Zpět

Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců George Engineering, a.s. – 2015/MS

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10518

Název zakázky: Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců George Engineering, a.s. – 2015/MS

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 4. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: George Engineering, a.s.

Sídlo zadavatele: Záhřebská 157/24, 120 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mojmír Stojan, Předseda představenstva Tel. 533 038 001 Email:stojan.mojmir@geen.cz

IČ zadavatele: 26424860

DIČ zadavatele: CZ26424860

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiří Jakeš
  • Telefon: 533 038 001
  • E-mail: jakes.jiri@geen.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2015 16:00

Místo pro podání nabídek:
Brno, Valchařská 36, 614 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je:

 

  1. zajištění vzdělávacích aktivit pro zaměstnance žadatele v rozsahu všech vzdělávacích aktivit uvedených v příloze této výzvy, minimální věcný a časový rozsah jednotlivých vzdělávacích aktivit je dán požadovanou osnovou vzdělávací aktivity.

  2. ověření získaných znalostí zúčastněných zaměstnanců žadatele.

  3. zajištění publicity dle Manuálu pro publicitu OP LZZ.

  4. zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu:

    1. evidence docházky školených zaměstnanců

    2. evidence absence

    3. evidence výuky

    4. závěrečný protokol

    5. vystavení certifikátu o absolvování

    6. další dokumentace související s plněním zakázky, kterou bude Úřad práce dodatečně vyžadovat

       

      Rozsah a způsob evidence je stanoven v Manuálu pro zájemce o vstup do projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců (POVEZ)

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 620000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben – srpen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Brno, Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity – váha 40 % Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny vzdělávací aktivity v Kč a to tak, že: Pro hodnocení nabídkové ceny je nejvhodnější nabídkou ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu. Nabídky budou hodnoceny podle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH dle následujícího vzorce: 100 * (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií za vzdělávací aktivitu dosáhne nejvyšší hodnoty. 2. Metodika organizace kurzů - váha 60 % Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocené nabídky budou seřazeny od nejlepší po nejhorší. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 100, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů. Nabídka, která bude nejlépe splňovat požadavky zadavatele, získá v rámci daného subkritéria 100 bodů. Ostatním nabídkám bude přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto subkritéria ve vztahu k této nabídce. Nabídky budou hodnoceny podle kvality metodiky organizace kurzů dle následujícího vzorce: 100 * (hodnocená nabídka/ nejvýhodnější nabídka) * váha vyjádřená desetinným číslem Jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Kopie výpisu z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, nikoli starší než 30 dní. 2. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku). 3. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Zde je vyžadován originál dokumentu. 4. Čestné prohlášení o tom, že lektor uchazeče o tuto zakázku je v zaměstnaneckém poměru ve vztahu k uchazeči (nejedná se o subdodávku) a je kompetentní osobou pro výuku vzdělávací aktivity. 5. Doklad o certifikaci uchazeče na stupni partnerství „Microsoft Learning Partner“. 6. Doklad o prokázání kvality lektorského týmu, minimálně 3 lektoři s certifikací MCT – Microsoft Certified Trainer.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě a ve formátu *.pdf (včetně podpisů). Tento soubor bude přiložen k nabídce v obálce Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ, ve vydání 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč navrhne nabídkovou jednotkovou cenu pro jednoho účastníka a dále pak cenu celkem pro stanovený maximální počet účastníků. Ceny budou zpracovány jako smluvní, pevné a nejvýše přípustné. Tato cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude uvedena bez DPH. Všechny ceny budou uvedeny v absolutních hodnotách v korunách českých. Součástí nabídky bude i vzor dokladu prokazující úspěšné absolvování kurzu. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny během průběhu realizace po celou dobu platnosti smlouvy. Zadavatel stanoví počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální, skutečný počet účastníků může být nižší. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých bez DPH. Obchodní podmínky, Dodací podmínky a Platební podmínky budou pevně stanoveny ve smlouvě, která bude uzavřena bezprostředně po vydání rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky. Platba za jednotlivé dodané služby (vzdělávací aktivity) bude provedena po skončení jednotlivých vzdělávacích aktivit. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s žádným uchazečem. Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené a zapečetěné obálce, která bude výrazně označena – „NABÍDKA – Zajištění odborného vzdělávání zaměstnanců George Engineering, a.s. 2015/MS – NEOTVÍRAT“

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Žadatel obdržel jednu nabídku, která splnila podnámky Zadávacího řízení.

Dodavatel byl vybrán

Vítězný dodavatel:

Název :GOPAS, a.s.,,

Sídlo: Kodaňská 1441/46

          Praha 10, 101 00

IČ: 63911035

DIČ: CZ63911035

Osoba oprávněná jednat za dodavatele:

Ing. PETR DANIEL, statutární ředitel

Datum ukončení: 5. 5. 2015


 
Uveřejněno: 8. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016