Zpět

Zajištění odborné vzdělávání v rámci manažerské a stavební akademie

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9443

Název zakázky: Zajištění odborné vzdělávání v rámci manažerské a stavební akademie

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Chládek a Tintěra, Pardubice a.s.

Sídlo zadavatele: K Vápence 2677, 530 02 Pardubice - Zelené Předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Pejcha, ředitel společnosti tel. 702205384 petr.pejcha@cht-pce.cz

IČ zadavatele: 25253361

DIČ zadavatele: CZ25253361

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Veronika Kovářová
  • Telefon: 777642160
  • E-mail: veronika.kovarova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
Chládek a Tintěra, Pardubice a.s., K Vápence 2677, 530 02 Pardubice - Zelené Předměstí. Nabídky je možné podávat doporučeně poštou nebo osobně na recepci společnosti – a to od 6. 1. 2014 do 10. 1. 2014 mezi 8. a 15. hodinou.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele. Součástí dodávky bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to studijních materiálů, prezenčních listin a osvědčení o absolvování kurzů.

Předmětem zakázky jsou:

Odborné vzdělávání – manažerská akademie

Efektivní plánovací metody

Výhody a nevýhody jednotlivých metod plánování, jak sestavovat různé typy plánů s důrazem na vhodnost jejich použití v konkrétních situacích, vytváření strategii včetně její implementace do plánovacích procesů.

(10 účastníků, 2 dny po 8 vyučovacích hodinách)

 

Marketing strategie v získání a udržení klientů v období krize

Cílem je naučit se poznat stěžejní prvky marketingu a obchodní strategie stavební firmy s přihlédnutím k období krize. Jak uspět na zahraničních trzích, jak vyjednávat se zahraničními investory.

(12 účastníků, 1 den, 8 vyučovacích hodin)

 

Pokročilé techniky projektového řízení

Cílem kurzu je naučit se jak správně provádět odhady, vznik, strategie a realizace projektu, jak dohodnout věcný rozsah projektu, sestavení a používání harmonogramu projektu, sestavení rozpočtů, správné řízení rizik.

(30 pracovníků – rozdělení do 3 skupin, 1 den, 8 vyučovacích hodin)

 

Odborné vzdělávání – stavební akademie

Řízení stavební zakázky

Kurz bude zaměřen na následující témata:

- formy projektů - tradiční, D/B, EPC, Fast Track

- ovlivňování trhu a korupce ve výstavbě

- rozhodování stavebníka

- projektování, výběr projektanta

- stanovování cen

- vyhledávání dodavatele, klasické a elektronické zadávání

- hodnocení nabídek, kritéria hodnocení

- smluvní vztahy ve výstavbových projektech a jejich problémy

- zajišťování jakosti a dozory

- zabezpečení výstavbového projektu pojištěním a bankovní zárukou

- řešení sporů, rozhodčí řízení, znalci.

(36 účastníků – rozdělení do 3 skupin, 2 dny po 8 vyučovacích hodinách)

 

Příprava a řízení velkých stavebních projektů

Kurz zaměřený na následující oblasti:

- posouzení developerského záměru

- vyjasnění způsobů zadání

- vytvoření a koordinace projektu

- kontrola účastníků projektu

- sepsání projektových cílů a ujasnění cílových konfliktů

- průběžná informace zadavatele o vývoji projektů

- koordinace a kontrola zpracování řízení k získání financí, dotací, povolení

- zahraniční subdodávky - úskalí (certifikáty a atesty)

(36 účastníků – rozdělení do 3 skupin, 2 dny po 8 vyučovacích hodinách)

 

Management rizika ve výstavbě

Účastníci kurzu budou seznámeni s následujícími tématy:

- pojem rizika, identifikace nebezpečí a scénářů nebezpečí

- výpočet rizika

- lidský činitel jako zdroj nebezpečí

- metody vyšetřování rizika

- vnímavost k riziku, kontext a jiné psychologické okolnosti

- rizika stavebních akcí: záměr, projektování, výběrové řízení, realizace, kontrola jakosti, podnikatelská rizika

- alokace rizik ve smluvních vztazích, centralizace a decentralizace rizik, řešení sporů, pojištění

 (36 účastníků – rozdělení do 3 skupin, 2 dny po 8 vyučovacích hodinách)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 582000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Únor 2014 – duben 2014 Prosinec 2014 – duben 2015 Přesné termíny realizace jednotlivých kurzů budou upřesněny zadavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy budou probíhat na adrese Staré Hradiště 197 533 52 Staré Hradiště (H-centrum).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritérium 1: Nabídková cena (váha 40%) Dílčí hodnotící kritérium 2: Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů (váha 60%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a)Který není v likvidaci b)Který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek c)Vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů. d)Který nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) Který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán b) Který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky v souladu s výzvou. Uchazeč zpracuje cenovou nabídku v české měně bez DPH, uchazeč uvede zvlášť DPH, zvlášť výši DPH v % a cenu včetně DPH. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Nabídku je nutné předložit v zalepené obálce, zřetelně označené nápisem „NEOTEVÍRAT – VŘ Zajištění odborné vzdělávání v rámci manažerské a stavební akademie“ Doručení je možné osobně, poštou nebo přepravní službou na adresu a v termínu dle této výzvy. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Vítězný dodavatel:

Mgr. Romana Zbořilová

V Rejích 286/26, 643 00 Brno

IČ 681 03 026

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele: Mgr. Romana Zbořilová

 

2. uchazeč: 

TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.

Komárkova 10, 148 00 Praha 4

IČ: 268 13 335

 

3. uchazeč:

Everesta, s.r.o.

Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

IČ 250 14 650

 

4. uchazeč:

top vision s.r.o.

U Půjčovny 2, 110 00 Praha 1

IČ 264 68 727

 

 5. uchazeč:

BDO Advisory s.r.o.

 

Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8

 

IČ 272 44 784

Datum ukončení: 21. 2. 2014


 
Uveřejněno: 23. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016