- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení SW pro řízení kvality - MMR
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13609
Název zakázky: Pořízení SW pro řízení kvality - MMR
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 9. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Sídlo zadavatele: Staroměstské nám. 6, 110 15 Praha 1
- Jméno: Ing. Bc. Radmila Outlá, MBA, ředitelka Odboru projektového řízení
- Telefon: +420224861819
- E-mail: Radmila.Outla@mmr.cz
IČ zadavatele: 66002222
- Jméno: Ing. Lucie Zimmermannová, MPA
- Telefon: +420224861857
- E-mail: lucie.zimmermannova@mmr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: NEN
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je pořízení systému pro řízení kvality, včetně licencí a implementace SW pro řízení systému kvality a jeho podpora na dobu neurčitou, vč. dalšího rozvoje. Účelem této veřejné zakázky je zajištění systému řízení kvality a strategického řízení na MMR také v digitální podobě a provázání se stávajícími IT systémy
Podrobný technický popis parametrů poptávaného plnění v podobě vzorových konfigurací (determinovaných již používanými produkty a produkty, s nimiž musí být poptávané plnění plně kompatibilní) je uveden v příloze č. 1 Specifikace předmětu plnění.
Veškeré poptávané plnění musí být implementovatelné do stávající IS Zadavatele. Dodavatelé tak musí při přípravě svých nabídek tuto skutečnost respektovat. Implementace zahrnuje zaškolení 3 administrátorů a cca 45 uživatelů (zejména náměstci, ředitelé odborů a vedoucí přímo řízených oddělení; číslo bude upřesněno na základě aktuálních počtů příslušných představených; přibližně 2 hodiny prezenčního školení ve školících prostorách zadavatele ve skupinkách o cca 15 osobách) zadavatele a zpracování administrativní příručky a uživatelské příručky. Dále v rámci implementace proběhne synchronizace s personálním sw OK Base – automatizovaný přenos údajů o zaměstnancích (jméno, příjmení, os. číslo, pracovní místo, organizační útvar) a synchronizace s Active Directory.
Dále má zadavatel možnost objednat si další rozvoj sw, a to až do výše 500 člověko-hodin.
Podrobněji viz příloha.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 995000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 2 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy
Místo dodání / převzetí plnění: Staroměstské nám. 6, 110 15, Praha 1
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Podrobněji viz příloha.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Podrobněji viz příloha.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobněji viz příloha.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobněji viz příloha.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Podrobněji viz příloha.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Podrobněji viz příloha.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Podrobněji viz příloha.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.Podrobněji viz příloha.
Soubory ke stažení:
- výzva.docx (4. 9. 2020 19:21)
- vzory formulářů a krycí list nabídky.docx (4. 9. 2020 19:22)
- předmět plnění.docx (4. 9. 2020 19:22)
- smlouva.docx (4. 9. 2020 19:22)
- výzva.pdf (7. 9. 2020 11:02)
- ++ odpověď na dotaz 17-9-2020.pdf (21. 9. 2020 11:37)
- 4 oznámení o výsledku.pdf (23. 12. 2020 09:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 927200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ATTIS software s.r.o., Hanušova 100/10, Olomouc; IČ 25894978
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2020
Datum ukončení: 17. 12. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.