- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Učit se společně, růst individuálně – Podpora pracovníků formou supervize
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12185
Název zakázky: Učit se společně, růst individuálně – Podpora pracovníků formou supervize
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Kraj Vysočina
Sídlo zadavatele: Žižkova 57/1882, Jihlava, PSČ 587 33
- Jméno: Mgr. Pavel Franěk
IČ zadavatele: 70890749
- Jméno: Ing. Marek Bena
- Telefon: +420604119057
- E-mail: bena@pkvysocina.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor sociálních věcí, Žižkova 57, 587 33 Jihlava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí vysoce specializovaných a konkrétně zaměřených služeb, které budou poskytovány dle této zadávací dokumentace a na základě spolupráce a pokynů zadavatele a jeho pracovní skupiny za účelem naplnění cílů projektu.
Předmět veřejné zakázky a cíle projektu jsou podrobně definovány v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Vymezení předmětu zakázky dle hlavního slovníku jednotného klasifikačního systému (číselníku CPV):
79420000-4 Manažerské poradenství
79632000-3 Vzdělávání zaměstnanců
79634000-7 Profesní poradenství
79951000-5 Organizace seminářů
79998000-6 Služby profesionálních poradců
80510000-2 Odborná školení
Cílem zadavatele je podpořit rozvoj lidských zdrojů v oblasti sociálních služeb v Kraji Vysočina.
Zadavatel jako zřizovatel příspěvkových organizací pobytových zařízení sociálních služeb sleduje následující cíl vyplývající z projektu: zavést supervizi jako standardní nástroj dlouhodobé podpory všech pracovníků přímé péče.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 718420,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění veřejné zakázky bude zahájeno bezprostředně po nabytí účinnosti smlouvy uzavřené s vybraným dodavatelem a bude probíhat až do roku 2020. Zadavatel požaduje, aby předmět veřejné zakázky byl vybraným dodavatelem splněn v době a termínech, jak je uvedeno v harmonogramu plnění obsaženém v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je Česká republika, zejména pak Kraj Vysočina. Podrobnosti jsou uvedeny v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno podle jejich ekonomické výhodnosti, a to podle níže uvedených kritérií hodnocení a metody vyhodnocení. Celkové bodové hodnocení nabídky zadavatel stanoví jako součet bodů nabídky dosažených v obou kritériích hodnocení. Pořadí nabídek v hodnocení bude určeno sestupně podle počtu obdržených bodů. Zadavatel pro plnění zakázky vybere dodavatele, jehož nabídka obdržela nejvyšší počet bodů a umístila se tak na prvním místě v pořadí hodnocených nabídek.
V případě, že budou podány 2 či více nabídek, jejichž obdržený počet bodů bude zcela shodný, bude o umístění takových nabídek v konečném pořadí rozhodnuto losováním. Účastnit se losování mají právo dodavatelé, kteří takové nabídky podali. O termínu losování je zadavatel písemně vyrozumí nejméně 3 dny před losováním.
Kritéria hodnocení a jejich váhy:
Nejnižší nabídková cena vč. DPH 50 %
Zkušenosti osob tvořících realizační tým dodavatele 50 %
Další podrobné informace jsou uvedeny v čl. 13 Zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobné požadavky zadavatele na základní způsobilost a technickou kvalifikaci dodavatele jsou uvedeny v čl. 5 Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobné požadavky zadavatele na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 9 Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobné požadavky zadavatele na zpracování nabídky jsou uvedeny v čl. 9.1 Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení v listinné formě.Nabídka musí být podána v řádně uzavřené neprůhledné obálce zabezpečené prostředky proti neoprávněné manipulaci tak, aby bylo zamezeno seznámení se s obsahem nabídky před otevřením obálky, označené na přední straně názvem veřejné zakázky Učit se společně, růst individuálně – Podpora pracovníků formou supervize „NEOTVÍRAT“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Žádná osoba se nesmí zúčastnit tohoto výběrového řízení jako dodavatel více než jednou, a to ani ve sdružení dodavatelů podávajícím společnou nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé mohou požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí dodavatel doručit nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost musí být písemná a musí být doručena na adresu: Projektová kancelář Kraje Vysočina, p. o., Kounicova 271/13, 602 00 Brno, nebo na e-mailovou adresu bena@pkvysocina.cz.Zadavatel poskytne vysvětlení zadávací dokumentace vč. přesného znění žádosti uveřejněním na profilu zadavatele, do dvou pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Zadavatel je oprávněn poskytnout vysvětlení k zadávací dokumentaci uveřejněním na profilu zadavatele i bez předchozí žádosti dodavatele. Z tohoto důvodu zadavatel doporučuje v případě zájmu o účast v tomto výběrovém řízení provést rovněž na profilu zadavatele aktivaci odběru upozornění na změny v zadávací dokumentaci, resp. vysvětlení zadávací dokumentace k tomuto výběrovému řízení, a to zadáním kontaktní e-mailové adresy v sekci „Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace“.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré požadavky a zadávací podmínky zadavatele jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Veškeré informace o tomto zadávacím řízení zadavatel uveřejňuje rovněž na svém profilu zadavatele na adrese https://ezak.kr-vysocina.cz/profile_display_111.html.
Zadávací řízení se řídí: Zadávání této veřejné zakázky malého rozsahu se řídí Pravidly Rady Kraje Vysočina pro zadávání veřejných zakázek a pravidly poskytovatele dotace (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, verze 7 – dostupné na www.esfcr.cz). Zadavatel výslovně upozorňuje, že na tuto veřejnou zakázku malého rozsahu nelze uplatnit postupy uvedené v zákoně č. 134/2016 Sb., neboť se na ni v souladu s ustanovením § 31 tohoto zákona vztahuje výjimka z postupu zadavatele v zadávacím řízení dle zákona. Pokud jsou proto v Zadávací dokumentaci a ostatních dokumentech zadavatele použity pojmy shodné s pojmy zákona, nelze z takové skutečnosti jakkoliv vyvozovat, že je pro takový pojem zákon uplatňován, vyjma případů, kdy je to výslovně uvedeno.
Soubory ke stažení:
- Zadávací_dokumentace - Podpora pracovníků formou supervize_sign.pdf (10. 3. 2018 10:20)
- Zadávací dokumentace - Přílohy - Podpora pracovníků formou supervize.zip (10. 3. 2018 10:20)
- Rozhodnutí o výběru_sign.pdf (4. 5. 2018 16:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 768000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Asociace supervizorů pomáhajících profesí, z.s., sídlo: Františka Křížka 402/14, 170 00 Praha 7 - Holešovice, IČO: 22763431
Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2018
Datum ukončení: 24. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.