Zlepšení procesu projektového řízení na KrÚ Pk
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9317
Název zakázky: Zlepšení procesu projektového řízení na KrÚ Pk
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman Pardubického kraje, tel. 466 026 113, email: martin.netolicky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Mgr. Edita Nováková
- Telefon: 466 026 295
- E-mail: edita.novakova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje Komenského náměstí 125 532 11 Pardubice Místo pro podání nabídek osobně: Krajský úřad Pardubického kraje Podatelna (prostory Czech POINT) Komenského náměstí 120 532 11 Pardubice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na služby, jejímž předmětem je zavedení integrovaného nástroje/informačního systému pro řízení projektů a projektových portfolií, včetně poskytnutí licencí a dalších souvisejících služeb včetně proškolení správců nástroje, manažerů projektového portfolia, projektových manažerů a ostatních členů projektových týmů a zpracování projektových příruček pro tyto okruhy uživatelů, zajištění servisních služeb po dobu 5 let od předání díla do rutinního provozu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Požadovaný termín zahájení: 15. 2. 2014 Požadovaný termín ukončení: 15. 5. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: budova Krajského úřadu Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, Pardubice
Pravidla pro hodnocení nabídek: nejnižší nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: blíže viz. Výzva k předložení nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.
Soubory ke stažení:
- editovatelne-prilohy.zip (2. 5. 2016 10:27)
- vyzva-k-podani-nabidky_18.pdf (2. 5. 2016 10:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel rozhodl o zrušení zadávacího řízení dle ust. 84 odst. 1 písm. e) zákona.
Datum ukončení: 9. 4. 2014