Zajištění vzdělávacích kurzů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9187
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/A9.00007 Edukací ke kvalitě příjemce: Zlínský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Zlínský kraj
Sídlo zadavatele: třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín
- Jméno: MVDr. Stanislav Mišák, hejtman tel.: 577 043 100 stanislav.misak@kr-zlinsky.cz
IČ zadavatele: 70891320
DIČ zadavatele: CZ70891320
- Jméno: Ing. David Neulinger
- Telefon: 577 043 874
- E-mail: david.neulinger@kr-zlinsky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Zlínského kaje, odbor investic, Ing. David Neulinger, Tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů a výcviků pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o sociálních službách) v domovech pro seniory zřizovaných Zlínským krajem, obecních úřadech II. a III. stupně a Krajském úřadě Zlínského kraje. Zakázka je rozdělena na 6 částí (dále také „moduly“).
Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, jeho specifikace a požadavky jsou v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Vymezení předmětu veřejné zakázky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 9273100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Zlínský kraj, podrobnosti v zadávací dokumentaci
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání kompletní požadavky jsou uvedeny v kvalifikační dokumentaci
Požadavek na písemnou formu nabídky: ano
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8
Další podmínky: Zadávací dokumentace je kompletně zveřejněna na profilu zadavatele: https://stavebnionline.cz/Profily/profil.asp?ID=113