Vzdělávejme se
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10174
Název zakázky: Vzdělávejme se
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00001 Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II. příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: Jitona a.s.
Sídlo zadavatele: Wilsonova 222/3, 392 01 Soběslav
- Jméno: Ing. Martin Kovář MBA telefon: 602 446 206 E-mail: mkovar@jitona.cz Ing. Martin Layer telefon: 725 563 418 E-mail: mlayer@jitona.cz
IČ zadavatele: 18164439
DIČ zadavatele: CZ18164439
- Jméno: Milan Pytlík
- Telefon: 602 465 907
- E-mail: mpytlik@jitona.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 11. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Jitona a.s., Jateční 938/2, 339 01 Klatovy
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
5.3. Předmět zakázky
Předmětem zakázky je zabezpečení vzdělávací aktivity pracovníků: předmět zakázky je rozdělen na 3 ílčí zakázky, na které je možné podávat nabídky odděleně.
Dílčí zakázka č.1: Školení pracovníků ve výrobě,
středisko lisovna a formátovací pila
Školení pracovníků ve výrobě,
středisko Bosch
Dílčí zakázka č.2: Technické dovednosti – Informační
technologie – Inventor
Autodesc 2013
Dílčí zakázka č.3: Technické dovednosti – Informační
technologie – Woodwop
5.4. Doba plnění a předpokládaná hodnota zakázky
Doba plnění: listopad 2014 – červen 2015
Specifikace vzdělávacích aktivit:
č. 1: Školení pracovníků ve výrobě, středisko
lisovna a formátovací pila
obsah vzdělávání:
-
zvýšení produktivity výrobní linky
-
zkrácení času pro změnu výroby
-
vyhledání možných chyb v procesu a techniky jejich eliminace
-
údržba strojů a zařízení
Minimální rozsah vyuč.hodin: 60 vyučovacích hodin na jednu skupinu
Počet zapojených zaměstnanců: 20 ve dvou skupinách v jednom dnu
Lichý týden I.skupina 6:00 – 14:00 (10:00-10:30 přestávka)
II.skupina 14:00 – 16:30
Sudý týden II.skupina 6:00 – 14:00 (10:00-10:30 přestávka)
I.skupina 14:00 – 16:30
Maximální cena 186.000,- Kč
Termín realizace listopad 2014 – únor 2015
č. 2: Školení pracovníků ve výrobě, středisko
Bosch
obsah vzdělávání:
-
zvýšení produktivity balicí linky
-
zkrácení času pro změnu výroby
-
vyhledání možných chyb v procesu a techniky jejich eliminace
-
údržba strojů a zařízení
Minimální rozsah vyuč.hodin: 80 vyučovacích hodin na jednu skupinu
Počet zapojených zaměstnanců: 16 ve dvou skupinách v jednom dnu
Lichý týden I.skupina 6:00 – 14:00 (10:00-10:30 přestávka)
II.skupina 14:00 – 16:30
Sudý týden II.skupina 6:00 – 14:00 (10:00-10:30 přestávka)
I.skupina 14:00 – 16:30
Maximální cena: 248.000,- Kč
Termín realizace: únor 2015 – červen 2015
č. 3: Technické dovednosti - informační technologie
obsah vzdělávání:
1) AUTODESC INVENTOR 2013
Minimální rozsah vyuč.hodin: 15 vyučovacích hodin na skupinu
Počet zapojených zaměstnanců: 3
Maximální cena 30.000,- Kč
Termín realizace leden 2015 – červen 2015
č. 4: Technické dovednosti - informační technologie
obsah vzdělávání:
1) WoodWop - obsluha CNC
2) WoodWop - programování CNC
Minimální rozsah vyuč.hodin: 15 vyučovacích hodin na skupinu
Počet zapojených zaměstnanců: 14
Maximální cena 30.000,- Kč
Termín realizace leden 2015 – červen 2015
Jedna vyučovací hodina je stanovena na 60 minut. Rozsah vyučovacích hodin bude rozdělen na teorii a praxi v poměru 50% na 50% u vzdělávacích aktivit č. 1 a 2.
Maximální hodnota zakázky celkem činí: 494.000,- Kč bez DPH
Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady na realizaci kurzu (veškeré náklady na lektora a na výukové materiály).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 494000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2014 - červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Klatovy, Jateční 839/2
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. nabídková cena - váha hodnocení 40% 2. kvalita nabízených služeb - váha hodnocení 60% Konkrétně bude v rámci kritéria kvalita nabízených služeb hodnocen: - návrh obsahu kurzů, metody a formy výuky - ukázková skripta
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 D9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- oznameni-o-vyhlaseni-vyzvy-20.10.2014.pdf (3. 5. 2016 09:11)
- zadavaci-dokumentace-20.10.2014.pdf (3. 5. 2016 09:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Aktivita č.1
- Vítězný dodavatel
Název: SONNYX CONSULTING S.R.O.
IČ: 28858581
DIČ: CZ28858581
Sídlo: Dušní 112/16, Staré Město, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Soňa Baarová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING S.R.O.
IČ: 18164439
DIČ: CZ18164439
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Zábřeh
- 3. uchazeč
Název: Everesta s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa
Aktivita č.2
- Vítězný dodavatel
Název: SONNYX CONSULTING S.R.O.
IČ: 28858581
DIČ: CZ28858581
Sídlo: Dušní 112/16, Staré Město, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Soňa Baarová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING S.R.O.
IČ: 18164439
DIČ: CZ18164439
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Zábřeh
- 3. uchazeč
Název: Everesta s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa 2. uchazeč
Název: Everesta s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa
Aktivita č.3
- Vítězný dodavatel
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING S.R.O.
IČ: 18164439
DIČ: CZ18164439
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Zábřeh
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostálík
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: NICOM, a.s.
IČ: 26226375 - DIČ: CZ26226375
Sídlo: Smetanova 3, 602 00
Aktivita č.4
- Vítězný dodavatel
Název: SONNYX CONSULTING S.R.O.
IČ: 28858581
DIČ: CZ28858581
Sídlo: Dušní 112/16, Staré Město, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Soňa Baarová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 26. 11. 2014