Zpět

Zpracování návrhu optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9746

Název zakázky: Zpracování návrhu optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vendula Gergelová, 221 922 825; vendula.gergelova@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: nepřiděleno

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Vendula Gergelová
  • Telefon: 221 922 825
  • E-mail: vendula.gergelova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 4. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR odb. řízení projektů (35) Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování návrhu optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti včetně kompetenčního vymezení a financování systému na národní úrovni, na úrovni krajů a obcí.

Návrh optimalizace bude vycházet z výsledků sociodemografické analýzy, analýzy sítě služeb pro práci s rodinami a dětmi a analýzy systému náhradní rodinné péče (http://www.mpsv.cz/cs/14319), stejně jako z výstupů dalších aktivit projektu systémové podpory procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny, jehož součástí tato zakázka je a které bude mít dodavatel k dispozici pro plnění této veřejné zakázky.

Vzhledem k nutnosti sjednocení postupů a zajištění provázanosti činnosti jednotlivých subjektů, resp. zefektivnění systému péče o ohrožené děti vytvoří vybraný uchazeč v rámci projektu

Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny návrh optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti. Zadavatel požaduje, aby návrh optimalizace zahrnoval i kompetenční vymezení a financování systému, a to na národní úrovni, na úrovni krajů i obcí, a aby vycházel z výsledků již provedených analýz a výstupů dalších aktivit projektu.

V návrhu optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti dodavatel vymezí žádoucí cílový stav i procesy, které ke sjednocení systému povedou, a to jak z hlediska činností, tak i rozvržení kompetencí a personálního zajištění. Společně s návrhem optimalizovaného systému dodavatel vypracuje i návrh jeho financování.

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající ve zpracování návrhu optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti včetně kompetenčního vymezení a financování systému na národní úrovni, na úrovni krajů a obcí.

Návrh optimalizace bude vycházet z výsledků sociodemografické analýzy, analýzy sítě služeb pro práci s rodinami a dětmi a analýzy systému náhradní rodinné péče (http://www.mpsv.cz/cs/14319), stejně jako z výstupů dalších aktivit projektu systémové podpory procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny, jehož součástí tato zakázka je a které bude mít dodavatel k dispozici pro plnění této veřejné zakázky.

Vzhledem k nutnosti sjednocení postupů a zajištění provázanosti činnosti jednotlivých subjektů, resp. zefektivnění systému péče o ohrožené děti vytvoří vybraný uchazeč v rámci projektu

Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny návrh optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti. Zadavatel požaduje, aby návrh optimalizace zahrnoval i kompetenční vymezení a financování systému, a to na národní úrovni, na úrovni krajů i obcí, a aby vycházel z výsledků již provedených analýz a výstupů dalších aktivit projektu.

V návrhu optimalizace řízení systému ochrany práv dětí a péče o ohrožené děti dodavatel vymezí žádoucí cílový stav i procesy, které ke sjednocení systému povedou, a to jak z hlediska činností, tak i rozvržení kompetencí a personálního zajištění. Společně s návrhem optimalizovaného systému dodavatel vypracuje i návrh jeho financování.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od podpisu smlouvy (předpoklad duben 2014) do 30.6.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost (60% nabídková cena, 40% kvalita)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění základních kvalifikačních předpokladů bude prokázáno doložením čestného prohlášení, kterým uchazeč prohlašuje, že a) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; b) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; c) v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu; d) vůči jeho majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; e) není v likvidaci; f) nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; g) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; h) nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; i) není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; j) v posledních 3 letech mu nebyla pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení (viz Příloha č. 2 – vzor). Další požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou vymezeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
viz Zadávací dokumentace

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:  SocioFactor s.r.o.
    IČ: 28586336
    DIČ: CZ28586336
    Sídlo: Chopinova 523/10, 702 00 Ostrava - Přívoz
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Daniel Topinka, Ph.D. (jednatel)
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: 3P Consulting, s.r.o.
    IČ: 28198395
    DIČ: CZ28198395
    Sídlo: Donská 2759, 101 00 Praha 10 - Vršovice 


Datum ukončení: 15. 5. 2014


 
Uveřejněno: 26. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016