Zpět

Provedení kompetenční diagnostiky

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 6275

Název zakázky: Provedení kompetenční diagnostiky

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2011

Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Karviná

Sídlo zadavatele: Fryštátská 72/1, 733 24 Karviná-Fryštát

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Hanzel, primátor tel: 596 387 238 email: primator@karvina.cz

IČ zadavatele: 00297534

DIČ zadavatele: CZ00297534

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Klára Sobočíková
  • Telefon: 596 387 428
  • E-mail: klara.sobocikova@karvina.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 2. 2011 08:30

Místo pro podání nabídek:
Fryštátská 72/1, 733 24 Karviná-Fryštát

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:

I.              kompetenční diagnostika manažerů a talentů,

II.             kompetenční diagnostika úředníků.

 

Klíčová aktivita projektu – kompetenční diagnostika je zaměřena na provedení profesně osobnostní diagnostiky zaměstnanců Magistrátu města Karviné (dále jen MMK). Pro získání požadovaných výstupů na potřebné úrovni budou zaměstnanci rozděleni do dvou základních skupin:

 

 

 

1. Vedoucí zaměstnanci (50 osob) a vybraní talentovaní zaměstnanci (10 osob) - budou podrobeni rozšířené a komplexnější kompetenční diagnostice (manažerské rozvojové diagnostice).

 

2. Ostatní zaměstnanci úřadu - úředníci (260 osob) - budou podrobeni základní rozborové diagnostice spojené se sebemotivační aktivitou. Forma kompetenční diagnostiky by měla být zaměřena nejen na vlastní diagnostiku (porovnání kompetenčních modelů se stávajícími lidskými zdroji), ale i na sebemotivační a sebepoznávací aktivity diagnostikovaných. Kromě základního výstupu (analýza kompetencí) bude výstupem i rozvoj úředníků v oblasti týmové spolupráce, poznání vlastních kompetencí a získání základních návodů, jak s nimi pracovat a využít je v pracovním i osobní rozvoji.

 

Rozdělení cílové skupiny do uvedených dvou skupin umožní vytvořit kompetenční diagnostiku v návaznosti na potřeby a specifika rozdílných pracovních pozic na MMK.

 

Tato aktivita by měla navazovat na samostatnou aktivitu „Vytvoření kompetenčních modelů“. Budou porovnány výsledky diagnostiky s potřebami stanovenými v kompetenčních modelech a vyhodnoceny v rámci MMK.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 912000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
VŘ: datum zahájení 1.2.2011, předpokládané datum ukončení 31.3.2011 Doba plnění předmětu zakázky: od 01.04.2011 do 30.04.2012

Místo dodání / převzetí plnění:
statutární město Karviná

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena včetně DPH – váha 40 % Kvalita a rozsah nabízených služeb v rámci předmětu zakázky –váha 60 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Písemný návrh smlouvy přiložený k nabídce bude obsahovat podpis uchazeče.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.4, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Viz přiložená výzva.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST I:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Specialist Service, s.r.o.
    IČ: 26843170
    DIČ: CZ 268 43 170
    Sídlo: Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jindřiška Karásková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ACTIVCONZULT, s.r.o.
    IČ: 28349342
    DIČ: CZ 283 49 342
    Sídlo: L. Vácjy 495, Prštné, 760 01 Zlín

  • 3. uchazeč
    Název: Phdr. Marie Dočkalová, CSc.
    IČ: 12110086
    DIČ: CZ 526114237
    Sídlo: Petrovice u Karviné 541, 73572

 

  • 4. uchazeč
    Název: Mgr. Ilona Mičková, mp-poradenství
    IČ: 69581045
    DIČ: CZ 7360175053
    Sídlo: Brožíková 1523/3, 741 01 Nový Jičín

 

  • 5. uchazeč
    Název: Kariérový a personální servis s.r.o.
    IČ: 27770338
    DIČ: CZ 277 70 338
    Sídlo: Na Střelnici 343/48, Lazce, 779 00 Olomouc

 

  • 6. uchazeč
    Název: T&CC s.r.o.
    IČ: 25726943
    DIČ: CZ 257 26 943
    Sídlo:Vinohradská 2396/184, Praha 130 52

 

  • 7. uchazeč
    Název: POE EDUCO, spol. s r.o.
    IČ: 64089398
    DIČ: CZ 640 89 398
    Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín

 

  • 8. uchazeč
    Název: agentura Motiv P s.r.o.
    IČ: 645 06 550
    DIČ: CZ 645 06 550
    Sídlo:Řehořova 726/14, 618 00 Brno

ČÁST II:

  • Vítězný dodavatel
    Název: specialist Service, s.r.o.
    IČ: 26843170
    DIČ: CZ 26843170
    Sídlo: Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jindřiška Karásková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ACTIVCONZULT, s.r.o.
    IČ: 28349342
    DIČ:
    Sídlo: L. Vácjy 495, Prštné, 760 01 Zlín

  • 3. uchazeč
    Název: agentura Motiv P s.r.o.
    IČ: 645 06 550
    DIČ: CZ 645 06 550
    Sídlo:Řehořova 726/14, 618 00 Brno

 

  • 4. uchazeč
    Název: Mgr. Ilona Mičková, mp-poradenství
    IČ: 69581045
    DIČ: CZ 7360175053
    Sídlo: Brožíková 1523/3, 741 01 Nový Jičín

 

  • 5. uchazeč
    Název: T&CC s.r.o.
    IČ: 25726943
    DIČ: CZ 257 26 943
    Sídlo:Vinohradská 2396/184, Praha 130 52

 

  • 6. uchazeč
    Název: Kariérový a personální servis s.r.o.
    IČ: 27770338
    DIČ: CZ 277 70 338
    Sídlo: Na Střelnici 343/48, Lazce, 779 00 Olomouc

 

  • 7. uchazeč
    Název: Phdr. Marie Dočkalová, CSc.
    IČ: 12110086
    DIČ: CZ 526114237
    Sídlo: Petrovice u Karviné 541, 73572

 

  • 8. uchazeč
    Název: POE EDUCO, spol. s r.o.
    IČ: 64089398
    DIČ: CZ 640 89 398
    Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín

Datum ukončení: 28. 2. 2011


 
Uveřejněno: 1. 2. 2011
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016