Zajištění rekvalifikačních kurzů v rámci projektu "Věk a péče nemusí být překážkou"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9620
Název zakázky: Zajištění rekvalifikačních kurzů v rámci projektu "Věk a péče nemusí být překážkou"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 2. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: IdeaHelp, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Zemědělská 1004, 564 01 Žamberk
- Jméno: Ing. Jan Šeda 603 483 767 jseda@ideahelp.cz
IČ zadavatele: 27470229
DIČ zadavatele: neplátce DPH
- Jméno: Ing. Jarmila Rückerová
- Telefon: 730 158 538
- E-mail: ruckerova@ideahelp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 3. 2014 10:10
Místo pro podání nabídek: IdeaHelp,o.p.s. Zemědělská 1004 564 01 Žamberk
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky spočívá v zajištění realizace rekvalifikačních kurzů v rámci projektu "Věk a péče nemusí být překážkou.
Vzhledem k rozmanitosti předmětu zakázky je zakázka rozdělena na 4 části:
- Část 1: Obsluha elektro a moto vozíku
- Část 2: Pracovník v sociálních službách - pečovatelská činnost
- Část 3: Počítačová gramotnost dle sylabu ECDL
- Část 4: Obsluha osobního počítače
Každá z výše uvedených částí bude hodnocena samostatně. Uchazeč může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části zakázky. Nabídka na každou část zakázky musí být podána samostatně.
Celkový časový fond a osnova rekvalifikačních kurzů musí být v souladu s danou akreditací, časový fond může být i navýšen s přihlédnutím k cílové skupině.
Rekvalifikační kurzy budou zakončeny závěrečnou zkouškou a účastník po úspěšném složení zkoušky získá osvědení s celorepublikovou platností, průkaz apod.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 150000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín začátku realizace kurzů: březen až červen 2014 (plnění bude realizováno na základě dílčích objednávek podle potřeb zadavatele).
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace kurzů: okres Ústí nad Orlicí a okres Svitavy
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným hodnotícím kritériem je jednotková cena za 1 účastníka a kurz v Kč včetně DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie) · Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Prostou kopii platného rozhodnutí o akreditaci MŠMT ČR, případně zvláštní předpisy opravňující uchazeče k realizaci rekvalifikačních kurzů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě do místa sídla zadavatele. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.1_6.pdf (2. 5. 2016 12:24)
- priloha-c.-1-nabidkovy-formular.docx (2. 5. 2016 12:24)
- priloha-c.-2-cestne-prohlaseni_2.docx (2. 5. 2016 12:24)
- priloha-c.-3-navrh-smlouvy_1.docx (2. 5. 2016 12:24)
- zadavaci-dokumentace_85.pdf (2. 5. 2016 12:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Čás 1: Obsluha elektro a moto vozíku
- zadávací řízení bylo zrušeno - zadavatel ve stanovené lhůtě neobdržel žádnou nabídku.
Část 2: Pracovník v sociálních službách - pečovavatelská činnost
- Vítězný dodavatel
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
Část 3: Počítačová gramotnost dle sylabu ECDL
- Vítězný dodavatel
Název: MAVO s.r.o.
IČ: 62579461
DIČ: CZ62579461
Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
Část 4: Obsluha osobního počítače
- Vítězný dodavatel
Název: MAVO s.r.o.
IČ: 62579461
DIČ: CZ62579461
Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
Datum ukončení: 8. 3. 2014