- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti psychiatrického minima
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14025
Název zakázky: Transformace služeb pro osoby se zdravotním postižením – vzdělávání v oblasti psychiatrického minima
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 5. 2022
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: Ing. Helena Zahálková
- Telefon: +420466026175
- E-mail: helena.zahalkova@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Pavlína Bartoňová
- Telefon: +420466026437
- E-mail: pavlina.bartonova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 6. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem veřejné zakázky je realizace akreditovaného vzdělávacího kurzu pro pracovníky příspěvkových organizací Pardubického kraje, poskytujících sociální služby osobám se zdravotním postižením a osobám s duševním onemocněním. Celkově se jedná o 1 běh kurzu s akreditací MPSV zaměřeného na vzdělávání v oblasti psychiatrického minima. Cílem tohoto kurzu je pomoci pracovníkům lépe porozumět chování klientů s psychickou poruchou, uvažovat o možnostech přístupu, formě chování k takovému klientovi a lépe tak zvládat neobvyklé způsoby jednání a chování klientů.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 14000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.6.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Domov na rozcestí, T. G. Masaryka 33b, 568 02 Svitavy
Pravidla pro hodnocení nabídek: Jediným kritériem pro hodnocení nabídek je nabídková cena. Hodnocena bude výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH uvedená dodavatelem ve formuláři nabídky (Příloha č. 1 výzvy). Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti dvou či více nabídek s nejnižší nabídkovou cenou rozhoduje o nejvýhodnější nabídce losování, které proběhne za přítomnosti notáře v sídle zadavatele a za účasti účastníků, jejichž nabídkové ceny byly shodné. Pravidla pro losování sdělí zadavatel dotčeným osobám v předstihu nejméně 5 pracovních dní. Zadavatel neprovede hodnocení nabídek, pokud by měl hodnotit nabídku pouze jednoho dodavatele.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají pouze prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_psychiatricke minimum_podepsana.pdf (25. 5. 2022 11:28)
- P1V_Formular_nabidky.docx (25. 5. 2022 11:28)
- P2V_Navrh_smlouvy.odt (25. 5. 2022 11:28)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (9. 6. 2022 13:31)
- Oznameni_o_podpisu_smlouvy.pdf (29. 8. 2022 08:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 11000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Markéta Vaculová, MBAIvana Sekaniny 1806/3, 708 00 Ostrava – PorubaIČO: 70028737
Datum podpisu smlouvy: 28. 6. 2022
Datum ukončení: 28. 6. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.