Zpět

Zajištění dodavatele odborných a obecných školení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9377

Název zakázky: Zajištění dodavatele odborných a obecných školení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Decoleta, a.s.

Sídlo zadavatele: Hruškové Dvory 58, Jihlava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Šubrt, 567 113 267, subrt@decoleta.cz

IČ zadavatele: 27725103

DIČ zadavatele: CZ27725103

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Havlíková
  • Telefon: +420 606 792 002
  • E-mail: petra.havlikova@klastromnipack.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2013 15:00

Místo pro podání nabídek:
Hrušové Dvory 58, Jihlava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky jsou vzdělávací služby, konkrétně realizace odborných školení a kurzů pro jednotlivé profese a realizace dalších vzdělávacích akcí (dále jen „školení“). Školení jsou určena pro zaměstnance zadavatele a zaměstnance partnera zadavatele společnost MODIA,a.s.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do pěti dílčích částí. Dílčí části veřejné zakázky zahrnují jeden druh souboru příbuzných školení. Specifikace předmětu veřejné zakázky a jednotlivých dílčích částí je obsažena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace, která je její nedílnou součástí.

Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na všechny dílčí části veřejné zakázky zároveň, popřípadě jen na některé dílčí části veřejné zakázky, nebo jen na jednu dílčí část veřejné zakázky. Uchazeči jsou povinni ve své nabídce uvést, které/kterých dílčích částí veřejné zakázky se jejich nabídka týká.

Základním cílem zadávacího řízení je uzavření pěti smluv - pro každou dílčí část veřejné zakázky jednu. Každá smlouva bude uzavřena s jedním vybraným dodavatelem.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2345000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení plnění veřejné zakázky je závislé na ukončení výběrového řízení (předpoklad prosinec 2013). Školení budou probíhat v období od uzavření smlouvy do 31. května 2015. Bližší vymezení termínů plnění je uvedeno v příloze č. 1 zadávací dokumentace

Místo dodání / převzetí plnění:
Hruškové Dvory 58, Jihlava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ve smyslu ustanovení § 78 odst. 1 písm. a) ZVZ ekonomická výhodnost nabídky. Celková ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených dílčích hodnotících kritérií, stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou následujícím procentním vyjádřením: 1. 55 % Nabídková cena za celou dílčí část veřejné zakázky, v Kč, bez DPH. 2. 45 % Obsah a organizace školení a metody vzdělávání. Bližší údaje k jednotlivým kritérií, metodám a způsobu hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Kvalifikaci splní uchazeč, který prokáže splnění • Základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 zákona • Profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona • Technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona Uchazeč prokazuje splnění kvalifikačních předpokladů v souladu s ustanovením § 62 odst. 3 zákona předložením čestného prohlášení. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie níže uvedených dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy. Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 zákona poté prokáže uchazeč: • výpisem z evidence Rejstříku trestů pro doložení základních kvalifikačních předpokladů uvedených v písm. a) a b) § 53 zákona, • potvrzením příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestné prohlášení pro doložení základních kvalifikačních předpokladů uvedených v písm. f) § 53 zákona, • potvrzením příslušného orgánu či instituce pro doložení základních kvalifikačních předpokladů uvedených v písm. h) § 53 zákona. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona poté prokáže uchazeč: • výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, • dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 zákona poté prokáže uchazeč předložením: A) seznamu nejméně 3 realizovaných (dokončených) služeb v oblasti stejné či obdobné jako je předmět dílčí části veřejné zakázky, do které podal uchazeč nabídku, poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením identifikačních údajů zadavatele, kterému byly poskytovány; jejich rozsahu, doby poskytnutí, počtu účastníků kurzu, velikosti studijních skupin a hodnoty plnění. Minimální hodnota součtu referenčních zakázek (významných služeb) pro uchazečem zvolenou dílčí část veřejné zakázky musí být: • pro dílčí část 1 veřejné zakázky: 730.000 Kč bez DPH, • pro dílčí část 2 veřejné zakázky: 220.000 Kč bez DPH, • pro dílčí část 3 veřejné zakázky: 300.000 Kč bez DPH, • pro dílčí část 4 veřejné zakázky: 200.000 Kč bez DPH, • pro dílčí část 5 veřejné zakázky: 300.000 Kč bez DPH, V případě, že uchazeč hodlá podat nabídku pro více dílčích částí veřejné zakázky, je povinen prokázat finanční objem referenčních zakázek v rozsahu úhrnu (součtu) minimálních hodnot referenčních zakázek za ty dílčí části veřejné zakázky, jichž se nabídka uchazeče týká. Příklad: uchazeč, který hodlá podat nabídku pro dílčí část 1 a 2 veřejné zakázky, musí prokázat celkový finanční objem referenčních zakázek za poslední 3 roky v minimální hodnotě 950.000 Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu dále musí být: 1. osvědčení vydané či podepsané veřejným zadavatelem, pokud byly služby dodány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby dodány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo, 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění uchazeče, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. B) seznam osob odpovědných za poskytování požadovaných služeb v rámci dílčí části veřejné zakázky, do které podal uchazeč nabídku (tj. realizační tým) spolu s doložením osvědčení o jejich vzdělání a odborné kvalifikaci pro plnění předmětu části veřejné zakázky, tedy služeb v oblasti stejné či obdobné jako je předmět dílčí části veřejné zakázky, jak vyplývá dále. Realizační tým musí tvořit alespoň: • 1 vedoucí projektu • 1 garant vzdělávacích programů • 1 studijní referent • seznam lektorů, kteří se budou podílet na plnění dané dílčí části veřejné zakázky o pro dílčí část 2 - 4 veřejné zakázky: alespoň 3 lektoři o pro dílčí část 1 veřejné zakázky: alespoň 5 lektorů o pro dílčí část 5 veřejné zakázky: alespoň 2 lektoři Bližší specifikace ke splnění technických kvalifikačních předpokladů je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v listinné podobě v jednom originálním vyhotovení (bude označeno nápisem „originál“), v jedné kopii (bude označeno nápisem „kopie“) a v elektronické podobě, včetně všech příloh, na nosiči CD/DVD ve formátu pdf. Originál nabídky musí obsahovat originály či úředně ověřené kopie všech dokumentů. Cizojazyčné písemnosti musí být úředně přeloženy do českého jazyka. V případě rozporů mezi údaji obsaženými v originále nabídky a CD/DVD se považují za rozhodující údaje a dokumenty obsažené v originále nabídky v listinné podobě. Uchazeč je povinen ve své nabídce uvést, které/kterých dílčích částí veřejné zakázky se jeho nabídka týká. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., O veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OPLZZ.

Další podmínky:
Povinnou součástí nabídky uchazeče je návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (v případě zastupování uchazeče na základě plné moci musí být nedílnou přílohou smlouvy relevantní plná moc). Kompletní zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatel na adrese http://decoleta.profilzadavatele.cz/ .

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: VIA ALTA a.s.
    IČ: 26906741
    DIČ: CZ26906741
    Sídlo: Okružní 963, 674 01 Třebíč

Část 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
  • 2. uchazeč
    Název: VIA ALTA a.s.
    IČ: 26906741
    DIČ: CZ26906741
    Sídlo: Okružní 963, 674 01 Třebíč

Část 3

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
  • 2. uchazeč
    Název: VIA ALTA a.s.
    IČ: 26906741
    DIČ: CZ26906741
    Sídlo: Okružní 963, 674 01 Třebíč

Část 4

  • Vítězný dodavatel
    Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
    IČ: 27489698
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Daniel Suchochleb

 

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING, a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Alejnikova 1822/5, 700 30 Ostrava - Zábřeh

 

  • 3 uchazeč

           Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
           IČ: 25289667
           DIČ: CZ25289667
           Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
 

  • 4. uchazeč
    Název: VIA ALTA a.s.
    IČ: 26906741
    DIČ: CZ26906741
    Sídlo: Okružní 963, 674 01 Třebíč

Část 5

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
  • 2. uchazeč
    Název: VIA ALTA a.s.
    IČ: 26906741
    DIČ: CZ26906741
    Sídlo: Okružní 963, 674 01 Třebíč

 

Datum ukončení: 31. 12. 2013


 
Uveřejněno: 29. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016