Provedení kompetenční diagnostiky
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 6275
Název zakázky: Provedení kompetenční diagnostiky
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2011
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/57.00006 Optimalizace a zefektivnění systému řízení a rozvoje lidských zdrojů Magistrátu města Karviné příjemce: statutární město Karviná
Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Karviná
Sídlo zadavatele: Fryštátská 72/1, 733 24 Karviná-Fryštát
- Jméno: Tomáš Hanzel, primátor tel: 596 387 238 email: primator@karvina.cz
IČ zadavatele: 00297534
DIČ zadavatele: CZ00297534
- Jméno: Ing. Klára Sobočíková
- Telefon: 596 387 428
- E-mail: klara.sobocikova@karvina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 2. 2011 08:30
Místo pro podání nabídek: Fryštátská 72/1, 733 24 Karviná-Fryštát
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:
I. kompetenční diagnostika manažerů a talentů,
II. kompetenční diagnostika úředníků.
Klíčová aktivita projektu – kompetenční diagnostika je zaměřena na provedení profesně osobnostní diagnostiky zaměstnanců Magistrátu města Karviné (dále jen MMK). Pro získání požadovaných výstupů na potřebné úrovni budou zaměstnanci rozděleni do dvou základních skupin:
1. Vedoucí zaměstnanci (50 osob) a vybraní talentovaní zaměstnanci (10 osob) - budou podrobeni rozšířené a komplexnější kompetenční diagnostice (manažerské rozvojové diagnostice).
2. Ostatní zaměstnanci úřadu - úředníci (260 osob) - budou podrobeni základní rozborové diagnostice spojené se sebemotivační aktivitou. Forma kompetenční diagnostiky by měla být zaměřena nejen na vlastní diagnostiku (porovnání kompetenčních modelů se stávajícími lidskými zdroji), ale i na sebemotivační a sebepoznávací aktivity diagnostikovaných. Kromě základního výstupu (analýza kompetencí) bude výstupem i rozvoj úředníků v oblasti týmové spolupráce, poznání vlastních kompetencí a získání základních návodů, jak s nimi pracovat a využít je v pracovním i osobní rozvoji.
Rozdělení cílové skupiny do uvedených dvou skupin umožní vytvořit kompetenční diagnostiku v návaznosti na potřeby a specifika rozdílných pracovních pozic na MMK.
Tato aktivita by měla navazovat na samostatnou aktivitu „Vytvoření kompetenčních modelů“. Budou porovnány výsledky diagnostiky s potřebami stanovenými v kompetenčních modelech a vyhodnoceny v rámci MMK.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 912000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: VŘ: datum zahájení 1.2.2011, předpokládané datum ukončení 31.3.2011 Doba plnění předmětu zakázky: od 01.04.2011 do 30.04.2012
Místo dodání / převzetí plnění: statutární město Karviná
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena včetně DPH – váha 40 % Kvalita a rozsah nabízených služeb v rámci předmětu zakázky –váha 60 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Písemný návrh smlouvy přiložený k nabídce bude obsahovat podpis uchazeče.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz přiložená výzva.
Soubory ke stažení:
- 57-vr002-vyzva.doc (29. 4. 2016 00:26)
- vr002-obchodni-podminky-pro-cast-i.doc (29. 4. 2016 00:26)
- vr002-obchodni-podminky-pro-cast-ii.doc (29. 4. 2016 00:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST I:
- Vítězný dodavatel
Název: Specialist Service, s.r.o.
IČ: 26843170
DIČ: CZ 268 43 170
Sídlo: Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jindřiška Karásková
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ACTIVCONZULT, s.r.o.
IČ: 28349342
DIČ: CZ 283 49 342
Sídlo: L. Vácjy 495, Prštné, 760 01 Zlín - 3. uchazeč
Název: Phdr. Marie Dočkalová, CSc.
IČ: 12110086
DIČ: CZ 526114237
Sídlo: Petrovice u Karviné 541, 73572
- 4. uchazeč
Název: Mgr. Ilona Mičková, mp-poradenství
IČ: 69581045
DIČ: CZ 7360175053
Sídlo: Brožíková 1523/3, 741 01 Nový Jičín
- 5. uchazeč
Název: Kariérový a personální servis s.r.o.
IČ: 27770338
DIČ: CZ 277 70 338
Sídlo: Na Střelnici 343/48, Lazce, 779 00 Olomouc
- 6. uchazeč
Název: T&CC s.r.o.
IČ: 25726943
DIČ: CZ 257 26 943
Sídlo:Vinohradská 2396/184, Praha 130 52
- 7. uchazeč
Název: POE EDUCO, spol. s r.o.
IČ: 64089398
DIČ: CZ 640 89 398
Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín
- 8. uchazeč
Název: agentura Motiv P s.r.o.
IČ: 645 06 550
DIČ: CZ 645 06 550
Sídlo:Řehořova 726/14, 618 00 Brno
ČÁST II:
- Vítězný dodavatel
Název: specialist Service, s.r.o.
IČ: 26843170
DIČ: CZ 26843170
Sídlo: Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jindřiška Karásková
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ACTIVCONZULT, s.r.o.
IČ: 28349342
DIČ:
Sídlo: L. Vácjy 495, Prštné, 760 01 Zlín - 3. uchazeč
Název: agentura Motiv P s.r.o.
IČ: 645 06 550
DIČ: CZ 645 06 550
Sídlo:Řehořova 726/14, 618 00 Brno
- 4. uchazeč
Název: Mgr. Ilona Mičková, mp-poradenství
IČ: 69581045
DIČ: CZ 7360175053
Sídlo: Brožíková 1523/3, 741 01 Nový Jičín
- 5. uchazeč
Název: T&CC s.r.o.
IČ: 25726943
DIČ: CZ 257 26 943
Sídlo:Vinohradská 2396/184, Praha 130 52
- 6. uchazeč
Název: Kariérový a personální servis s.r.o.
IČ: 27770338
DIČ: CZ 277 70 338
Sídlo: Na Střelnici 343/48, Lazce, 779 00 Olomouc
- 7. uchazeč
Název: Phdr. Marie Dočkalová, CSc.
IČ: 12110086
DIČ: CZ 526114237
Sídlo: Petrovice u Karviné 541, 73572
- 8. uchazeč
Název: POE EDUCO, spol. s r.o.
IČ: 64089398
DIČ: CZ 640 89 398
Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín
Datum ukončení: 28. 2. 2011