Zajištění vzdělání „Aktivizace seniorů – trénování paměti“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10133
Název zakázky: Zajištění vzdělání „Aktivizace seniorů – trénování paměti“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00113 Pokračujeme v kvalitě příjemce: Arcidiecézní charita Olomouc
Název/obchodní firma zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc
Sídlo zadavatele: Křížkovského 6, 772 00 Olomouc
- Jméno: Václav Keprt, ředitel 585 229 380, 581 115 211, info@acho.charita.cz
IČ zadavatele: 43962726
DIČ zadavatele: CZ 43962726
- Jméno: Barbora Cigánková
- Telefon: 581 115 213
- E-mail: bara.cigankova@acho.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídku je možné předložit v listinné podobě v sídle zadavatele: Arcidiecézní charita Olomouc Křížkovského 6, 772 00 Olomouc Lhůta pro podání nabídek bude splněna v okamžiku, kdy nabídka bude doručena do sídla zadavatele.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Kurz musí vybavit pracovníky potřebnými kompetencemi v oblasti aktivizace seniorů – trénování paměti, tak aby mohli získané dovednosti přednést do praxe.
Kurz je určen pracovníkům sociálních služeb, kteří se profesně věnují seniorům a poskytne návod, jak provádět kognitivní trénink se zdravými osobami, tak i s osobami postiženými demencí. Absolventi mohou tuto nově získanou dovednost využít v praxi ke zvýšení kvality života seniorů ve svém zařízení či komunitě při vedení kurzů pro veřejnost, program lze modifikovat i pro další cílové skupiny.
Cílem vzdělávání je připravit pracovníky sociálních služeb na rehabilitaci lidí s duševním onemocněním a poskytnout jim orientaci v problematice psychosociální rehabilitace. Trénink paměti je kombinací kognitivního tréninku a relaxujících psychomotorických cvičení.
Vzdělávací program by měl být zaměřen na podporu kompetencí pracovníků v oblastech:
- Úvod do psychologie paměti
- Strategie, motivace, mnemotechniky, základy integrovaného tréninku paměti,
- Demonstrace modelové hodiny trénování paměti s různým tematickým zaměřením
- Paměťové techniky
- Didaktický přístup k trénování paměti
Součástí vzdělávání musí být teoretická výuka a praktický nácvik dovedností.
Vzdělávací program musí využívat tyto výukové metody: příklady z praxe, skupinové diskuse, workshopy, modelové situace, praktická cvičení.
Celkový počet hodin vzdělávání: 40 - 48
Celkový počet školících dnů: 5 - 6
Celkový počet proškolených osob: 12
Celkový počet školících běhů: 1
Součástí předložené nabídky uchazeče bude podrobný popis nabízeného vzdělávacího programu s ohledem na předmět veřejné zakázky. Popis doporučujeme doplnit o hodinové dotace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 61983,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: v období měsíců 1/2015 – 3/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Praha Uchazeč si musí zajistit vlastní prostory pro realizaci vzdělávacího programu.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Nabídková cena bude stanovena jako cena celková a konečná. V souladu s ustanovením § 51 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty v platném znění se jedná o plnění osvobozené od daně bez nároku na odpočet daně.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč prokáže kvalifikaci předložením následujících dokladů: 1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán nebo z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Uchazeč doloží kopii výpisu, který nesmí být starší než 90 kalendářních dnů. 2. Doklad o oprávnění k podnikání, podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku). Uchazeč doloží kopii dokladu. 3. Doklad osvědčující odbornou způsobilost uchazeče – tj. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení udělený MPSV ČR dle § 117 a, zákona č. 108/2006Sb., o sociálních službách, a to ve formě prosté kopie. Odborná způsobilost musí být platná po dobu realizace této veřejné zakázky. V případě, že je doba platnosti odborné způsobilosti kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti odborné způsobilosti, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 4. Doklad o akreditaci vzdělávacího programu MPSV ČR ve formě prosté kopie. V případě, že je doba platnosti akreditace vzdělávacího programu kratší než doba trvání této veřejné zakázky, předloží uchazeč čestné prohlášení o zajištění platnosti akreditace vzdělávacího programu, a to ve formě originálu či ověřené kopii. 5. Doklady prokazující odbornou způsobilost realizačního týmu, podílející se na realizaci zakázky: - kopie diplomu o dosaženém vysokoškolském vzdělání (bakalářského nebo magisterského stupně) alespoň u 1 osoby, která bude odpovědná za poskytování vzdělávání, - čestné prohlášení dodavatele, že se tato vysokoškolsky vzdělaná osoba bude podílet na realizaci zakázky, tzn. přímo vyučovat, - kopie osvědčení všech lektorů o absolvování minimálně 40 hodinového výcviku v oblasti, která je předmětem zakázky; - profesní životopisy všech osob podílejících se na výuce, z nichž bude vyplývat minimálně tříletá praxe každé osoby v oblastech uvedených v jednotlivých zvolených modulech nebo praxi obdobného charakteru k těmto zvoleným modulům. U všech osob musí z předloženého životopisu dále vyplývat minimálně roční praxe v poskytování lektorské činnosti. Osoby dohromady zařazené do vzdělávacího procesu musí svou praxí pokrýt všechny vyučované oblasti. 6. Seznam realizovaných zakázek – seznam minimálně 3 kurzů, které dodavatel realizoval a které jsou obdobné tématem a rozsahem. V seznamu bude uveden stručný popis, kontakty na organizaci, pro kterou byli realizovány. Seznam realizovaných zakázek musí být podepsán statutárním zástupcem uchazeče. Tento doklad se překládá v prosté kopii. 7. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče a předloženo v originále nebo ověřené kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 vyhotoveních. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být předložena v sídle zadavatele v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat – Aktivizace seniorů – trénování paměti“. Na obálce musí být uvedena kontaktní adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 z 1. 1. 2014. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zakázka je zadávána v režimu zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500 000,00 a nedosahující 2 000 000,00 Kč (kap. 2.1.2) pro zajištění maximální transparentnosti a nediskriminace. Předmět plnění řeší specifické odborné vzdělávání pracovníků v sociálních službách. Vzhledem k tomu, že jednotlivé vzdělávací programy v této oblasti jsou obsahově velmi různorodé a na základě provedeného aktuálního průzkumu trhu nelze zadávat všechny specifické odborné vzdělávací programy společně, rozhodl se zadavatel z těchto oprávněných důvodů uplatňovat při zadávání jednotlivých veřejných zakázek v oblasti specifických vzdělávacích programů tak, jako by byly zadávány všechny společně a tím v přísnějším režimu.
Další podmínky: Zadavatel požaduje od uchazeče předložit písemný návrh smlouvy o dílo. Závazný vzor návrhu smlouvy o dílo tvoří přílohu k této výzvě. Návrh smlouvy musí být podepsán oprávněnou osobou uchazeče a musí být předložen v originále. Uchazeč vyplní v závazném vzoru návrhu smlouvy o dílo pouze zeleně označená ustanovení. Přílohou návrhu smlouvy o dílo musí být Podrobná specifikace předmětu smlouvy, která detailně popíše rozsah a harmonogram akreditovaného vzdělávacího programu (předmětu smlouvy).
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-1_1_2.doc (3. 5. 2016 08:49)
- priloha-trenink-pameti-vzor-smlouvy.doc (3. 5. 2016 08:49)