Zpět

ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO Colognia press, a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8777

Název zakázky: ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO Colognia press, a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Colognia press, a.s.

Sídlo zadavatele: Havlíčkova 844, 28000 Kolín IV

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaroslav Vendl Telefon: 602 442 037 E-mail: j.vendl@etikety.cz

IČ zadavatele: 26186292

DIČ zadavatele: CZ26186292

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Šemíková
  • Telefon: 321 752 125
  • E-mail: katerina.semikova@etikety.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 7. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Havlíčkova 844, 28000 Kolín IV

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět Veřejné zakázky spočívá v zajištění služeb dalšího vzdělávání zaměstnanců společnosti Colognia press, a.s.


Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 2 části:

I. odborné vzdělávání v oblasti:
- nástrojů kvality,
- chemických látek a ochrany životního prostředí,
- metrologie,
- business angličtiny.

II. specifické vzdělávání v oblasti polygrafického průmyslu zaměřené na:
- práci s polygrafickým strojem Gallus,
- efektivní výrobu etiket,
- informační technologie používané v polygrafickém průmyslu (EskoArtwork, Macron DtP, CRM, Colis Nova)

Obecný cíl vzdělávacích aktivit: Rozšíření odborných znalostí zaměstnanců, zvyšování kvalifikace, snížení zmetkovosti, schopnost asistentek příjímání objednávek v cizím jazyce, vyšší efektivita výroby, vyšší konkurenceschopnost, získání znalostí nových funkcí softwarů a proškolení v zavedených inovacích a metod do výroby.

Žadatel požaduje zabezpečit všechny vzdělávací aktivity včetně závěrečného přezkoušení. Zakázka bude mít nejméně jednoho dodavatele, tj. Zadavatel vzhledem k rozdílnému zaměření jednotlivých částí plnění nevylučuje realizaci:
a) každé dílčí části předmětu veřejné jiným dodavatelem,
b) obou dílčích částí předmětu veřejné zakázky jedním dodavatelem.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1269000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Srpen 2013 až březen 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Havlíčkova 844, 28000 Kolín IV

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (50 %) Metodika organizace kurzů (50 %) Podrobnosti k hodnocení nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Všechny požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7. a ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (ZVZ).

Další podmínky:
Všechny další požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je přílohou výzvy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část I

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Procházková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Svinov

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

  • 4. uchazeč
    Název: Asterius s.r.o.
    IČ: 01444719
    DIČ: CZ01444719
    Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3-Žižkov

Část II

  • Vítězný dodavatel

             Název: Asterius s.r.o.
             IČ: 01444719
             DIČ: CZ01444719
             Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3-Žižkov
             Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Filip Novotný
             Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč

          Název: Palatinum Campus s.r.o.
          IČ: 29023521
          DIČ: CZ29023521
          Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk

 

Datum ukončení: 31. 7. 2013


 
Uveřejněno: 26. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016