Zpět

Zkušenosti pro Prahu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8791

Název zakázky: Zkušenosti pro Prahu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky - krajská pobočka pro hl.m. Prahu

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 128 01 - Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. kristýna Tlustošová, tel.: 608277575, e-mail:kristyna.tlustosova@enovation.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Blanka Kožíšková
  • Telefon: 950178140
  • E-mail: blanka.koziskova@aa.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
eNovation s.r.o., Štěpánská 621/34,110 00 Praha 1 Veškeré informace naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem veřejné zakázky je realizace vybraných aktivit projektu „Zkušenosti pro Prahu“. Realizace veřejné zakázky se bude přímo podílet na naplnění cílů projektu, kterými jsou: 

·     zamezení dlouhodobé nezaměstnanosti

·     sociální začlenění a nezávislost na sociálních dávkách

·     zvýšení zaměstnatelnosti 

 

Účastníky projektu jsou uchazeči o zaměstnání nad 50 let s nepřetržitou délkou evidence delší než 5 měsíců bez ohledu na dosaženou výši vzdělání.Počítá se s účastí 200 osob.

Schválený projekt „Zkušenosti pro Prahu“ v sobě jako nezbytnou podmínku realizace obsahuje výběrové řízení na dodavatele služeb vybraných aktivit, které příjemce nemá možnost realizovat vlastními silami. 

 

Budoucí dodavatel bude v rámci zakázky zajišťovat tyto  klíčové  aktivity:

 

Klíčová aktivita č. 03 – Informační schůzka

Klíčová aktivita č. 04 – Úvodní pohovor

Klíčová aktivita č. 05 – Pracovní diagnostika

Klíčová aktivita č. 06 – Bilanční diagnostika

Klíčová aktivita č. 07 – Motivační kurz

Klíčová aktivita č. 08 – Základy počítačové dovednosti

Klíčová aktivita č. 09 – Profesní rekvalifikace Klíčová aktivita č. 10 – Centrum poradenství při hledání nového zaměstnání

Klíčová aktivita č. 11 – Poradenství

Klíčová aktivita č. 12 – Vytváření nových pracovních míst

Klíčová aktivita č. 14 – Doprovodný program

Klíčová aktivita č. 15 – Ukončení projektu

Klíčová aktivita č. 16 – Monitoring

Publicita

 

Dále bude dodavatel realizovat i část aktivit spojených s publicitou projektu. Konkrétně jde o zřízení webových stránek a jejich pravidelnou měsíční aktualizaci.

 

Popis předmětu plnění naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele!

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 12858580,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
srpen 2013 - srpen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní město Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky včetně dvou dílčích kritérií, kterými jsou popis individuální a skupinové práce a konstrukce úvodního dotazníku. Veškeré informace naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Veškeré informace naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Veškeré informace naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Veškeré informace naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Veškeré informace naleznete v zadávací dokumentaci na profilu zadavatele.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem D9 pro zadávání zakázek (verze 1.7.) a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů

Další podmínky:
Zadávací dokumentace je k dispozici na profilu zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee


 
Uveřejněno: 2. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016