Zajištění poskytování sociální služby sociálně terapeutické dílny v okrese Znojmo
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10345
Název zakázky: Zajištění poskytování sociální služby sociálně terapeutické dílny v okrese Znojmo
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 12. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Jihomoravský kraj
Sídlo zadavatele: Žerotínovo nám. 3/5, Brno
- Jméno: JUDr. Michal Hašek
IČ zadavatele: 70888337
DIČ zadavatele: CZ70888337
- Jméno: Fiala, Tejkal a partneři, advokátní kancelář, s.r.o.
- Telefon: 541 211 528
- E-mail: zakazky@akfiala.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 12. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je množné podávat poštou na adresu zadavatele: Jihomoravský kraj, Krajský úřad Jihomoravského kraje, Odbor sociálních věcí, Žerotínovo náměstí 3/5, 601 82 Brno či osobně na podatelně zadavatele v přízemí budovy na výše uvedené adrese.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění poskytování služby sociální prevence sociálně terapeutické dílny v souladu s § 67 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a § 32 vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a zajištění její dostupnosti cílové skupině – osobám se zdravotním postižením/osobám s chronickým duševním onemocněním/osobám se zrakovým postižením/osobám s kombinovaným postižením v okrese Znojmo.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 885825,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba plnění veřejné zakázky je stanovena na dobu určitou, a to v délce 9 měsíců s předpokladem zahájení plnění od 01.01.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: okres Znojmo
Pravidla pro hodnocení nabídek: -
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel v souladu s § 51 odst. 3 větou druhou zákona nepožaduje prokázání splnění kvalifikace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: -
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Diecézní charita Brno
IČ: 44990260 - DIČ: CZ44990260
- Sídlo: tř, Kpt. Jaroše 9, Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Evžen Adámek
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 30. 12. 2014