Zpět

Zajištění vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8746

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 6. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: GECO, a.s.

Sídlo zadavatele: Pod Čimickým hájem 190/11, 181 00 Praha 8 - Bohnice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Libor Chrobok, tel.: 736 502 039, e-mail: libor.chrobok@geco.cz

IČ zadavatele: 63080737

DIČ zadavatele: CZ63080737

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Naďa Melicharová
  • Telefon: 736 502 039
  • E-mail: nada.melicharova@geco.cz

Lhůta pro podání nabídek: 1. 7. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele (Pod Čimickým hájem 190/11, 181 00 Praha 8 - Bohnice)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění akreditované vzdělávací aktivity (VA) pro dvě pobočky společnosti GECO, a.s., a to včetně závěrečné zkoušky.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Akreditovaná VA Obchodní zástupce pro celkem 13 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin), celkový rozsah VA je min. 230 hodin (min. 112 školicích hodin a min. 3 hodiny zkoušení pro každou skupinu účastníků zvlášť)

1 školicí hodina = 45 minut

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky ani závěrečné přezkoušení.

 

Cílovou skupinu VA tvoří 13 osob (7 z Plzeňského kraje, 6 z kraje Karlovarského), které je nutné proškolit v typicky obchodních znalostech. Zároveň je nezbytné, aby znali firemní možnosti, produkty i úplnou nabídku poskytovaných služeb.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedeného kurzu, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

Kurzy budou probíhat ve 2 prostorách zadavatele:

a) Mostecká 240, 360 01 Otovice

b) Klatovská 173 b/650, 321 00 Plzeň

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 594000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září – prosinec 2013 (pro obě skupiny)

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy budou probíhat ve 2 prostorách zadavatele: a) Mostecká 240, 360 01 Otovice b) Klatovská 173 b/650, 321 00 Plzeň

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky (akreditovaný kurz Obchodní zástupce včetně závěrečné zkoušky) absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Kvalita služeb (40 %) Tímto kritériem se myslí dokument přesně popisující strukturu jednotlivých modulů v rámci akreditovaného kurzu Obchodní zástupce a zároveň přínos tohoto kurzu pro cílovou skupinu zadavatele. Kvalita bude hodnocena v dílčích subkritériích: a) struktura kurzů s bodovým rozpětím 0 až 30 bodů – hodnocena bude návaznost jednotlivých modulů tak, aby umožnily postupný rozvoj zaměstnanců, b) přínos kurzů s bodovým rozpětím 0 až 70 bodů – v rámci tohoto sukritéria bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter práce a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne vyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. 3) Metodika organizace kurzů (20 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky, d) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity Obchodní zástupce. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč předloží seznam služeb obdobného charakteru za poslední tři roky. Ze seznamu bude vyplývat, že uchazeč řádně a odborně poskytnul alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo poskytnutí vzdělávacích aktivit. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 250 000,- Kč. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejme se pro růst“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností 14 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel se ve smlouvě zaváže k povinnosti mlčenlivosti ve vztahu k údajům, které se dozví o zadavatelově podnikání v průběhu plnění veřejné zakázky. Dodavatel se zaváže za každé jednotlivé porušení této povinnosti uhradit smluvní pokutu ve výši min. 10.000,- Kč.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Palatinum Campus s.r.o.
    IČ: 29023521
    DIČ: CZ29023621
    Sídlo: Nepomuk 17, 262 42 Nepomuk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Procházková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

  • 3. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava

  • 4. uchazeč
    Název: ATTEST, s.r.o.
    IČ: 25468243
    DIČ: CZ25468243
    Sídlo:Blanická 1008/28, 120 00 Praha 2

Datum ukončení: 29. 7. 2013


 
Uveřejněno: 17. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016