Zajištění odborného servisu pro obce při vytváření podkladů pro vznik svazku obcí
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9613
Název zakázky: Zajištění odborného servisu pro obce při vytváření podkladů pro vznik svazku obcí
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/B8.00001 Systémová podpora rozvoje meziobecní spolupráce v ČR v rámci území správních obvodů obcí s rozšířenou působností příjemce: Svaz měst a obcí České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Svaz měst a obcí České republiky
Sídlo zadavatele: 5. května 1640/65, 140 21 Praha
- Jméno: Jaromír Jech, ředitel Kanceláře pro projekty a vzdělávání, +420 234 709 715, jech@smocr.cz
IČ zadavatele: 63113074
DIČ zadavatele: CZ63113074
- Jméno: Mgr. Iva Zwingerová
- Telefon: +420 281 021 823
- E-mail: zwingerova@gordion.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 3. 2014 09:30
Místo pro podání nabídek: GORDION, s.r.o., Kolmá 6/682, 190 00 Praha 9
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění odborného servisu pro obce při vytváření podkladů pro vznik / transformaci svazku obcí v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami. Dodavatel poskytne prostřednictvím vysoce kvalifikovaných odborníků na veřejnou správu zejména (nikoliv však výlučně) tyto klíčové služby:
a) analýza mechanismu fungování dobrovolných svazků obcí (dále jen „DSO“) – dodavatel provede analýzu fungování všech stávajících DSO (v současnosti 723 dle systému ARIS Ministerstva financí), tj. zanalyzuje mechanismus jejich fungování, zejména s ohledem na zaměření činností, participaci členů ve vazbě na SO ORP, zřizovací listiny a další dokumenty, působnost orgánů a způsob hlasování, práva a povinnosti;
b) vytipování stávajících DSO vhodných k transformaci;
c) vytvoření metodických podkladů pro transformaci DSO;
d) vytvoření metodických podkladů pro vznik DSO v rámci správního obvodu obce s rozšířenou působností (SO ORP);
e) zpracování individuálních podkladů pro celé území ČR pro vznik nebo transformaci nejméně 180 DSO (dle stávajícího vývoje projektu max. 190 DSO), a to s přihlédnutím k požadavkům spolupracujících obcí v rámci SO ORP;
f) zpracování návrhu možných legislativních úprav právního řádu v souvislosti s institucionalizací meziobecní spolupráce (MOS) v území;
g) zajištění průběžné (v pracovní dny mezi 10:00 a 18:00 hodin) poradenské činnosti pro obce a DSO ve věci vzniku nebo transformace DSO v rámci SO ORP prostřednictvím telefonu nebo e-mailu. Telefonické dotazy budou nahrávány a archivovány. Písemné dotazy budou archivovány
h) zajištění odborných vystoupení - na vyžádání zadavatele vystoupení k problematice DSO na akcích zadavatele souvisejících s projektem v rozsahu nejvýše 100 vystoupení po celé ČR
i) zajištění odborných konzultací - osobní přítomnost člena týmu s vysokoškolským magisterským vzděláním nejméně 1x týdně min. po dobu nejméně 4 hodin ke konzultacím a koordinaci projektu v sídle zadavatele,
Předmět plnění veřejné zakázky je vymezen vzorem Smlouvy, který tvoří přílohu zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4960000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení poskytování služeb: neprodleně po podpisu smlouvy (předpoklad duben 2014) Datum ukončení poskytování služeb: 30. 6. 2015 Podrobný harmonogram plnění je vymezen vzorem Smlouvy, který tvoří přílohu zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. A. Měsíční poplatek za poradenství - váha 25 % B. Hodinová sazba za služby - váha 15 % C. Návrh řešení zakázky - váha 30 % D. Vzorová dokumentace ke vzniku DSO - váha 30 % Podrobná specifikace dílčích hodnotících kritérií a popis způsobu hodnocení jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady podle § 53 zákona, b) splní profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 zákona, c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku d) prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 56 zákona Bližší popis požadavků zadavatele na prokázání splnění kvalifikace je uveden v kvalifikační dokumentaci, která tvoří přílohu zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v originále a v jedné kopii v písemné formě a dále rovněž v elektronické formě na vhodném médiu (CD). Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou a nabídka bude zajištěna proti neoprávněné manipulaci. Nabídka musí být doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky, nápisem „NABÍDKA – NEOTEVÍRAT“ a adresou uchazeče, na niž je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 5 zákona.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce a návrh smlouvy musí být podepsáný oprávněnou osobou.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Viz článek 10 smlouvy o poskytování služeb
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 (datum vydání 1. 1. 2014).
Další podmínky: Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. Zadávací dokumentace vč. všech příloh je uveřejněna na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilSMOCR
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek_63.pdf (2. 5. 2016 12:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: MEPCO, s.r.o.
IČ: 27143643
DIČ: CZ27143643
Sídlo: Spálená 108/51, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. David Koppitz
- 2. uchazeč
Název: Dvořák Hager & Partners, advokátní kancelář, s.r.o.
IČ: 29050821
DIČ: CZ29050821
Sídlo: Pobřežní 394/12, 186 00 Praha 8
Datum ukončení: 9. 5. 2014