Zpět

Zvyšování konkurenceschopnosti zaměstnanců firmy Volvo Truck Czech s. r. o. pomocí vzdělávacího procesu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4144

Název zakázky: Zvyšování konkurenceschopnosti zaměstnanců firmy Volvo Truck Czech s. r. o. pomocí vzdělávacího procesu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 11. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: VOLVO Truck Czech s. r. o.

Sídlo zadavatele: Obchodní 109, 251 01 Čestlice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: John Muldoon, 602 693 570, john.muldoon@volvo.com; Sven Ake Brink, 606 731 713, sven-ake.brink@volvo.com

IČ zadavatele: 61055239

DIČ zadavatele: CZ61055239

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Aneta Brátová
  • Telefon: 724 483 219
  • E-mail: aneta.bratova@volvo.com

Lhůta pro podání nabídek: 2. 12. 2009 00:00

Místo pro podání nabídek:
Obchodní 109, 251 01 Čestlice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Viz. zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2827250,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2010 – Červenec 2011

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo dodání bude upřesněno po dohodě zadavatele s dodavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena • Další hodnotící kritéria viz. samostatná zadávací dokumentace

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Uchazeč musí splňovat požadavky podle § 53 a 54 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. • Další kvalifikační požadavky viz. samostatná zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Uchazeč doplní písemný návrh smlouvy jako součást nabídky. Písemný návrh smlouvy musí obsahovat podpis osoby oprávněné jednat jménem uchazeče.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Viz. samostatná zadávací dokumentace

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING, s. r. o.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Alejnikovova 5, 70030 Ostrava - Zábřeh
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Dostalík
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: PALATINUM s.r.o.
    IČ: 27175588
    DIČ: 27175588
    Sídlo: Na Květnici 20, 140 00  Praha 4

Datum ukončení: 22. 12. 2009


 
Uveřejněno: 13. 11. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016