ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO Colognia press, a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8777
Název zakázky: ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO Colognia press, a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/82.00010 Vzdělávejte se pro růst ve Středočeském kraji příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Příbram
Název/obchodní firma zadavatele: Colognia press, a.s.
Sídlo zadavatele: Havlíčkova 844, 28000 Kolín IV
- Jméno: Jaroslav Vendl Telefon: 602 442 037 E-mail: j.vendl@etikety.cz
IČ zadavatele: 26186292
DIČ zadavatele: CZ26186292
- Jméno: Kateřina Šemíková
- Telefon: 321 752 125
- E-mail: katerina.semikova@etikety.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 7. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Havlíčkova 844, 28000 Kolín IV
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět Veřejné zakázky spočívá v zajištění služeb dalšího vzdělávání zaměstnanců společnosti Colognia press, a.s.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 2 části:
I. odborné vzdělávání v oblasti:
- nástrojů kvality,
- chemických látek a ochrany životního prostředí,
- metrologie,
- business angličtiny.
II. specifické vzdělávání v oblasti polygrafického průmyslu zaměřené na:
- práci s polygrafickým strojem Gallus,
- efektivní výrobu etiket,
- informační technologie používané v polygrafickém průmyslu (EskoArtwork, Macron DtP, CRM, Colis Nova)
Obecný cíl vzdělávacích aktivit: Rozšíření odborných znalostí zaměstnanců, zvyšování kvalifikace, snížení zmetkovosti, schopnost asistentek příjímání objednávek v cizím jazyce, vyšší efektivita výroby, vyšší konkurenceschopnost, získání znalostí nových funkcí softwarů a proškolení v zavedených inovacích a metod do výroby.
Žadatel požaduje zabezpečit všechny vzdělávací aktivity včetně závěrečného přezkoušení. Zakázka bude mít nejméně jednoho dodavatele, tj. Zadavatel vzhledem k rozdílnému zaměření jednotlivých částí plnění nevylučuje realizaci:
a) každé dílčí části předmětu veřejné jiným dodavatelem,
b) obou dílčích částí předmětu veřejné zakázky jedním dodavatelem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1269000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Srpen 2013 až březen 2014
Místo dodání / převzetí plnění: Havlíčkova 844, 28000 Kolín IV
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH (50 %) Metodika organizace kurzů (50 %) Podrobnosti k hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Všechny požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7. a ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (ZVZ).
Další podmínky: Všechny další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c.-01.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- dodatecne-informace-c.-02.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- oznameni-o-vyberu-nejvhodnejsi-nabidky_1.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- oznameni-o-vylouceni-uchazece.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- pisemna-zprava-zadavatele_2.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- priloha-1-opravena.docx (1. 5. 2016 01:45)
- priloha-1_1.docx (1. 5. 2016 01:45)
- priloha-2-opravena.docx (1. 5. 2016 01:45)
- priloha-2_1.docx (1. 5. 2016 01:45)
- smlouva-i.-cast.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- smlouva-ii.-castl.pdf (1. 5. 2016 01:46)
- vyzva_30.pdf (1. 5. 2016 01:46)
- zadavaci-dokumentace_43.pdf (1. 5. 2016 01:46)
- zd-colognia-press-opravena.pdf (1. 5. 2016 01:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část I
- Vítězný dodavatel
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Procházková
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Svinov - 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa - 4. uchazeč
Název: Asterius s.r.o.
IČ: 01444719
DIČ: CZ01444719
Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3-Žižkov
Část II
- Vítězný dodavatel
Název: Asterius s.r.o.
IČ: 01444719
DIČ: CZ01444719
Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3-Žižkov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Filip Novotný
Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: Palatinum Campus s.r.o.
IČ: 29023521
DIČ: CZ29023521
Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
Datum ukončení: 31. 7. 2013