ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO LINAPLAST s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10297
Název zakázky: ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO LINAPLAST s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00013 Vzdělávejte se pro růst v Olomouckém kraji II! příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: LINAPLAST s.r.o.
Sídlo zadavatele: Sportovní 313, 798 12 Kralice na Hané
- Jméno: Petr Rajchman tel.: 582 369 279 e-mail: petr.rajchman@linaplast.cz
IČ zadavatele: 25348965
DIČ zadavatele: CZ25348965
- Jméno: Kateřina Vlachová
- Telefon: 730 162 138
- E-mail: katerina.vlachova@linaplast.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Sportovní 313, PSČ 79812, Kralice na Hané
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění 18 vzdělávacích aktivit včetně závěrečné testovací zkoušky. Zadavatel požaduje zabezpečit 18 vzdělávacích aktivity jednotlivě. Zakázka je dělena na dvě dílčí části.
Dílčí část 1:
VA 1 – Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru strojírenství
Dílčí část 2
VA 1 – Manažerské a analytické funkce MS Excel
VA 2 - Příprava změny ve výrobě pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 3 - Správa výrobních požadavků zákazníka pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 4 - Plánování opakované výroby pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 5 - Požadavky materiálů do výrobního procesu dle FIFO pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 6 - Příprava materiálu ve výrobě pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 7 - Dosledovatelnost vstupních šarží pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 8 - Plánování projektů ve výrobě pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 9 - Řízení změn ve výrobních projektech pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 10 - Kapacitní plánování pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 11 - Pokročilé rozvrhování výroby pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 12 - Požadavky na TPV pomocí nově nastaveného IS Helios po zavedení šaržování
VA 13 - Operativní řízení výroby a generování šarží pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 14 - Odvádění výrobních operací pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 15 - Monitoring výrobních strojů a zařízení pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 16 - Vyhodnocení výroby dle směnového provozu pomocí nově nastaveného IS Helios
VA 17 - Náklady výrobního procesu pomocí nově nastaveného IS Helios
Bližší specifikace je uvedena v přiložené zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850950,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí část 1: leden - březen 2015 Dílčí část 2: leden - březen 2015 (platí pouze pro VA 1) leden - duben 2015 (platí pro ostatní VA)
Místo dodání / převzetí plnění: Sportovní 313, PSČ 79812, Kralice na Hané
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 50 % Metodika organizace kurzů 50 % Bližší specifikace v přiložené zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny v přiložené Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- oznameni-o-vyberu-final.pdf (3. 5. 2016 11:04)
- oznameni-o-vylouceni-final.pdf (3. 5. 2016 11:04)
- priloha-c.-1_4.docx (3. 5. 2016 11:04)
- priloha-c.-2_4.docx (3. 5. 2016 11:04)
- vyzva-k-podani-nabidky-final_2.pdf (3. 5. 2016 11:04)
- zd-linaplast-final.pdf (3. 5. 2016 11:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1:
- Vítězný dodavatel
Název: S&T CZ, s.r.o.
IČ: 44846029
DIČ: CZ44846029
Sídlo: Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Kamil Krus, Ing. Václav Kraus, Miroslav Bečka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: NICOM, a.s.
IČ: 26226375
DIČ: CZ26226375
Sídlo: Smetanova 3, 602 00 Brno
Část 2:
- Vítězný dodavatel
Název: INMEDIAS a.s.
IČ: 60742658
DIČ: CZ60742658
Sídlo: Pavlovská 489/63, 692 01 Mikulov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vilém Srnec
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: HARPAGON Software s.r.o.
IČ: 62025970
DIČ: CZ62025970
Sídlo: Průmyslová 190, 537 01 Chrudim - 3. uchazeč
Název: ASG Consulting s.r.o.
IČ: 44018169
DIČ: CZ44018169
Sídlo: Padlých hrdinů 135/27, 736 01 Havířov
Datum ukončení: 12. 2. 2015