Zajištění vzdělávání v ELVAC IPC
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4790
Název zakázky: Zajištění vzdělávání v ELVAC IPC
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 5. 2010
Název/obchodní firma zadavatele: ELVAC IPC s.r.o.
Sídlo zadavatele: Okružní 988, 735 14 Orlová - Lutyně
- Jméno: Ing. Zbyšek Ciompa Tel. 597407101, 602 505 685 e-mail: zbysek.ciompa@elvac.eu
IČ zadavatele: 25829912
DIČ zadavatele: CZ25829912
- Jméno: Ing. Lucie Stuchlíková
- Telefon: 597407307
- E-mail: lucie.stuchlikova@elvac.eu
Lhůta pro podání nabídek: 4. 6. 2010 13:00
Místo pro podání nabídek: Hasičská 930/53, 700 30 Ostrava-Hrabůvka
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Manažerské dovednosti, obchodní dovednosti, IT dovednosti, jazykové dovednosti, virtuální výuka (viz zadávací podmínky)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1068544,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Červenec 2010 – Duben 2012
Místo dodání / převzetí plnění: Dle dohody se zadavatelem
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena – 25 % • Metodika výukového procesu – 40 % • Komplexnost nabízených služeb – 35% Váhy jednotlivých kritérií představují maximální počet bodů, které může uchazeč získat. Nabídka s nejvyšším počtem se stává vítěznou. Podrobná specifikace je uvedena v samostatné zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 1) Uchazeč předloží oprávnění k podnikání v oblasti vzdělávacích služeb, včetně předložení výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence ne starší než 90 dnů, má-li v ní být uchazeč zapsán podle zvláštních právních předpisů. Budou předloženy originály nebo ověřené kopie. 2) Základní kvalifikační kritéria splňuje uchazeč doložením čestného prohlášení, že: a) uchazeč není v likvidaci, b) proti uchazeči v uplynulých 3 letech nebyl prohlášen konkurs nebo konkurs nebyl zrušen pro nedostatek majetku, c) uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, d) uchazeč nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin nebo nedošlo k zahlazení odsouzení trestného činu, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání, jde-li o fyzickou osobu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, vedoucí organizační složky zahraniční právnické osoby nebo statutárním orgánem pověřený zástupce, e) uchazeč nemá splatný nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, popř. bylo povoleno splácení ve splátkách a není v prodlení se splácením splátek. 3) Specifické požadavky : a) Uchazeč prokáže, že disponuje kvalifikovanými lektory pro zabezpečované oblasti vzdělávání. Lektoři musí vykazovat lektorské a trenérské předpoklady, praktické znalosti, zkušenosti a reference (doložte životopisy min. 10 kvalifikovaných lektorů) b) Uchazeč doloží minimálně 10 referenčních dopisů na obdobné zakázky, které nesmí být starší než 3 roky. Realizované zakázky musí být v minimální výši 1.000.000 Kč bez DPH a alespoň 5 dopisy podloží schopnost řešit obdobné zakázky v rámci projektů spolufinancovaných z ESF. c) Uchazeč předloží doklad o akreditaci společnosti (např. akreditace MV nebo MŠMT ČR). Za referenční dopis je považován písemný doklad od klienta na poskytnutou službu. Doklady mohou být předloženy v kopiích. Zadavatele má právo ověřit si pravost a relevantnost těchto referencí – u projektů realizovaných v rámci ESF je třeba uvést registrační číslo projektu.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3 ze dne 15.10.2009
Další podmínky: Zadavatel požaduje od uchazeče písemný návrh smlouvy jako součást nabídky, který musí být závazně podepsán osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídku je možné podat na celek s možností využití subdodávek. Spolupráce se subdodavatelem musí být v nabídce přesně specifikována.
Soubory ke stažení:
- dotazy_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17.pdf (28. 4. 2016 20:46)
- formular-zadavani-zakazek-elvac-ipc.pdf (28. 4. 2016 20:46)
- zadavaci-dokumentace-elvac.pdf (28. 4. 2016 20:46)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING s.r.o.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava Svinov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
Datum ukončení: 23. 7. 2010