- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti DELIKOMAT s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14177
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti DELIKOMAT s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 5. 2023
Název/obchodní firma zadavatele: DELIKOMAT s.r.o.
Sídlo zadavatele: U Vlečky 843, 664 42 Modřice
- Jméno: Lucie Alexová
- Telefon: +420602774314
- E-mail: alexova@delikomat.cz
IČ zadavatele: 63475260
- Jméno: Lucie Alexová
- Telefon: +420602774314
- E-mail: alexova@delikomat.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 6. 2023 10:00
Místo pro podání nabídek: Modřice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců ve společnosti DELIKOMAT s.r.o.
- aktivní příprava zaměstnanců na digitalizaci pracovního prostředí - zaměstnanci se musí naučit pracovat s novými technologiemi a umět využívat moderní digtální nástroje. Je potřeba realizovat akademii, která bude tímto směrem specializovaná a bude obsahovat témata, která vznikla na základě interních potřeb. Zaměstnance rozdělíme do několika skupin, kde každá vybraná skupina absolvuje celkem 40 hodin vzdělávání, které obsahují tato témata: IT školení pro mírně pokročilé se zaměřením na práci s MS Office Excel, Word, Outlook a Teams. Komunikační dovednosti, kde se zaměstnanci naučí komunikovat nové informace, data a naučí se srozumitelně sdílet informace z IT systému a aplikací.
1. skupina - Akademie pro obchodní reprezentanty - 24 zaměstnanců, počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností - 40,00 hod, délka hodiny 60 min, předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné) 242 000 Kč s DPH, předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností - závěrečný test.
2. skupina - Akademie pro odborné pracovníky - 74 zaměstnanců, počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností - 40,00 hod, délka hodiny 60 min, předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné) 726 000 Kč s DPH, předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností - závěrečný test.
3. skupina - Akademie pro vedoucí pracovníky - 12 zaměstnanců, počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností - 40,00 hod, délka hodiny 60 min, předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné) 121 000 Kč s DPH, předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností - závěrečný test.
4. skupina - Akademie pro vedoucí poboček - 23 zaměstnanců, počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností - 40,00 hod, délka hodiny 60 min, předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné) 254 100 Kč s DPH, předpokládaný způsob ověření získaných znalostí a dovedností - závěrečný test.
Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě celkem - 133
Předpokládané náklady vzdělávací aktivity (kurzovné) celkem s DPH 1 343 100 Kč
Vzdělávání bude realizováno - Externím dodavatelem
Obecný cíl vzdělávací aktivity - Získání znalosti zaměstnanců pro implementaci digitalizace ve firmě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1110000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.6.2023 - 31.10.2023
Místo dodání / převzetí plnění: Modřice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící parametry, které budou reflektovat kvalitu nabídky;
- hodnotících kritéria (od 1 do 5 bodů, za nejvíce vyhovující hodnotíme 5 bodů);
- nabídková cena (cena je pevně stanovená)
- kvalita lektorského týmu (vzdělání, reference a zkušenosti lektora)
- zajištění celé organizace vzdělávání (dodávka na klíč, komunikace, administrativa a podklady pro vyúčtování, místo realizace - pobočky zadavatele)
- způsob ověření získaných znalostí a dovedností (test, kvalita zpracování testů)
- způsob sledování docházky jednotlivých účastníků
V rámci vyhodnocení nabídek dle jednotlivých kritérií bude hodnotící komise za nejvíce vyhovující považovat tu nabídku, která bude při součtu dosahovat nejvyššího počtu bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- v nabídce musí být rozpracována jednotlivá kritéria
- nabídka musí být v českém jazyce
- způsob podání nabídky: osobně na sídlo společnosti, doporučenou poštou nebo datovou schránkou
- dodavatel musí pokrýt celou vzdělávací akci, dílčí plnění se nepřipouští
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- cena musí být uvedena bez DPH a samostatné DPH pro jednotlivé skupiny (1. - 4. skupina)
- cena celkem bez DPH a DPH za celý projekt
- splatnost faktur 30 dní od realizace vzdělávací akce
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě (osobně na sídle společnosti nebo doporučenou poštou) v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Případně může být nabídka podána i elektronicky (datovou schránkou, a elektronické nabídky musí být opatřeny elektronickým podpisem).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- popis metodiky a obsahu školení vzdělávacích aktivit
- reference a praktické příklady
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Plán vzdělávání_zadání.xls (23. 5. 2023 11:13)
- Změna termínu lhůty do 5.6.2023.pdf (29. 5. 2023 12:52)
- Výzva (2).pdf (29. 5. 2023 13:46)
- Zrušení VŘ k 1.6.2023.pdf (1. 6. 2023 13:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: na základě zjištěných nesrovnalostí v zadávací dokumentaci
Datum ukončení: 1. 6. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.