“Zpracování technického projektu pro modernizaci sítě WAN“ - veřejná zakázka malého rozsahu
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 4393
Název zakázky: “Zpracování technického projektu pro modernizaci sítě WAN“ - veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 12. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo spravedlnosti
Sídlo zadavatele: Vyšehradská 16, 128 10 Praha 2
- Jméno: PhDr. Jaroslav Gacka náměstek ministryně 221 997 275
IČ zadavatele: 00025429
DIČ zadavatele: CZ00025429
- Jméno: Ing. Aleš Kadlec, ředitel odboru informatiky
- Telefon: 221 997 374/375
- E-mail: oi@msp.justice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 12. 2009 08:45
Místo pro podání nabídek: Nabídka v českém jazyce musí být doručena na adresu Zadavatele do konce lhůty pro podání nabídek, tj. do 30.12. 2009 do 8:45 hodin. Nabídky mohou uchazeči doručit osobně do podatelny, která se nachází v sídle Zadavatele, a to v pracovních dnech od 08:00 do 16:00 hod. a do dne 30. 12. 2009 do 8:45 hodin, a to v řádně uzavřené obálce, označené nápisem Veřejná zakázka “Zpracování technického projektu pro modernizaci sítě WAN“ - NEOTEVÍRAT“ a opatřené na uzavření razítkem a podpisem uchazeče. Na obálce dále musí být uvedena adresa na niž je možné zaslat oznámení podle § 71 odst. 6 ZVZ. Nabídky je též možné zaslat doporučeným dopisem označeným výše uvedeným způsobem do sídla Zadavatele. Takto doručovaná obálka s nabídkou bude vložena do vnější doručovací obálky, která bude označena jako běžná poštovní zásilka. Nabídka musí být doručena Zadavateli do skončení lhůty pro podání nabídek. Nabídky doručené po uplynutí této lhůty budou zaslány neotevřené zpět uchazečům.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
K projektu č. 247 – „Vybudování komunikační infrastruktury justice jako součást jednotné komunikační struktury veřejné správy“ zpracovat Technický projekt pro modernizaci sítě MSpWAN (rozlehlá síť všech justičních složek – cca 300 subjektů po celém území ČR), který bude obsahovat:
a) Analýzu současného stavu komunikační infrastruktury, která identifikuje konkrétní aktuální i očekávané budoucí potřeby zadavatele, zejména ve vazbě na zamýšlený rozvoj e-justice projektů.
b) Technický projekt rozvoje síťové komunikační infrastruktury MSpWAN zohledňující definované požadavky zadavatele ve struktuře podle Přílohy č.1. Součástí technického projektu bude i návrh servisního modelu pro servis a správu komunikační infrastruktury MSpWAN.
Klasifikace veřejné zakázky:
· kód 72000000-5 Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1200000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba zahájení plnění: den následující po uzavření smlouvy. Termín pro poskytnutí služeb a předání dokumentů podle čl. 2.1. výzvy je nejpozději do 20-ti pracovních dnů od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění je sídlo zadavatele. Ministerstvo spravedlnosti ČR Vyšehradská 16, 128 10 Praha 2
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude provedeno podle hodnotícího kritéria - nejnižší nabídková cena bez DPH. Hodnocení provedou zástupci Zadavatele. V případě rovnosti výsledků hodnocení nabídek přistoupí Zadavatel k losování za účasti dotčených zástupců uchazečů, kteří budou vyzváni k účasti při losování. Nepřítomnost uchazeče na losování není důvodem k jeho zrušení či nekonání. Los určí pořadí nabídek, jejichž hodnocení bylo shodné, a tudíž bez určení pořadí. Při shodě nabídek umístěných v pořadí, kde nebude připadat v úvahu podpis smlouvy, se los nepoužije.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst 2 písm. a) ZVZ prokáže uchazeč předložením následujících dokumentů: - Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních pěti (5) letech (ke konci lhůty pro podání nabídek) s uvedením jejich rozsahu a doby poskytování. Za významné služby se pro účely splnění tohoto kvalifikačního předpokladu dodavatelem považují služby zahrnující zpracování alespoň 5 technických projektů WAN obdobného charakteru, kdy celková velikost těchto projektů dosahuje v součtu částky minimálně 5.000.000,- Kč bez DPH. Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle § 56 odst 2 písm. e) ZVZ prokáže uchazeč předložením následujících dokumentů: - Seznam pracovníků, kteří se budou podílet na plnění této veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči. Zadavatel požaduje předložení organizační struktury minimálně tříčlenného realizačního týmu zamýšleného uchazečem k plnění veřejné zakázky a soubor profesních životopisů všech pracovníků, kteří jsou uváděni jako členové tohoto realizačního týmu. Každý z profesních životopisů musí obsahovat minimálně tyto údaje: ? jméno a příjmení, ? přehled profesní praxe vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky, ? dosažené vzdělání, ? zakázky obdobné svým předmětem, realizované členem týmu uchazeče v posledních třech letech. Alespoň jeden z těchto profesních životopisů musí obsahovat dosažení certifikace ITIL Foundation a CISA. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením seznamu specialistů s uvedením požadovaných údajů. Zadavatel si vyhrazuje právo dodatečně vyžádat kopie dokladů o kvalifikaci uvedených specialistů. Prokázání splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatelů Uchazeč může prokázat splnění kvalifikačních předpokladů prostřednictvím subdodavatelů. Avšak uchazeč i každý ze zamýšlených subdodavatelů musejí splnit základní kvalifikační předpoklady a profesní kvalifikační předpoklady každý samostatně. Pravost a stáří dokladů jsou stanoveny v § 57 ZVZ. Veškeré doklady prokazující splnění kvalifikace budou předloženy v originále či úředně ověřené kopii. Vypis z obchodního rejstříku nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídku podá uchazeč pouze písemně, v 1 originále s 1 kopií a v elektronické podobě na nosiči, a to v souladu s podmínkami uvedenými v této výzvě. Nabídka včetně veškerých dokumentů bude zpracována v českém jazyce. Jednotlivé přílohy nabídky budou přehledně označeny boční popiskou či rozdělovníkem. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna na bílém papíře, jednotlivé strany včetně příloh budou očíslovány, svázány nebo sešity a celá nabídka bude zabezpečena proti neoprávněnému nakládání s jednotlivými listy. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by Zadavatele mohly uvést v omyl. Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče, které stanoví celkový počet listů v nabídce. Uchazeč je povinen předložit nabídku v následujícím členění do samostatných příloh takto: Příloha č. 1 a) vyplněný Krycí list nabídky (Příloha č. 2); b) obsah nabídky – každý list nabídky bude očíslován a v obsahu bude popsána nejen posloupnost dokumentů, ale i jejich umístění pomocí čísel stran; c) doklady o prokázání kvalifikačních předpokladů; d) prohlášení uchazeče dle § 68 odst. 2 ZVZ z něhož vyplývá, že je uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty; e) dokument „Veřejná část nabídky“, tento dokument bude obsahovat stručné shrnutí nabídky v rozsahu maximálně 2 normostrany A4; f) výslovné prohlášení uchazeče, že souhlasí se případným uveřejněním dokumentů Krycí list nabídky a Veřejná část nabídky po ukončení zadávacího řízení na http://portal.justice.cz; g) ostatní doklady a prohlášení. Příloha č. 2 a) celková rekapitulace ceny; b) prohlášení uchazeče, které bude obsahovat tento text: ? nabídková cena uvedená uchazečem je cena nejvýše přípustná, ? nabídková cena obsahuje veškeré náklady uchazeče nezbytné k realizaci veřejné zakázky. Příloha č. 3 návrh smlouvy na plnění veřejné zakázky opatřený podpisem a otiskem razítka uchazeče, včetně elektronického vyhotovení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka včetně veškerých dokumentů bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. Uchazeč je povinen při poskytování služeb zadavateli dodržovat a splňovat požadavky všech platných a účinných právních předpisů a norem, které se vztahují k předmětu plnění zakázky, a to zejména: Zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění, Zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění, Zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, a o změně některých dalších zákonů, v platném znění. Uchazeč se dále zavazuje dodržovat požadavky veškerých dalších třeba i v budoucnu přijatých právních předpisů či norem týkajících se projektu č. 247 – „Vybudování komunikační infrastruktury justice jako součást jednotné komunikační struktury veřejné správy“.
Soubory ke stažení:
- zd-zpracovani-tech-projektu-moderniz.-site-wan.pdf (28. 4. 2016 19:48)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: FUBAR a.s.
IČ: 252 29 273
DIČ: CZ252 29 273
Sídlo: Uherská čp. 614, 190 17 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Veronika Martínková, předsedkyně představenstva
Poznámka k dodavateli:
2. uchazeč
Název: COMTESYS, spol. s r.o.
IČ: 264 90 234
DIČ:
Sídlo: Baarova 231/36, 140 00 Praha 4
3. uchazeč
Název: Corpus Solutions a.s.
IČ: 257 64 616
DIČ:
Sídlo: Pod Pekařkou 1, 147 00 Praha 4
Datum ukončení: 13. 1. 2010