- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Poradenské služby pro společnost BAROQUE při realizaci projektu.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12730
Název zakázky: Poradenské služby pro společnost BAROQUE při realizaci projektu.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 4. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Baroque - place with taste s.r.o.
Sídlo zadavatele: 160 00 Praha 6, Bubeneč, Terronská 871/74
- Jméno: Lukáš Schůrek, Bc.
- Telefon: +420733165301
- E-mail: projekty.baroque@gmail.com
IČ zadavatele: 03691152
DIČ zadavatele: CZ03691152
- Jméno: Lukáš Schůrek, Bc.
- Telefon: +420733165301
- E-mail: projekty.baroque@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 3. 5. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Baroque - place with taste s.r.o., Kuks 57, Kuks, PSČ: 544 43
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět plnění zakázky vychází z popisu schválených aktivit výše uvedeného projektu a podmínky splnění účelu poskytnutí dotace stanovené Rozhodnutí o poskytnutí dotace č. OPZ/1.3/079/0009548, tj. zavádění opatření souvisejících s age managementem do řízení organizace.
V rámci schválených aktivit se jedná o nákup služeb, rozdělených do tří oblastí činnosti. Na každou část zakázky je možné podat samostatnou nabídku.
Po ukončení výběrového řízení bude podepsána rámcová smlouva s vybraným dodavatelem (nebo také účastníkem) na tu část zakázky, která byla vyhodnocena jako vítězná. Jednotlivé aktivity budou realizovány v průběhu projektu na základě dílčích objednávek podle následně sjednaného harmonogramu a podle potřeb zadavatele na základě vzájemné dohody s vybraným dodavatelem. Závazný návrh rámcové smlouvy je přílohou č. 7 této výzvy.
Smlouva v návrhu obsahuje popis plnění všech částí zakázky. V konečné verzi smlouvy s vítězným dodavatelem bude smlouva upravena jen na předmět plnění, který se vztahuje na části nabídky, na níž bude smlouva uzavírána.
Jedná se o tyto části předmětu plnění zakázky blíže specifikované v příloze č. 1 této výzvy:
část č. 1.Výcvik a vzdělávání (dále také jako Výcvik), spočívá v provedení výcvikových a vzdělávacích programů zaměřených na implementaci age managementu.
část č. 2.Odborné poradenství při implementaci age managementu (dále také jen Poradenství), spočívá v provádění odborné poradenské činnosti pro Zadavatele zaměřené na problematiku age managementu a zavádění této strategie ve firmě Zadavatele v souladu s příklady dobré praxe, zásadami, strategiemi, postupy a procesy dle mezinárodně uznávaných praktik popsaných v odborné literatuře, zejména v zemích EU.
část č. 3.Měření indexu pracovní schopnosti (dále také jen Měření) zaměstnanců firmy Zadavatele na základě mezinárodně uznávaných a validovaných metodik používaných v zemích EU.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 704000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od podpisu smlouvy do 20. 4. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Baroque - place with taste s.r.o., Kuks 57, Kuks, PSČ: 544 43
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Pro hodnocení nabídky je jediným kritériem celková cena bez DPH za plnění předmětu zakázky v té části, na níž účastník podává nabídku. Jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka a nejnižší nabídkovou cenou, za podmínky, že nabídka současně splní kritéria a podmínky stanovené zadávacími podmínkami uvedenými v této výzvě a jejich přílohách č. 1 až 10.
- Dodavatel je povinen podat nabídky na všechny položky v té části plnění zakázky, na níž podává nabídku. To znamená, že musí být schopen zajistit plnění všech dílčích plnění v části zakázky, na níž podává nabídku v rozsahu a za podmínek stanovených v této výzvě a jejich přílohách.
- Plnění musí být v souladu s podmínkami a specifikací pro jednotlivé části zakázky tak, jak jsou uvedené v Příloze č. 1.
- Nabídka bude hodnocena jen za předpokladu, že uchazeč doloží řádně veškerou požadovanou dokumentaci k prokázání kvalifikace.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzv
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje:
- prokázání základní způsobilosti;
- prokázání profesní způsobilosti;
- prokázání technické kvalifikace.
Podrobně jsou požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele specifikované v Příloze č. 5 - Požadavky na splnění kvalifikaci.
Seznam kvalifikovaných osob pro plnění zakázky uvede dodavatel do Přílohy č. 4 - Seznam lektorů a odborných garantů.
Seznam lektorů a odborných garantů vyplněný dodavatelem v rámci jeho nabídky bude použit pro vítěznou nabídku, jako příloha Rámcové smlouvy - příloha č. 2 Seznam lektorů a čestné prohlášení k odborným garantům.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si informace poskytnuté účastníkem zadávacího řízení u třetích osob a tento účastník je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. Neposkytnutí součinnosti je důvodem k vyřazení nabídky ze zadávacího řízení.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel musí být schopen zajistit realizaci všech dílčích plnění uvedených v každé jednotlivé části zakázky na níž podává nabídku a to v souladu s podmínkami uvedenými v této výzvě a Příloze č. 1. Dodavatel je povinen vyplnit vždy všechny položky nabídky v části, na kterou podává nabídku. Pokud nebudou vyplněny všechny položky nabídky v části, na kterou dodavatel podává nabídku, bude tato část nabídky vyhodnocena jako neúplná a bude vyřazena z dalšího hodnocení.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena musí být doplněna u všech položek v každé části zakázky. Tuto položkovou nabídku vyplní dodavatel do všech části nabídky v Příloze č. 1 této výzvy následujícím způsobem:
- cena za jednotku (MJ) bez DPH,
- cena celkem za položku bez DPH (cena za MJ x počet MJ)
- cena celkem za položku s DPH.
Takto vyplněná Příloha č. 1, doplněná o podpis osoby oprávněné jednat za dodavatele je nezbytnou součástí nabídky. Příloha č. 1, doplněná o cenovou nabídku dodavatele, bude následně použita pro vybraného dodavatele, jako příloha č. 1 Rámcové smlouvy s názvem „Kalkulace ceny poradenské činnosti a specifikace předmětu zakázky“.
Cenová nabídka musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele s plněním zakázky. Další navyšování ceny bez DPH je nepřípustné.
Celková (souhrnná) cena za každou část zakázky bude doplněna do krycího listu nabídky, který je Přílohou č. 3 této výzvy.
Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: V krycím listu nabídky musí být uvedena kontaktní osoba dodavatele pro každou část plnění, na kterou dodavatel podává nabídku a to včetně uvedení kontaktních údajů, její číslo telefonu (nejlépe mobilního) a e-mailová adresa.Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat jen jednu nabídku, variantní nabídky se nepřipouští.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek elektronickou formou na adresu: projekty.baroque@gmail.com . Zadavatel si vyhrazuje právo neodpovídat na dotazy po této lhůtě. Odpovědi na dotazy budou uveřejněny na www.esfcr.cz . Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Současně dotaz a vysvětlení uveřejní na portálu www.esfcz.czPodrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Další podmínky pro zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je připojena v přílohách této výzvy.
Údej v tomto formuláři jsou jen orientační - stručné. Podrobnější informace jsou uvedeny v přílohách této výzvy který mi jsou
- Výzva k podání nabídky,
- Přílohy vývzvy č. 1 až 10
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 9548_Priloha_01_Specifikace zakazky.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_02_vzor-cestneho-prohlaseni.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_03_Krycí list nabidky.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_04_Seznam-lektoru_odbornych-zamestnancu.docx (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_05_Kvalifikace-podminky.pdf (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_06_seznam-realizace-vzdelavani.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_07_Ramcova smlouva_BAROQUE_sluzby.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_08_vzor-prohlaseni-subdodavatele.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_09_seznam-realizace-poradenstvi.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548_Priloha_10_seznam-realizace-mereni.docx-1 (10. 4. 2019 16:53)
- 9548__Vyzva-k-podani-nabidky.pdf-1 (11. 4. 2019 16:06)
- 04_Výsledek výzvy k podání nabídek1 - vysledek-hodnoceni.pdf (21. 10. 2019 15:20)
- 05_Výsledek výzvy k podání nabídek2 - podpis-sml_sgn.pdf (21. 10. 2019 15:20)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 693740.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DONASY s.r.o. - Část zakázky č. 1787 01 Šumperk, Nezvalova 20IČ: 25929496
Datum podpisu smlouvy: 15. 10. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DONASY s.r.o. - Část zakázky č. 2787 01 Šumperk, Nezvalova 20IČ: 25929496
Datum podpisu smlouvy: 15. 10. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Age Management z.s. - Část zakázky č. 3Orlí 542/27, Brno-město, 602 00 Brno, IČ: 013 18 063.
Datum podpisu smlouvy: 16. 10. 2019
Datum ukončení: 16. 10. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.