Zpět

Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované řízení pro část 1)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9214

Název zakázky: Zajištění vzdělávání v projektu „Dalším vzděláváním k profesnímu rozvoji zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod“ (opakované řízení pro část 1)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Oblastní charita Uherský Brod

Sídlo zadavatele: Mariánské nám. 13 688 01 Uherský Brod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Houšť telefon: 602 706 376 e-mail: reditel@uhbrod.charita.cz

IČ zadavatele: 48489336

DIČ zadavatele: CZ48489336

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Miškeříková
  • Telefon: 724651305
  • E-mail: jana.miskerikova@uhbrod.charita.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2013 13:30

Místo pro podání nabídek:
Školní 888 687 62 Dolní Němčí

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je nákup služby od dodavatele, který zajistí další profesní vzdělávání zaměstnanců Oblastní charity Uherský Brod dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách.

Předmětem plnění zakázky je zajištění realizace následující vzdělávací aktivity:

·         Validace podle Naomi Feil

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 70000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Validace podle Naomi Feil: 12/2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Dům s pečovatelskou službou Dolní Němčí, Školní 888, 687 62 Dolní Němčí.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Ve zjednodušeném podlimitním řízení se v souladu s § 62 odst. 3 zákona splnění kvalifikačních předpokladů prokazuje předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel níže uvedené kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Zadavatel dále upozorňuje uchazeče, že v souladu s § 62 odst. 3 zákona bude po uchazeči, se kterým má být uzavřena smlouva podle § 82 zákona, požadovat před uzavřením smlouvy předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 82 odst. 4 zákona. Zadavatel dále upozorňuje, že doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 3 zákona a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů a to ke dni podání nabídky. Požadavky zadavatele na kvalifikaci dodavatele: • Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách; • Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů (písm. a) a b)); b) potvrzením příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení (písm. f)); c) potvrzením příslušného orgánu či instituce (písm. h)); d) česného prohlášení (písm. c) až e) a g), i) až k)). • Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a), b) zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Bližší definice na splnění kvalifikačních požadavků dodavatele je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
§ 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, číslo vydání 1.8.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Diecézní charita Brno
    IČ: 44990260
    Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 9, 661 35 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mgr. Oldřich Haičman

  • 2. uchazeč
    Název: CARITAS - VOŠs Olomouc
    IČ: 64627233
    Sídlo: nám. Republiky 3, 779 00 Olomouc


Datum ukončení: 20. 11. 2013


 
Uveřejněno: 15. 10. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016