- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
PVZ zaměstnanců DPMD
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13507
Název zakázky: PVZ zaměstnanců DPMD
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013325 PVZ zaměstnanců DPMD příjemce: Dopravní podnik města Děčína, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Dopravní podnik města Děčína, a.s.
Sídlo zadavatele: Děčín VI., Dělnická 106, PSČ 40529
- Jméno: Mgr. Milan Schagerer
- Telefon: +420605839977
- E-mail: schagerer@akschagerer.cz
IČ zadavatele: 62240935
DIČ zadavatele: CZ62240935
- Jméno: JUDr. Tereza Killarová
- Telefon: +420734207198
- E-mail: killarova@akschagerer.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 7. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: Zlepšovatelé s.r.o., Kolbenova 616/34, Vysočany, 190 00 Praha 9
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v celkovém rozsahu 313 školicích dní. Zakázka je vnitřně členěna do tří částí podle dílčích sekcí předmětu plnění v podobě oblastí školení, a to následovně:
část I. – Měkké a manažerské dovednosti
část II. – Jazykové vzdělávání
část III. – Účetní, ekonomické a právní kurzy
Další specifikace je uvedena ve výzvě.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1011500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.3.2022
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorech dle určení zadavatele v rámci území České republiky, vyjma území hlavního města Prahy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (100 %) – číselné kritérium
Za nejvhodnější nabídku pro účely hodnocení dle tohoto číselného kritéria bude považována nabídka s nejnižší hodnotou (nabídkovou cenou bez DPH).
Pro každou z dílčích částí předmětu zakázky ve smyslu Přílohy č. 2. výzvy bude jako nejvhodnější hodnocena právě nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH pro každou z částí.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
1) Základní způsobilost
2) Profesní způsobilost
3) Speciální způsobilost
Další informace jsou ve výzvě.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě k podání nabídek, a to v rozsahu každé z částí předmětu zakázky, do níž směřuje, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo výseče plnění v rámci části či částí předmětu zakázky, do nichž nabídka směřuje.
Dodavatel je povinen tyto požadavky plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení účastníka z další účasti na zadávacím řízení.
Další informace jsou ve výzvě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci každé z částí zakázky ve smyslu Přílohy č. 2 výzvy, do níž nabídka dodavatele směřuje, v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena každé z částí zakázky ve smyslu Přílohy č. 2 výzvy, do níž nabídka dodavatele směřuje, bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Další informace jsou ve výzvě.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“ a názvem části, do které se uchazeč hlásí, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku, přičemž tato může směřovat jen do jedné z dílčích částí předmětu zakázky ve smyslu Přílohy č. 2, nebo do dvou či všech tří dílčích částí předmětu zakázky současně. Ty však budou podány v samostatných obálkách.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informacek zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Soubory ke stažení:
- _Vyzva k podavni nabidek_c02 signed.pdf (15. 7. 2020 15:06)
- Priloha c. 1 - Kryci list_c01.doc (15. 7. 2020 15:06)
- Priloha c. 2 - Specifikace predmetu zakazky_c01.xlsx (15. 7. 2020 15:06)
- Priloha c. 3 - Cestne prohlaseni_c01.doc (15. 7. 2020 15:06)
- Priloha c. 4 - Navrh smlouvy_c01.docx (15. 7. 2020 15:06)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1_signed.pdf (20. 7. 2020 21:56)
- Oznameni o podpisu smlouvy s dodavatelem_signed.pdf (31. 8. 2020 13:50)
- Oznameni o vysledku_nove_c01.pdf (31. 8. 2020 13:50)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.