Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10289

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Bombardier Transportation Czech Republic a.s.

Sídlo zadavatele: Svatopluka Čecha 12/1205, 470 01 Česká Lípa

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Paul Troch, tel.: 487 802 100, e-mail: paul.troch@be.transport.bombardier.com

IČ zadavatele: 49902083

DIČ zadavatele: CZ49902083

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Ševčíková
  • Telefon: 487 802 602
  • E-mail: katerina.sevcikova@cz.transport.bombardier.com

Lhůta pro podání nabídek: 8. 12. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Svatopluka Čecha 12/1205, 470 01 Česká Lípa

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Bombardier Transportation Czech Republic a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Aktivita 1:

Vedoucí provozu – mistr/mistrová (akreditovaná vzdělávací aktivita)

16 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 244 vyučovacích hodin (tj. 122 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 2:

Základní kurz ČSN 050705 ZK 135 1.1 + zkouška dle ČSN EN 287-1 (FW - koutový svar v poloze PF - svislé zdola nahoru)

9 zaměstnanců

celkem 160 vyučovacích hodin

(40 hodin teorie, 104 hodin praxe, 16 hodin zkouška)

1 vyučovací hodina (teorie) – 45 min.

1 vyučovací hodina (praxe, zkouška) = 60 min.

 

Aktivita 3:

Zkouška svářeče dle normy ČSN EN 287–1 (BW - tupý svar v poloze PF)

13 zaměstnanců

120 vyučovacích hodin

(20 hodin teorie, 84 hodin praxe, 16 hodin zkouška)

1 vyučovací hodina (teorie) – 45 min.

1 vyučovací hodina (praxe, zkouška) = 60 min.

 

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity 1 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností, aktivity 2 Svářečský průkaz a aktivity 3 Oprávnění ke svařování.

 

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří dělníci, které chce Zadavatel rekvalifikovat na vedoucí pozice.    

 

Cílovou skupinu aktivity 2 tvoří zaměstnanci, které chce Zadavatel rekvalifikovat ve svařování koutového sváru ve svislé poloze zdola nahoru.

 

Cílovou skupinu aktivity 3 tvoří kvalifikovaní svářeči, kterým potřebuje Zadavatel rozšířit znalosti o svařování tupého sváru ve svislé poloze zdola nahoru.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného osvědčení.

 

VA 1: Kurzy budou probíhat v prostorách Zadavatele.  

VA 2, 3: Kurzy budou probíhat v prostorách dodavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 725800,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
VA 1: leden – červen 2015 VA 2: prosinec 2014 – únor 2015 VA 3: prosinec 2014 – březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
VA 1: Svatopluka Čecha 12/1205, 470 01 Česká Lípa VA 2, 3: Liberecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 č. zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu – mistr/mistrová“ v rozsahu min. 122 hodin včetně závěrečného přezkoušení Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za jednotlivé školitele uchazeč doloží: • certifikát prokazující znalost nástrojů kvality ve výrobě (např. Lean Management, 5 S apod.) Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Libereckém kraji II.“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023521
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavel Procházka
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 4. 2. 2015


 
Uveřejněno: 24. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016