Zpět

Motivační kurz - Pracovní start pro mladé Pražany II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10383

Název zakázky: Motivační kurz - Pracovní start pro mladé Pražany II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 1. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky, Krajská pobočka pro hlavní město Prahu

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Blanka Havlík, ředitelka krajské pobočky tel.:950 178 300 e-mail: blanka.havlik@aa.mpsv.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Blanka Kožíšková
  • Telefon: 950 178 140
  • E-mail: blanka.koziskova@aa.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Domažlická 1139/11, 130 11 - Praha 3 - PODATELNA

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této zakázky je výběr dodavatele služby – konkrétně dodavatele klíčové aktivity č. 04 „Motivační kurz“ projektu Pracovní start pro mladé Pražany (CZ.1.04/2.1.00/70.00045).

Cílem aktivity je motivovat účastníky projektu k návratu zpět do zaměstnání. Absolvování motivačního kurzu by mělo přispět k posílení sebevědomí účastníků projektu a k obnově základních pracovních návyků.

Motivační kurz se bude skládat z motivační části, komunikační části, základů finanční gramotnosti a z právního minima s orientací na pracovní právo.

Požadovaná hodinová dotace kurzu je 50 hodin (bez závěrečných zkoušek).

 Maximální počet účastníků  motivačních kurzů realizovaných v rámci této zakázky je 30 osob. Minimální počet není stanoven, ale neměl by být nižší než 15 osob. 

Zadavatel počítá v ideálním případě s realizací 3 motivačních kurzů po 10  osobách.   Maximální počet účastníků jednoho kurzu je 15 osob, ale kurz může  být zahájen na základě požadavku zadavatele i pro menší počet účastníků – a to již pro 5 osob. Výběr účastníků kurzů bude provádět zadavatel.

Detailní specifikace požadavků zadavatele je uvedena v zadávací dokumentaci k této zakázce.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 180000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do konce projektu – 31. 10. 2015 s tím, že minimálně 15 osob musí ukončit kurz nejpozději do 30. 4. 2015 (na základě požadavku zadavatele).

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší jednotková cena - 70% Obsah kurzu - 30%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů • Osvědčení o realizaci služby obdobného charakteru – tj. služby odpovídající předmětu veřejné zakázky v rozsahu min. 100 000,- Kč bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace v příloze.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Výsledné pořadí

Hodnocení uchazeči

1

S-COMP Centre CZ s.r.o., Ohradní 1079/59, 140 00 Praha 4 – Michle

2

Audit organizace s. r. o., Bělehradská 347/54, 120 00 Praha 2 - Vinohrady

3

AABYSS s.r.o., Slévačská 752/36, 198 00 Praha 9 - Hloubětín

4

Společně pro vzdělávání  - účastníky sdružení jsou ATTEST, s.r.o (vedoucí účastník) a  MOST KE VZDĚLÁNÍ - BRIDGE TO EDUCATION, o.s.   Jablonecká 19/5, 460 01 Liberec 

5

BDO Advisory s.r.o., Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8 - Karlín

6

MAVO s.r.o., Černošická 20, 252 28 Vonoklasy

7

Systémy jakosti s. r. o., Bořivojova 878/35, 130 00 Praha 3 - Žižkov

8

bfz - vzdělávací akademie s.r.o., Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

9

Centrum Kašpar, o. s., Kašparova 73, Liberec XXV – Vesec, 463 12 Liberec

10

POE EDUCO, spol. s r. o., Divadelní  946/9, 741 01 Nový Jičín

11

Facilita CZ , s.r.o., Dukelských hrdinů 407/26, 170 00 Praha 7 - Holešovice

12

RUBIKON Centrum, Korunní 880/101, 130 00 Praha 3 - Vinohrady

Datum ukončení: 10. 3. 2015


 
Uveřejněno: 7. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016