Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji - sociální rehabilitace ambulantní (2. kolo)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6880
Název zakázky: Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji - sociální rehabilitace ambulantní (2. kolo)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2011
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/05.00021 Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji příjemce: Středočeský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- Jméno: JUDr. Ladislav Renč – ELER, tel. 605 205 420, email: renc-eler@seznam.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: JUDr. Ladislav Renč
- Telefon: +420605205420
- E-mail: renc-eler@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 5. 2011 09:00
Místo pro podání nabídek: JUDr. Ladislav Renč, Gončarenkova 1491/11, 147 00 Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování sociálních služeb - sociální rehabilitace ambulantní dle § 70 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Veřejná zakázka je rozdělena na části dle regionů (bývalých okresů) Středočeského kraje, kde budou tyto služby poskytovány.
Jedná se o opakované zadávací řízení, přičemž v proběhlém a již ukončeném zadávacím řízení byly uzavřeny smlouvy na šest částí veřejné zakázky (na regiony Kolín, Benešov, Příbram, Beroun, Mladá Boleslav a Nymburk). Toto zadávací řízení se týká poskytování předmětných sociálních služeb v regionech Rakovník, Kladno, Mělník, Praha - západ a Kutná Hora.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 46801892,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1. 7. 2011 do 30. 11. 2013
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 70%, Plán rozvoje služby 30 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání základních kvalifikačních předpokladů - podle § 53 odst. 1 zákona způsobem podle § 53 odst. 2 zákona. Prokázání profesních kvalifikačních předpokladů - podle § 54 písm. a) zákona výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán; podle § 54 písm. d) zákona osvědčení prokazující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, předložením oprávnění k poskytování sociálních služeb (rozhodnutí o registraci) dle § 78 a násl. tohoto zákona. Dle § 55 odst. 1 písm. a) zákona pojistnou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu povolání - doložit minimální výši pojistné částky 200 000,- Kč. Dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech - doložit poskytování min. 2 obdobných služeb (tj. sociálních služeb poskytovaných dle zákona č. 108/2006 Sb.) za posl. 3 roky v celkovém fin. objemu min. 3 mil. Kč. Dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za příslušné poskytování služeb - doložit formou profesního životopisu min. 1 garanta projektu, který má vzdělání VŠ nebo SŠ s maturitou a min. 5 let praxe v soc. službách, z toho min. 3 roky v řídící funkci, a dále min. 1 sociálního pracovníka, který splňuje požadavky odborné způsobilosti dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb. a má min. 3 roky praxe v soc. službách.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně, přičemž podání nabídky se řídí ustanoveními § 68 a 69 zákona. Návrh smlouvy v nabídce musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede své identifikační údaje dle § 68 odst. 2 zákona v rozsahu dle § 17 písm. d) zákona.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Veškeré cizojazyčné doklady a texty musí být opatřeny překladem do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4.
Další podmínky: Oznámení o zakázce je uveřejněno na http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01005Prepare.do?znackaForm=6005828802001 Zadávací dokumentace je uveřejněna na http://www.tendr-cz.cz/node/20
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁSTI 1 a 2 - zrušeny (žádná nabídka na předmětné části zakázky nebyla podána)
ČÁST 3 - podána pouze jedna nabídka
Vybraný dodavatel
Název: Fokus Praha, o. s.
IČ: 45701822
DIČ: CU45701822
Sídlo: Dolákova 536/24, 181 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel Novák, ředitel
S vybraným dodavatelem byla uzavřena smlouva 12. 7. 2011.
ČÁST 4 - podána pouze jedna nabídka
Vybraný dodavatel - společná nabídka
Název: Magdaléna, o. p. s.
IČ: 25617401
DIČ: CZ25617401
Sídlo: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Petr Nevšímal, ředitel
a
Název: Občanské sdružení Náruč
IČ: 70106009
DIČ: CZ70106009
Sídlo: Krále Jiřího z Poděbrad 3, 252 30 Řevnice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Vladimíra Hejmová, předsedkyně
S vybraným dodavatelem byla uzavřena smlouva 12. 7. 2011.
ČÁST 5 - podána pouze jedna nabídka
Vybraný dodavatel - společná nabídka
Název: Občanské sdružení Prostor
IČ: 26594633
DIČ: CZ26594633
Sídlo: Kutnohorská 17, 280 02 Kolín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Petr Steklý, předseda správní rady
a
Název: Oblastní charita Kutná Hora
IČ: 49543547
DIČ: CZ49543547
Sídlo: Havířská 403/3, 284 01 Kutná Hora
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Robert Otruba, ředitel
a
Název: Rytmus Benešov, o. p. s.
IČ: 27903508
DIČ: CZ27903508
Sídlo: Mezihoří 16, Soběhrdy, 256 01 Benešov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Lukáš Laichter, ředitel
a
Název: Diakonie ČCE - středisko v Čáslavi
IČ: 42744326
DIČ: CZ42744326
Sídlo: Komenského nám. 140, 286 01 Čáslav
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Květuše Mašínová, ředitelka
a
Název: Centrum u Bartoloměje, poskytovatel sociálních služeb
IČ: 48677698
DIČ: CZ48677698
Sídlo: Pirknerovo nám. 206, 284 01 Kutná Hora
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Hana Vetešníková, ředitelka
S vybraným dodavatelem byla uzavřena smlouva 12. 7. 2011.
Datum ukončení: 12. 7. 2011