Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji III - azylové domy
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10078
Název zakázky: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji III - azylové domy
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 9. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- Jméno: Ing. Miloš Petera hejtman Středočeského kraje, tel.: 257 280 227, e-mail: petera@kr-s.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: Ondřej Nauš
- Telefon: 257280939
- E-mail: naus@kr-s.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 9. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Středočeský kraj, Krajský úřad, podatelna, Zborovská 11, 150 21 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“) a ustanovení § 22 vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „prováděcí vyhláška“). V rámci zakázky bude zajištěna dostupnost sociální služby azylové domy poskytované v souladu se zákonem o sociálních službách na území regionů Beroun, Kladno, Mělník a Příbram.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5200000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba plnění je od 1.1. 2015 do 30. 9. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů v rozsahu § 53 odst. 1 zákona. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu: 1) dle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (tj. např. výpis z rejstříku obecně prospěšných společností, výpis z registru ekonomických subjektů ČSÚ), ne starší 90 dnů (ke dni podání nabídky), 2) podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením platného oprávnění k poskytování sociálních služeb " Azylové domy" (rozhodnutí o registraci) pro cílovou skupinu dle př. č. 4 vzorové smlouvy s působností pro Středočeský kraj v regionu, pro který uchazeč podává nabídku. 3) K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatel požaduje předložit dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky. Za významnou službu se v tomto případě považuje poskytování sociální služby azylové domy v délce trvání služby min. 12 po sobě jdoucích měsíců pro cílovou skupinu, která je předmětem veřejné zakázky. V seznamu bude uvedena minimálně jedna významná sociální služba. Přílohou seznamu musí být dle § 56 odst. 2 písm. a) body 1 a 2 zákona osvědčení objednatelů popř. dle bodu 3 smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění. Uchazeč prokáže splnění výše uvedených kvalifikačních předpokladů bez ohledu na část veřejné zakázky, na kterou podává nabídku (tj. kvalifikaci prokazuje pouze jednou, přičemž nabídku může podat na více částí veřejné zakázky).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v jednom vyhotovení. Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jménem či za uchazeče a další náležitosti stanovené zadávací dokumentací.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede identifikační údaje dle zákona, případně kontaktní údaje.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce v jednom vyhotovení. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny úředně ověřeným překladem do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen řádně účtovat o veškerých příjmech a výdajích, resp. výnosech a nákladech, a vést účetnictví nebo účetní evidenci své aktivity s jednoznačnou vazbou na Projekt, tj. vést takovou evidenci všech účetních případů, které se vztahují k realizaci Projektu, ze které bude zřejmé použití veškerých finančních prostředků poskytnutých objednatelem, a bude tak možné poskytovat údaje všem kontrolním orgánům (Středočeský kraj, územní finanční orgány, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise, Evropský účetní dvůr, případně další orgány oprávněné k výkonu kontroly). Dodavatel je povinen uchovávat originál této smlouvy a monitorovacích zpráv, veškeré účetní záznamy a jiné doklady související s plněním smlouvy a realizací Projektu po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po vyplacení závěrečné platby dodavateli. Dokumentace musí být vedena přehledně a musí být lehce dosažitelná. Po uvedenou dobu je dodavatel povinen umožnit osobám provádějícím kontrolu nahlédnout do těchto dokladů.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- zd-vc.-priloh.zip (2. 5. 2016 15:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část I
- Vítězný dodavatel
Název: Oblastní spolek ČČK Beroun
IČ: 00425737
DIČ: CZ00425737
Sídlo: Bezručova 928, 266 01 Beroun
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Renáta Roubalová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Farní charita Beroun
IČ: 47514329
DIČ: CZ47514329
Sídlo: Cajthamlova 169, 266 01 Beroun
Část II - opětovně vyhlášena
Část III
- Vítězný dodavatel
Název: Město Mělník
IČ: 00237051
DIČ: CZ00237051
Sídlo: náměstí Míru 1, 276 01 Mělník
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Eva Vetešníková
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Farní charita Kralupy nad Vltavou
IČ: 26520800
DIČ: CZ26520800
Sídlo: Sokolská 139, 169, 278 01 Kralupy nad Vltavou
Část IV - opětovně vyhlášena
Datum ukončení: 19. 12. 2014