Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9187

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 10. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Zlínský kraj

Sídlo zadavatele: třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: MVDr. Stanislav Mišák, hejtman tel.: 577 043 100 stanislav.misak@kr-zlinsky.cz

IČ zadavatele: 70891320

DIČ zadavatele: CZ70891320

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. David Neulinger
  • Telefon: 577 043 874
  • E-mail: david.neulinger@kr-zlinsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Zlínského kaje, odbor investic, Ing. David Neulinger, Tř. T. Bati 21, 761 90 Zlín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů a výcviků pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o sociálních službách) v domovech pro seniory zřizovaných Zlínským krajem, obecních úřadech II. a III. stupně a Krajském úřadě Zlínského kraje. Zakázka je rozdělena na 6 částí (dále také „moduly“).

Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, jeho specifikace a požadavky jsou v příloze č. 1 zadávací dokumentace – Vymezení předmětu veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 9273100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
duben 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Zlínský kraj, podrobnosti v zadávací dokumentaci

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání kompletní požadavky jsou uvedeny v kvalifikační dokumentaci

Požadavek na písemnou formu nabídky:
ano

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8

Další podmínky:
Zadávací dokumentace je kompletně zveřejněna na profilu zadavatele: https://stavebnionline.cz/Profily/profil.asp?ID=113


 
Uveřejněno: 16. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016