Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů pro projekt Rozvoj lidských zdrojů v CCA Group a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8770

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů pro projekt Rozvoj lidských zdrojů v CCA Group a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: CCA Group a.s.

Sídlo zadavatele: Karlovo nám. 17, 120 00, PRAHA 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ilona Aubrechtová 378 229 413 Ilona.aubrechtova@cca.cz

IČ zadavatele: 25695312

DIČ zadavatele: CZ25695312

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Pavel Škarban
  • Telefon: 602157901
  • E-mail: pavel.skarban@cca.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 7. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
CCA Group a.s., Krátká 3, 301 00, Plzeň. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 8. a 16. hodinou. V poslední den lhůty pro podávání nabídek je povinnost doručit nabídku nejpozději do 14:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele. Součástí dodávky bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to studijních materiálů, prezenčních listin, pozvánek na školení, osvědčení o absolvování kurzů apod.

Předmětem zakázky jsou:

 

Technologická školení

Oracle database 11g implement partitioning (cca 2 dni, 1 účastník)

Pokročilá analýza dat v Oraclu 10g/11g (cca 3 dni, 1 účastník)

Bezpečnost webových služeb, Developing secure java web services (cca 3 dny, 1 účastník)

Školení pro systémové architekty v Javě, Architect Enterprise Applications with Java EE (cca 5 dní, 1 účastník)

Technologie Java - příprava na certifikace Oracle Certified Professional, Java SE Programmer (cca 5 dní, 3 účastníci)

Modelování v Enterprise Architekt (cca 2 dny, 3 účastníci)

Sharepoint - pokročilý vývoj a přizpůsobení webových aplikací (cca 5 dní, 2 účastníci)

SharePoint – nasazení a správa (cca 5 dní, 1 účastník)

Oracle Database 11g: Performance Tuning (cca 5 dní, 1 účastník)

Modelování SW aplikací pomocí Analytických vzorů (cca 2 dny, 3 účastníci)

Programovací techniky /HTML 5, CCS 3, Javascript apod./ (cca 3 dny, 1 účastník)

Programování pomocí Hibernate a JPA2 (cca 2 dni, 1 účastník)

Webové služby REST a SOAP – Java (cca 5 dní, 1 účastník)

 

Školení marketingu a obchodu

Komplexní marketing v podnikání – CIMA-A (cca 12 dní, 1 účastník)

Product Manager a jeho marketingová odbornost (cca 3 dny, 1 účastník)

 

Školení v oblasti personalistiky

Personální akademie (cca 18 dní, 1 účastník)

 

Školení v oblasti controllingu

Koncepce, funkce a nástroje controllingu (1 den, 1 účastník)

Zavádění controllingu v praxi (1 den, 1 účastník)

Investiční controlling (3 dny, 1 účastník)

IFRS & US GAAP (1 den, 1 účastník)        

Reporting (3 dny, 1 účastník)

 

Nabídka uchazeče musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu. Není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze jejich části.

 

Uchazeč je oprávněn plnit zakázku pomocí subdodavatelů. V tomto případě je povinen ve své nabídce takového subdodavatele jmenovitě uvést a doložit písemný souhlas subdodavatele s realizací konkrétního školení.

 

Požadovaná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 2, která je nedílnou součástí této výzvy.

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

- Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

- Uchazeč musí být schopen realizovat kurz dle časových možností a požadavků zadavatele.

- Součástí plnění je vydání osvědčení o absolvování kurzu.

- Vybraný dodavatel bude mít uzavřeno pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu způsobenou při kurzech.

- Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž uchazeč je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a uchazeč je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

- Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po dobu 60 dní po uplynutí lhůty pro předložení nabídky.

 

Uchazeč pro posouzení subjektivního hodnoticího kritéria Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů předloží jako součást nabídky dokument obsahující relevantní informace.

 

A) Způsob poskytování požadované služby: uchazeč popíše a vysvětlí způsoby práce s cílovou skupinou, použité přístupy k posluchačům, způsob komunikace s posluchači a zadavatelem, a to s ohledem na počet posluchačů a počet školících dní, dále pak formu a obsahové náležitosti reakce při odpovědích na dotazy posluchačů v průběhu školící aktivity (konzultační podpora před/po skončení kurzů).

B) Kvalita kurzů: uchazeč popíše relevanci nabízených kurzů ve vztahu k požadovaným kvalifikacím, certifikace kurzů, zařazení nabízených kurzů do celkového portfolia kvalifikací (návazné a předcházející kurzy)

 

C) Metodologie realizace kurzů: uchazeč popíše přípravnou fázi vzdělávacího cyklu, použití výukových metod, postupů a procesů, návrh použití školících pomůcek, podkladů vzdělávání a studijních materiálů, detailní osnovy kurzů, strukturu kurzů, případně předloží vzorky studijních materiálů

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 643000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
7/2013 – 10/2014 Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vítězným uchazečem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Školení bude probíhat buď v sídle zadavatele, nebo formou otevřených kurzů realizovaných na území ČR. V případě, že by z důvodu unikátnosti školení nebylo možné jej realizovat v ČR, musí být tato skutečnost v nabídce výslovně uvedena.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: • Celková nabídková cena bez DPH (váha 60 %) • Způsob poskytování požadované služby,kvalita a metodologie realizace kurzů (váha 40 %) Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího hodnotícího kritéria. Počty bodů v rámci jednotlivých hodnotících kritérií jsou následně násobeny příslušnou procentní vahou daného hodnotícího kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny. nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) 100 x ------------------------------ x váha (%) cena (hodnota) hodnocené nabídky Dílčí hodnotící kritérium Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit způsob poskytování školení, jejich kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Nejvýhodnější v tomto dílčím kritériu je nabídka, která má logicky nastavenou metodiku výuky navazující na předmět zakázky, používá moderní a interaktivní metody/formy výuky i školicí pomůcky, používá propracovaný systém nástrojů pro zacílení praktických tréninků (zejména u technologických školení), má kurzy detailně popsány, logicky provázány a v souladu s popsanými cíli školení, má nastavené efektivní komunikační kanály jak s cílovou skupinou vzdělávaných osob, tak se zadavatelem. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Výpočet naplnění kritéria pak bude: počet bodů hodnocené nabídky x váha (%)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1.Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který není v likvidaci; b) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; c) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů. d) nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 2.Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní kvalifikační předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese. 3.Technické kvalifikační předpoklady Technické předpoklady prokáže uchazeč předložením seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu (popisu služeb, finanční objem bez DPH), doby plnění, uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na osobu oprávněnou jednat za zákazníka. Z předloženého seznamu musí vyplývat, že uchazeč realizoval v uvedeném období nejméně 1 významnou službu obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména vzdělávací kurzy v oblasti IT. Hodnota zakázky musí činit minimálně 400.000,- Kč bez DPH. Zadavatel bude respektovat jen řádně dokončené zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku je nutné předložit v listinné podobě v zapečetěné obálce zřetelně označené nápisem “NEOTVÍRAT – VŘ Zajištění vzdělávacích kurzů pro projekt Rozvoj lidských zdrojů v CCA Group a.s.“ Doručení je možné osobně, poštou nebo přepravní službou na adresu a v termínu dle této výzvy. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle Obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Součástí nabídky bude podepsaný návrh smlouvy, který bude přiložen zvláště (nebude sešit s nabídkou).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 (revize č. 7), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.

Další podmínky:
Struktura nabídky: Svazek č. 1 – nabídka: • Krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č. 1 této výzvy; • Nabídková cena v níže uvedené struktuře; • Dokumenty prokazující splnění základních, profesních, ekonomických a technických kvalifikačních předpokladů; • Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zakázky a vyhodnocení nabídky dle hodnotících kritérií; • Ostatní údaje a dokumenty (řazení dle uvážení uchazeče). Svazek č. 2 – návrh smlouvy: Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Stanovení ceny: Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky v souladu s výzvou. Uchazeč zpracuje cenovou nabídku v české měně bez DPH, uchazeč zvlášť uvede DPH, zvlášť výši DPH v % a cenu včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a zahrnující veškeré náklady. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Předmětem hodnocení je celková nabídková cena bez DPH. Doplňující informace: • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě. Každý uchazeč smí podat jen jednu nabídku. • Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem. • Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky. • Dodavatel má povinnost umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich uchovávání (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel má dále povinnost pro účely kontroly ze strany Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu a dalších oprávněných osob archivovat veškerou dokumentaci projektu minimálně do konce roku 2025, pokud český právní systém nestanovuje lhůtu delší. K výše uvedeným povinnostem bude dodavatel v písemné smlouvě zavázán. • Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. • Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podání nabídek. • Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem), a to pouze v českém jazyce. • Otevírání obálek ani hodnocení není veřejné. • Zadavatel nebude uchazečům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení, a to ani v případě, bude-li zadávací řízení zrušeno. Tyto náklady nesou uchazeči sami. • Lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán, činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Zadavatel si vyhrazuje právo: • Zrušit výběrové řízení. • Vyžádat si dodatečně doplnění k podkladům uvedeným v zadávacích podmínkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: GOPAS a.s.
    IČ: 63911035
    DIČ: CZ63911035
    Sídlo: Kodaňská 46, 101 00, Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Daniel, MBA
    Poznámka k dodavateli: předložena jediná nabídka, která splňila požadované parametry na vzdělávací kurzy a jejich kvalitu

Datum ukončení: 22. 7. 2013


 
Uveřejněno: 28. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016