- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pořízení nákladního vozidla
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13376
Název zakázky: Pořízení nákladního vozidla
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 3. 2020
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Imperium Holz, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Mickiewiczova 1287/33a, Karviná Ráj, 734 01
- Jméno: Ing. Martin Lepka
- Telefon: +420732308275
- E-mail: imperiumholz@gmail.com
IČ zadavatele: 05026911
DIČ zadavatele: CZ05026911
- Jméno: Ing. Martin Lepka
- Telefon: +420732308275
- E-mail: imperiumholz@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Doporučeně poštou na sídlo firmy
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této zakázky je nákup vozidla do 3,5 tuny s nástavbou pro potřeby převozu kulatého a palivového dříví.
Vozidlo do 3,5 tuny
Jednokabina 1+2
Objem motoru minimum 2750ccm, maximum 2999ccm
Výkon motoru minimum 110kw
Emisní norma Euro6, AdBlue
Pohon zadní nápravy
Zadní (hnaná) náprava - dvojmontáž
Uzávěrka diferenciálu
Rozvor minimum 3300mm, maximum 3600mm
Palivo – nafta
Řízení vlevo
Zimní pneumatiky na ocelových kolech
Letní pneumatiky na ocelových kolech
Tažné zařízení na 3,5 tuny
Couvací kamera
Multifunkční volant a bluetooth radio pro příjem handsfree hovorů
Klimatizace
Odpružené sedadlo řidiče
Nástavba
3-stranný sklápěč
Délka korby minimum 3,4metru, maximum 3,7 metru
Výška bočnic min 600mm
Materiál bočnic – hliník
Ochranný rám
Přihrádka na nářadí
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 860000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Q2/2020
Místo dodání / převzetí plnění: Karviná, sídlo firmy
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH.
Při hodnocení nabídek seřadí hodnotící komise nabídky od nejnížší ceny bez DPH, přičemž nabídka s nejnižší cenou bez DPH bude považována za vítěznou. V případě rovnosti cen provede hodnotící komise transparentní náhodný výběr.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě dle požadavků zadavatele uvedených v zadávací dokumentaci.
Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v příslušené kapitole této výzvy.
Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.
Nabídka bude potvrzena (tzn. návrh smlouvy bude podepsán) osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument v originále či v úředně ověřené kopii.
Nabídka musí být kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Uzavřená obálka s nabídkou musí být opatřena adresou zadavatele zakázky, adresou dodavatele a nápisem „Neotevírat“.
Všechna čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.
Součástí nabídky je dodání vyplněné Kupní smlouvy a vytvoření přílohy č.1 ke kupní smlouvě, viz. kupní smlouva – a to v souhladu s Popisem (specifikací) předmětu zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cenová nabídka Dodavatele se týká dodání 1ks vozidla v Q2/2020, přičemž Dodavatel podává nabídku na cenu dodání v tomto termínu, tzn. s ohledem na možné změny cen předmětu zakázky.
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cen bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Kupní smlouva IH automobil.docx (20. 3. 2020 15:35)
- verejna zakazka podepsana Lepka.pdf (20. 3. 2020 15:35)
- vysledek hodnoceni Imperium Holz.pdf (21. 4. 2020 08:43)
- zruseni_podeps.pdf (15. 6. 2020 15:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Důvod hodný zvláštního zřetele
Datum ukončení: 10. 6. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.