Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované řízení pro část 1)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9214
Název zakázky: Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované řízení pro část 1)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00011 Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod příjemce: Oblastní charita Uherský Brod
Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní charita Uherský Brod
Sídlo zadavatele: Mariánské nám. 13 688 01 Uherský Brod
- Jméno: Ing. Petr Houšť telefon: 602 706 376 e-mail: reditel@uhbrod.charita.cz
IČ zadavatele: 48489336
DIČ zadavatele: CZ48489336
- Jméno: Mgr. Jana Miškeříková
- Telefon: 724651305
- E-mail: jana.miskerikova@uhbrod.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2013 13:30
Místo pro podání nabídek: Školní 888 687 62 Dolní Němčí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služby od dodavatele, který zajistí další profesní vzdělávání zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.
Předmětem plnění zakázky je zajištění realizace následující vzdělávací aktivity:
· Validace podle Naomi Feil
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 70000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Validace podle Naomi Feil: 12/2013
Místo dodání / převzetí plnění: Dům s pečovatelskou službou Dolní Němčí, Školní 888, 687 62 Dolní Němčí.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Ve zjednodušeném podlimitním řízení se v souladu s § 62 odst. 3 zákona splnění kvalifikačních předpokladů prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel níže uvedené kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Zadavatel dále upozorňuje uchazeče, že v souladu s § 62 odst. 3 zákona bude po uchazeči, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 zákona, požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona. Zadavatel dále upozorňuje, že doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 3 zákona a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů a to ke dni podání nabídky. Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele: • Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; • Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů (písm. a) a b)); b) potvrzením příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení (písm. f)); c) potvrzením příslušného orgánu či instituce (písm. h)); d) česného prohlášení (písm. c) až e) a g), i) až k)). • Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a), b) zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Bližší definice na splnění kvalifikačních požadavků dodavatele je uvedena v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, číslo vydání 1.8.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-aktualizovana.docx (1. 5. 2016 04:25)
- priloha-c.-1_3.docx (1. 5. 2016 04:26)
- priloha-c.-2_3.docx (1. 5. 2016 04:26)
- priloha-c.-3_2.doc (1. 5. 2016 04:26)
- priloha-c.-4_2.doc (1. 5. 2016 04:26)
- vyzva-k-podani-nabidek_49.pdf (1. 5. 2016 04:26)
- zadavaci-dokumentace_71.pdf (1. 5. 2016 04:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Diecézní charita Brno
IČ: 44990260
Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 9, 661 35 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mgr. Oldřich Haičman - 2. uchazeč
Název: CARITAS - VOŠs Olomouc
IČ: 64627233
Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc
Datum ukončení: 20. 11. 2013