Zajištění polygrafických kurzů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8665
Název zakázky: Zajištění polygrafických kurzů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 5. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00008 Vzdělávejte se pro růst v kraji Královéhradeckém příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Hradec Králové
Název/obchodní firma zadavatele: Systemprint Drescher, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Myslbekova 273, 547 01 Náchod
- Jméno: Pavel Křepelka, tel.: 603 490 980, e-mail: krepelka@drescher.cz
IČ zadavatele: 18622224
DIČ zadavatele: CZ18622224
- Jméno: Šárka Novotná
- Telefon: 725267935
- E-mail: sarka.novotna@drescher.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 6. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění čtyř vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečné zkoušky.
Zadavatel požaduje zabezpečit čtyři jednotlivé kurzy. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
VA 1: Odborné vzdělávání zaměstnanců v oblasti základních polygrafických znalostí pro 49 zaměstnanců rozdělených do 5 skupin, rozsah celkem 120 školicích hodin (8 hodin x 3 dny x 5 skupin);
VA 2: Odborné vzdělávání zaměstnanců v oblasti rozšířených polygrafických znalostí pro celkem 24 zaměstnanců rozdělených do 2 skupin, rozsah 80 školicích hodin (8 hodin x 5 dnů x 2 skupiny);
VA 3: Odborná výuky angličtiny se zaměřením na oblast polygrafie a obchodu pro celkem 15 zaměstnanců, rozsah 36 školicích hodin/skupina (2 hodiny x 18 dnů x 2 skupiny);
VA 4: Odborná výuky němčiny se zaměřením na oblast polygrafie a obchodu pro celkem 10 zaměstnanců, rozsah 36 školicích hodin (2 hodiny x 18 dnů)
1 školicí hodina = 45 minut
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky ani závěrečné přezkoušení.
Cílovou skupinu pro VA 1 tvoří zaměstnanci bez polygrafického vzdělání. Tito zaměstnanci ke své práci potřebují získat mnohem hlubší znalosti z oboru, které dosud získávali jen od zkušenějších kolegů.
Cílovou skupinu pro VA 2 tvoří zaměstnanci, kteří si potřebují rozšířit a prohloubit polygrafické znalosti.
Cílovou skupinu pro VA 3 a 4 tvoří zaměstnanci z řad managementu a obchodního týmu, kteří komunikují s obchodními partnery v zahraničí a dostatečná jazyková vybavenost je nutností.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečných zkoušek. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.
Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 679200,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: VA 1: červen – listopad 2013 VA 2, 3 a 4: červen 2013 – únor 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Celková nabídková cena bez DPH – váha 50 % • Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. • Kvalita nabízeného plnění – váha 50 % • V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – bude hodnocena použitá metodika a efektivita výuky. Nejlépe bude hodnocena nabídka, jejíž forma výuky bude zaměřena na potřeby cílové skupiny. • Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předkladů prokáže uchazeč předložením čestného prohlášení. • Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. • Pro realizaci aktivit 1 a 2 požadujeme: • kopii certifikátu ISO 9001; • podepsané CV lektorů prokazující znalosti ve vzdělávání v oblasti polygrafie; • Pro realizaci aktivit 3 a 4 požadujeme: • Předložení životopisu lektora, z něhož bude vyplývat min. 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých; • Předložení certifikátu jazykových znalostí lektora odpovídající min. úrovni C1.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- vyzva-final_1.pdf (1. 5. 2016 01:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Uchazeč, který získat v rámci hodnocení výběrového řízení nejvyšší počet bodů, odmítl uzavřít smlouvu.
Datum ukončení: 8. 11. 2013