Zpět

Zajištění sociální rehabilitace pro osoby s duševním onemocněním v okresech Cheb a Sokolov

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9571

Název zakázky: Zajištění sociální rehabilitace pro osoby s duševním onemocněním v okresech Cheb a Sokolov

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Karlovarský kraj

Sídlo zadavatele: Závodní 353/88, Karlovy Vary

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková, tel. 354 222 240, stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz. Kontaktní osobou ve věcech formální stránky zadávacího řízení a ve věcech odborné problematiky je Ing. Monika Sádlíková,(tel. 353 993 235, sadlikova@apdm.cz). Viz zadávací dokumentace

IČ zadavatele: 70891168

DIČ zadavatele: CZ70891168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Stanislava Správková
  • Telefon: 354222240
  • E-mail: stanislava.spravkova@kr-karlovarsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají doporučeně poštou na níže uvedenou adresu: Krajský úřad Karlovarského kraje Závodní 353/88 360 06 Karlovy Vary nebo osobně na podatelnu Krajského úřadu Karlovarského kraje v budově A, přízemí: pondělí a středa v době od 7:30 do 16:30 hodin úterý a čtvrtek v době od 7:00 do 14:30 hodin pátek v době od 7:00 do 13:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka vychází z Individuálního projektu Karlovarského kraje „Podpora sítě služeb sociální prevence v Karlovarském kraji“ (dále jen projekt), který je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a rozpočtu ČR. Projekt má v Karlovarském kraji (dále jen KK) prostřednictvím poskytovatelů vybraných sociální služeb zajistit potřebné sociální služby pro osoby s duševním onemocněním, jejichž podporu KK řeší nově od roku 2011. Výsledkem by měla být pozitivní změna situace osob a jejich podpora v nepříznivé životní situaci, spočívající v jejich plnohodnotném zapojení do života společnosti, včetně přístupu na trh práce.

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění poskytování sociální služby sociální rehabilitace (dle ustanovení § 70 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) a zajištění její dostupnosti vybrané cílové skupině – osoby s duševním onemocněním na území Karlovarského kraje a to v okresech Cheb a Sokolov. Účelem podpory, sociální práce, dané cílové skupině osob, je jejich případné zapojení do ekonomického, sociálního a kulturního života společnosti, včetně jejich návratu na trh práce (případně vstup na trh práce), udržení se na trhu práce nebo přístupu ke službám, které návrat na trh práce umožňují.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3225000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Smlouva s vybranými uchazeči bude uzavřena na 9 měsíců.

Místo dodání / převzetí plnění:
Karlovarský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium č. 1 – Výše nabídkové ceny bez DPH 70 % Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kritériu bude postupováno dle vzorce: nejnižší nabídková cena ( ) x 100 hodnocená nabídková cena Kritérium č. 2 – Popis způsobu zajištění předmětu veřejné zakázky 30 % a) Popis práce s cílovou skupinou, výběr prostředků a metod, dopady poskytované služby u jednotlivých uživatelů pomocí měřitelných kritérií (0 – 70 bodů) b) Popis způsobu zapojení cílové skupiny (0 – 30 bodů) Pro stanovení neváženého bodového zisku v tomto kriteriu bude postupováno tak, že jednotlivým nabídkám budou v jednotlivých podkriteriích přidělovány body ve výši vyjadřující míru splnění podkriteria ve vztahu k nejvhodnější nabídce, která obdrží maximální počet bodů daného podkriteria. Součet takto získaných bodů bude tvořit nevážený bodový zisk jednotlivých nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz v Zadávací dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Viz zadávací dokumentace.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Viz zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1

  • Vítězný dodavatel
    Název: Fokus Mladá Boleslav, sdružení pro péči o duševně nemocné 
    IČ: 48678767 
    Sídlo: Jaselská 1304, 293 01 Mladá Boleslav 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Jan Stuchlík 
    Poznámka k dodavateli:

ČÁST 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Fokus Mladá Boleslav, sdružení pro péči o duševně nemocné 
    IČ: 48678767 
    Sídlo: Jaselská 1304, 293 01 Mladá Boleslav 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Jan Stuchlík 
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 31. 3. 2014


 
Uveřejněno: 12. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016