952 141 pavel@vafo.cz

IČ zadavatele: 61499587

DIČ zadavatele: CZ61499587

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jakub Majer
  • Telefon: 739 028 800
  • E-mail: jakub@vafo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2010 14:00

Místo pro podání nabídek:
VAFO PRAHA, s.r.o. k rukám pana Jakuba Majera Chrášťany 94, 252 19 Rudná u Prahy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Obsahem zakázky je poskytnutí specifických vzdělávacích služeb pro pracovníky společnosti VAFO PRAHA, s.r.o. Jedná se především o pozice výrobní ředitel, projektový manažer, vedoucí výroby, vedoucí údržby, extrudérista, elektrikář, svářeč, nástrojař a příjemce surovin. V rámci vzdělávacích aktivit budou tyto pozice proškoleny v oblastech „Příprava surovin“ (modul A), „Šrotování“ (modul B), „Zhutňování“ (modul C) a „Balení a paletizace“ (modul D). Cíle zakázky budou naplňovány prostřednictvím školení a praktických nácviků v reálném provozu. Naplněním cílů této zakázky dojde k nárůstu odborných znalostí vytypovaných zaměstnanců výroby a managementu, ke snížení množství chyb způsobených obsluhou, k rozšíření kompetencí jednotlivých zaměstnanců a také k nárůstu efektivity celého výrobního procesu. Definované cíle projektu vycházejí z podporovaných aktivit OP LZZ výzvy EDUCA a komplexně pokrývají odbornostní problematiku společnosti. Dodavatel musí respektovat pravidla pro publicitu OP LZZ a realizovat zakázku v souladu s těmito pravidly.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 692899,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
ledna 2011 do listopadu 2011

Místo dodání / převzetí plnění:
VAFO PRAHA, s.r.o. Chrášťany 94 252 19 Rudná u Prahy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena, váha 40 % - uchazeč uvede v případě komplexní nabídky celkovou výši nabídkové ceny v Kč bez a s DPH za celý rozsah plnění této zakázky nebo v případě dílčí nabídky celkovou cenu za jednotlivé vzdělávací moduly v Kč bez a s DPH. 2. Kvalita nabízených služeb váha 40 % - bude hodnocen obsah školení, návrh struktury a obsahu školení, metody výuky, rozsah nabízených služeb, zkušenosti s obdobným typem plnění nebo zákazníků se obdobným předmětem činnosti, popis jakým způsobem bude poskytována zpětná vazba a závěrečné hodnocení, kvalita a zkušenosti lektorského týmu 3. Forma monitoringu efektivity realizovaných aktivit 20 % - bude hodnocen návrh formy monitoringu efektivity realizovaných aktivit. Jednotlivé váhy kritérií představují počet bodů, které je možno získat při hodnocení daného kritéria. Zvítězí nabídka s nejvyšším počtem bodů, max. 100.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Kopii dokladu o oprávnění k podnikání • Dodavatel v nabídce stručně uvede profesní zkušenosti lektorů, kteří se budou podílet na zajišťování zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: V závazné objednávce nebo písemné smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3. ze dne 15. 10. 2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu nepodání žádné nabídky ze strany potencionálních dodavatelů. V nejbližší době bude vypsáno nové zadávací řízení na dodavatele.

Datum ukončení: 4. 1. 2011


 
Uveřejněno: 18. 10. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016