- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Aqualandu Moravia II - VŘ 2
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13342
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Aqualandu Moravia II - VŘ 2
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 3. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: ŽS REAL, a.s.
Sídlo zadavatele: č.ev. 110, 691 22 Pasohlávky
- Jméno: Petr Pavlacký, generální manager, jednající na základě plné moci
- Telefon: +420546609609
- E-mail: pavlacky@aqualand-moravia.cz
IČ zadavatele: 25334271
DIČ zadavatele: CZ25334271
- Jméno: Ing. Martina Lošáková
- Telefon: +420730890160
- E-mail: losakova@aqualand-moravia.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 3. 2020 13:00
Místo pro podání nabídek: ŽS REAL, a.s., č. ev. 110, 691 22 Pasohlávky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je zajištění vzdělávání v oblastech kurzů z účetní, ekonomické a právní oblasti, IT dovedností obecné a technického a odborného vzdělávání.
Podrobné informace naleznete v přiložené zadávací dokumentaci.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 475000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen 2020 - únor 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Lokalita zadavatele, tj. prostory zadavatele v Pasohlávkách, případně v prostorách dodavatele v Brně/Břeclavi. Výběr města určuje zadavatel na základě složení skupiny účastníků konkrétního školení a konzultuje ho s vybraným dodavatelem v dostatečném předstihu před konáním školení.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny zvlášť a dle níže uvedených kritérií:
Nabídková cena – váha 40%
Toto kritérium bude hodnoceno podle níže uvedeného vzorce:
nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena)
100 x ----------------------------------------------- x váha vyjádřená v procentech
cena hodnocené nabídky
Metodika vedení kurzů, kvalita výuky - váha 60%
V tomto nečíselném kritériu budou hodnocena následující subkritéria:
- obsah a metodický přístup k realizaci školení,
- interaktivní a praktické zapojení účastníků do vzdělávání
- použité výukové materiály a pomůcky,
- způsob vyhodnocení vzdělávání a získávání zpětné vazby a podpora při následném rozvoji zaměstnanců po dobu trvání projektu
- způsob technicko–organizačního zajištění vzdělávacích aktivit
K hodnocení tohoto kritéria doloží dodavatel popis vzdělávacího modulu, organizačního zabezpečení, použitých metod, pomůcek, technik, apod. Zároveň předloží vzorové školicí materiály. Důraz bude kladen na interaktivitu výuky, moderní trendy a realističnost praktických nácviků. Požadován je také popis získávání zpětné vazby od účastníků, způsob jejího předání zadavateli a možnosti při využití další práci. Jednotlivé postupy může uchazeč blíže specifikovat na popisu vzorového výukového dne.
U tohoto kritéria budou uděleny body od 1 do 100, přičemž nejvýhodnější nabídka obdrží 100 bodů.
Lépe bude hodnocena ta nabídka, která umožní interaktivní zapojení účastníků kurzů, tj. budou v rámci ní navrženy vhodnější metody školení, tzn. v co nejširší míře aktivní zapojení účastníků školení do výuky (např. formou přímého zapojení účastníků během školení, koncentrace na jednotlivého účastníka školení, skupinová práce s účastníky školení, apod.) a zohlednění prací s modelovými příklady z praxe, jež jsou zároveň upraveny potřebám cílové skupiny. Hodnocena bude zároveň navržená evaluace vzdělávacích akcí, získávání zpětné vazby a její vyhodnocení.
Kritérium bude hodnoceno podle vzorce:
Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech
Body za všechna ohodnocená kritéria se sečtou. Nabídka, která získala nejvíce bodů je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
a) Kvalifikační doklady uchazeče
- kopie výpisu z živnostenského rejstříku prokazujující oprávnění k podnikání pro daný charakter zakázky
- kopie výpisu z obchodního rejstříku
- čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele
- čestného prohlášení o souhlasu se všemi podmínkami výběrového řízení a bezúhonnosti dle vzoru uvedeném v příloze č. 2,3 podepsané oprávněnou osobou uchazeč
b) Reference – viz zadávací dokumentace
c)Odbornost uchazeče – viz zadávací dokumentace
d) Kvalifikační doklady subdodavatelů
e) Uchazeč v nabídce specifikuje veškeré služby a podmínky související s poskytnutím kurzů, zejména ve smyslu:
- zajištění organizace kurzu, kde zadavatel požaduje zejména:
- zaslání pozvánek pracovníkům zadavatele. Pozvánky budou obsahovat cíl a obsah každého dne školení nebo workshopu, datum, místo konání a dobu trvání, případně další potřebné informace,
- přípravu prezenční listiny (viz kap. 5.2.3 Specifických pravidel OPZ*)
- dokumentace k obsahu vzdělávacího kurzu (viz kap. 5.2.2 Specifických pravidel OPZ*)
- školicí (výukové) materiály a pomůcky (viz kap. 5.2.5 Specifických pravidel OPZ*)
- osvědčení nebo potvrzení o absolvování (viz kap. 5.2.4 Specifických pravidel OPZ*)
- vyhodnocení pomocí hodnotícího formuláře účastníků a lektorského hodnocení
- zdokumentování zrealizovaného školení a předání kompletních podkladů Objednateli,
- dodání výukového materiálu v elektronické podobě na CD či DVD tak, aby je dodavatel mohl využít formou e-kurzů pro refresh vědomostí účastníků školení
- vhodné a dostatečně uzpůsobené prostory pro realizaci Kurzu, včetně potřebné didaktické techniky k vedení a realizaci Kurzu (např. videopřehrávač, videokamera, DVD přehrávač, PC, dataprojektor, plátno apod.), a to vše s ohledem na konkrétní počet účastníků Kurzu.
*viz Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání.
- popis metodika výuky, rozsahový a časový obsah kurzu, specifikuje učební materiály, které budou poskytnuty v rámci Kurzu,
- podmínky spojené se změnou termínu Kurzu popř. zrušení Kurzu např. malý počet účastníků, nemoc lektora atd.
- specifikuje lektorský tým nebo lektora pro daný kurz včetně doložení jeho odbornosti viz. bod c)
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zpracována v písemné formě v českém jazyce ve 2 vyhotoveních (tj. 1. originál + 1 kopie). Originál nabídky musí být označen jako “originál”. Kromě písemné formy musí být v obálce s nabídkou přiložena její elektronická podoba (textová a tabulková část).
Nabídka musí být odpovídajícím způsobem zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh (nejlépe každý list očíslovat nepřerušenou číselnou řadou, označit razítkem a podpisem uchazeče na každém listu). Uchazeč je povinen v nabídce předložit kontaktní osobu oprávněnou jednat o nabídce uchazeče, její telefon a e-mailovou adresu.
Nabídka musí být předložena v českém jazyce.
Obchodní a platební podmínky jsou upraveny závazným návrhem smlouvy, který tvoří přílohu č. 4 této Zadávací dokumentace. Účastník výběrového řízení ve své nabídce přiloží doplněný závazný návrh smlouvy, který musí být opatřen razítkem a podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud účastník výběrového řízení provede v závazném návrhu smlouvy neoprávněný zásah, zadavatel nabídku vyřadí a účastníka bezodkladně vyloučí z další účasti ve výběrovém řízení.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel ve své nabídce vyčíslí ceny za jednotlivé položky pro jednotlivé části nabízeného plnění. Celková nabídková cena bude uvedena v českých korunách a členěna přinejmenším na následující položky: nabídková cena za předmět zakázky bez daně z přidané hodnoty (DPH), sazba DPH spolu s jejím vyjádřením v Kč, celková nabídková cena týkající se předmětu zakázky včetně DPH v Kč
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Není přípustné variantní řešení nabídky
Nabídka může být podána pouze na vybrané části
Uchazeči nenáleží náhrada nákladů, škod či ušlého zisku v souvislosti s účastí ve výběrovém řízení
Podáním nabídky uchazeč souhlasí s podmínkami této výzvy
Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálním zněním Metodického pokynu pro publicitu a komunikaci Evropských strukturálních a investičních fondů v programovém období 2014-2020
Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálními pravidly pro informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ dle obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ
Obchodní a platební podmínky jsou upraveny závazným návrhem smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 této Zadávací dokumentace. Účastník výběrového řízení ve své nabídce přiloží doplněný závazný návrh smlouvy, který musí být opatřen razítkem a podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Pokud účastník výběrového řízení provede v závazném návrhu smlouvy neoprávněný zásah, zadavatel nabídku vyřadí a účastníka bezodkladně vyloučí z další účasti ve výběrovém řízení.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek AQL_VŘ_2.pdf (28. 2. 2020 06:23)
- Zadávací dokumentace a přílohy AQL_VŘ_2.pdf (28. 2. 2020 06:23)
- Zadávací dokumentace a přílohy_2_3_4_editovatelné_VŘ_2.docx (28. 2. 2020 06:23)
- VŘ_2_Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů_1.pdf (3. 3. 2020 17:55)
- Zadávací dokumentace VŘ_2_Přiloha_č_1_opravená.pdf (3. 3. 2020 17:55)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Havlík.pdf (23. 3. 2020 15:47)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_VŘ_2.pdf (3. 4. 2020 14:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 376500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A: Everesta, a.s., Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 47001, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část B: Everesta, a.s., Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 47001, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část C: Everesta, a.s., Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 47001, IČ: 25014650
Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2020
Zrušené části zakázky: Část D
Datum ukončení: 30. 4. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.