Zpět

Analýza příjemců příspěvku na péči a predikce jejich počtu na období let 2015 - 2020

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10532

Název zakázky: Analýza příjemců příspěvku na péči a predikce jejich počtu na období let 2015 - 2020

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů +420 221 922 244, petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 5. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
MPSV, Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající ve vypracování analýzy příjemců příspěvku na péči a predikce jejich počtu na období let 2015 - 2020, a to v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.

Úkolem dodavatele je provést analýzu stávajících legislativních podmínek a prostředí týkající se řízení o příspěvek na péči ve vztahu ke stávajícím i potenciálním příjemcům této dávky dle typu zdravotního postižení a věku. Na základě této analýzy pak identifikovat skupiny obyvatel, které formálně splňují podmínky nároku na příspěvek na péči, tj. jedná se o osoby, které z důvodu dlouhodobě nepříznivého zdravotního stavu potřebují pomoc jiné fyzické osoby, ale stávající aplikace zákona č. 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, je z různých důvodů neuznává jako oprávněné žadatele příspěvku na péči. Dále je úkolem dodavatele identifikovat tyto případné deficity systému posouzení oprávněnosti nároku na příspěvek na péči a navrhnout možnosti jejich řešení s predikcí dopadu při implementaci návrhu na oblast poskytování příspěvku na péči z hlediska očekávaného demografického vývoje zdravotního stavu populace ČR v letech 2015 - 2020.

Více viz znění zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 693100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
nejpozději do 30. 9. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění není zadavatelem nijak omezeno. Uchazeč je oprávněn provádět vyhodnocování informací, formulování závěrů a navrhování doporučení i v rámci svého sídla. Zadavatel si pouze vyhradil, že výstup předmětu plnění bude předán na adrese Podskalská 19, 128 01, Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.

Další podmínky:
Viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V rámci hodnocení nabídek byly shledány důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení předmětné veřejné zakázky pokračoval. Důvodem hodným zvláštního zřetele je zjištění zadavatelem ustanovené hodnotící komise ve fázi hodnocení nabídek a návrhů na realizaci veřejné zakázky předložených uchazeči, že předmět plnění veřejné zakázky vymezený v zadávacích podmínkách veřejné zakázky nebyl specifikován dostatečně konkrétně, aby byla zajištěna kvalita požadovaného plnění v minimálním rozsahu požadovaném zadavatelem. Vzhledem ke skutečnosti, že předmět plnění veřejné zakázky nebyl v rámci zadávacích podmínek veřejné zakázky dostatečně konkrétně specifikován a na základě daných zadávacích podmínek veřejné zakázky uchazeči následně zpracovali návrhy na realizaci veřejné zakázky, které by byly v případě zadání veřejné zakázky a samotné plnění předmětu veřejné zakázky závazné, zadavatel konstatuje, že zadáním veřejné zakázky nedojde k naplnění cíle a účelu veřejné zakázky, tzn. analýzy zpracovaná kterýmkoliv z uchazečů nebude moci být zadavatelem využita jako podkladový materiál pro případnou úpravu legislativních podmínek posuzování stupně závislosti osoby a procesu řízení o přiznání příspěvku na péči ve vztahu k osobám, které jsou z důvodu dlouhodobě nepříznivého zdravotního stavu závislé na pomoci jiné fyzické osoby. Vzhledem k výše uvedenému a rovněž z důvodu povinnosti zadavatele postupovat tak, aby byly zachovány principy 3E, tj. hospodárnost, efektivnost a účelnost, zadavatel rozhodl v souladu s § 84 odst. 2 písm. a) zákona o zrušení zadávacího řízení.

Datum ukončení: 10. 8. 2015


 
Uveřejněno: 17. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016