Zpět

ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ A ZAMĚSTNANKYŇ ŠPIČKOVÝCH RESTAURACÍ SKUPINY BRIXTON

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8783

Název zakázky: ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ A ZAMĚSTNANKYŇ ŠPIČKOVÝCH RESTAURACÍ SKUPINY BRIXTON

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: JALTA Group s.r.o.

Sídlo zadavatele: Brno, Chaloupky 171/33, PSČ 624 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Gregor Mareček, 541216160

IČ zadavatele: 276 89 255

DIČ zadavatele: CZ27689255

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Radka Voborná
  • Telefon: 5412161160
  • E-mail: voborna@noemarch.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hotel Noem Arch, Cimburkova 9, 612 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění komplexního systému vzdělávání zaměstnankyň a zaměstnanců zadavatele v oborech uvedených v příloze č. 1  zadávací dokumentace. Vybraný zájemce vytvoří systém speciálních podnikových vzdělávacích kurzů pro zaměstnance zadavatele včetně samotné následné realizace těchto kurzů. Veřejná zakázka je rozdělena na část - část A a část B. V podrobnostech viz zadávací dokumentace. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2893000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění části A i části B veřejné zakázky je 30. 8. 2013 a předpokládaný termín ukončení plnění části A i části B veřejné zakázky je 31. 3. 2015. Za předpokladu, že nebude možné smlouvy na plnění části A anebo části B této veřejné zakázky podepsat v zadavatelem předpokládaném termínu (z důvodu podaných námitek apod.) vyhrazuje si zadavatel právo jednostranně posunout termín zahájení i ukončení plnění veřejné zakázky (tedy jak části A, tak i části B veřejné zakázky), a to v závislosti na průběhu zadávacího řízení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky i jejích jednotlivých dílčích částí je sídlo zadavatele, popř. další místa plnění vyplývající z návrhů smluv na plnění části A a části B veřejné zakázky

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. V podrobnostech jsou hodnotící kritéria pro část A i pro část B veřejné zakázky uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Jsou v podrobnostech uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. V podrobnostech viz zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ verze 1.7.

Další podmínky:
Zadavatel nebude poskytovat zájemcům žádné úhrady nákladů vynaložených na vypracování nabídky na veřejnou zakázku či jiných nákladů souvisejících s účastí v zadávacím řízení. Zadavatel si vyhrazuje právo dodatečně upravit zadávací podmínky této veřejné zakázky. V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným zájemcem, popřípadě se zájemcem, se kterým má být uzavřena smlouva, je příslušný zájemce povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat. V případě, že dojde ke změně v kvalifikaci zájemce, je třeba postupovat dle § 58 ZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce zájemce u třetích osob a zájemce je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. Zadavatel si vyhrazuje právo dále omezený okruh informací, které budou zájemcem poskytnuty v průběhu zadávání veřejné zakázky a případně i v průběhu plnění z uzavřené smlouvy zveřejnit v rámci transparentnosti řízení na internetu, a to včetně informací označených jako důvěrné ve smyslu § 152 ZVZ. Těmito informacemi jsou: IČ dodavatele, nabídková cena, termín realizace veřejné zakázky dle nabídky, číslo uzavřené smlouvy, název smlouvy, dále pak údaje z nabídky podstatné pro hodnocení dle stanovených hodnotících kritérií. Ukončením zadávacího řízení nezaniká právo na zveřejnění informací. Účastí v zadávacím řízení o zadání veřejné zakázky bere zájemce na vědomí, že zadavatel s výše uvedenými informacemi v průběhu zadávacího řízení bude nakládat uvedeným způsobem a vyjadřuje s jejich použitím souhlas. Zadavatel zruší nebo může zrušit zadávací řízení za podmínek uvedených v § 84 ZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo oznámit rozhodnutí o vyloučení zájemce uveřejněním na profilu zadavatele (v takovém případě se rozhodnutí o vyloučení zájemce považuje za doručené okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele). Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit na profilu zadavatele oznámení o výběru nejvhodnější nabídky do 5 pracovních dnů poté, kdy o výběru nejvhodnější nabídky rozhodl. V takovém případě se oznámení o výběru nejvhodnější nabídky považuje za doručené všem dotčeným zájemcům a všem dotčeným zájemcům okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • ČÁST A

    • Vítězný dodavatel
      Název:  MBK Consulting, s.r.o.
      IČ: 262 60 433
      DIČ: CZ26260433
      Sídlo: Brno, Veveří 102, PSČ 616 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Miroslav Kobza, jednatel

    • 2. uchazeč
      Název: BooK s.r.o.
      IČ: 277 39 112
      DIČ: CZ27739112
      Sídlo:
      Brno, Střední 595/26, Ponava, PSČ 602 00  

    ČÁST B

     

    • Vítězný dodavatel
      Název:  MBK Consulting, s.r.o.
      IČ: 262 60 433
      DIČ: CZ26260433
      Sídlo: Brno, Veveří 102, PSČ 616 00
      Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Miroslav Kobza, jednatel

    • 2. uchazeč
      Název: BooK s.r.o.
      IČ: 277 39 112
      DIČ: CZ27739112
      Sídlo:
      Brno, Střední 595/26, Ponava, PSČ 602 00  

Datum ukončení: 18. 9. 2013


 
Uveřejněno: 22. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016