- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ČSAD Liberec, a.s._II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13477
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ČSAD Liberec, a.s._II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 6. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: ČSAD Liberec, a.s.
Sídlo zadavatele: České mládeže 594/33, Liberec VI-Rochlice, 460 06 Liberec
- Jméno: Ing. Martin Oumrt
- Telefon: +420603208700
- E-mail: martin.oumrt@csadlb.cz
IČ zadavatele: 25045504
DIČ zadavatele: CZ25045504
- Jméno: Ing. Martin Oumrt
- Telefon: +420603208700
- E-mail: martin.oumrt@csadlb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 7. 2020 09:00
Místo pro podání nabídek: ČSAD Liberec, a.s. České mládeže 594/33 Liberec VI-Rochlice, 460 06 Liberec
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v realizaci školení a kurzů pro zaměstnance zadavatele.
Vzhledem k rozmanitosti předmětu celé zakázky se zadavatel rozhodl rozdělit zakázku na více dílčích části a zadat tuto zakázku ve dvou samostatných výzvách.
Předmět této zakázky (zaměřené na aktivity technického a jiného odborného vzdělávání) je rozdělen na tři dílčí části (ČÁST 5 až ČÁST 7):
ČÁST 5 – Získání řidičského oprávnění skupiny D
ČÁST 6 – Profesní způsobilost řidiče a pravidelné školení
ČÁST 7 – Ekonomika jízdy – autobusy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 969000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: nejpozději do 31.10.2021
Místo dodání / převzetí plnění: ČSAD Liberec, a.s. České mládeže 594/33, Liberec VI-Rochlice, 460 06 Liberec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude probíhat za každou dílčí část veřejné zakázky samostatně.
Pravidla hodnocení nabídek všech dílčích částí: ČÁST 5, ČÁST 6, ČÁST 7:
Hodnocení nabídek ve všech dílčích částech zakázky bude probíhat podle ekonomické výhodnosti nabídky. Hodnotícím kritériem je „nejnižší nabídková cena bez DPH“. V případě neplátce DPH – celková nabídková cena.
V rámci hodnotícího kritéria „Celková nabídková cena bez DPH“ hodnotící komise stanoví pořadí nabídek od nejlevnější po nejdražší.
Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
V případě, že jsou podány dvě nebo více stejných cenových nabídek s nejnižší nabídkovou cenou, bude o nejvýhodnější nabídce rozhodnuto losem. V případě losu se budou moci účastnit zástupci dodavatelů, o jejichž umístění se bude losovat.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Prokáže základní způsobilost doložením:
Čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušnou základní způsobilost v rozsahu Přílohy č. 3 této Výzvy k podání nabídek, tj. Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
2. Prokáže profesní způsobilost doložením:
- výpisu z obchodního rejstříku, je-li dodavatel do tohoto rejstříku zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje. Tyto dokumenty nesmí být starší 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
- dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění vztahující se k předmětu plnění této veřejné zakázky.
- doklad o odborné způsobilosti:
Pro dílčí ČÁST 5 – Profesní způsobilost dodavatel prokazuje Rozhodnutím k provozování autoškoly v rozsahu řidičského oprávnění skupiny D.
Pro dílčí ČÁST 6 - Profesní způsobilost dodavatel prokazuje předložením Akreditace k provozování školicího střediska vydané příslušným krajským úřadem ve smyslu ustanovení § 49, odst. 1 zákona č. 247/2000 Sb. O získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel v rozsahu řidičského oprávnění skupiny D.
3. Technická kvalifikace:
Pro dílčí ČÁST 5
Pro dílčí ČÁST 6
Pro dílčí ČÁST 7
Podrobněji viz. Výzva k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originálním vyhotovení v písemné formě, v českém jazyce a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče na Příloze č.4 – Krycí list nabídky. Všechny strany nabídky budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou včetně příloh a budou zabezpečeny, resp. svázány tak, aby nemohlo dojít k manipulaci s obsahem nabídky. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
V případě, že krycí list nabídky nebo návrh smlouvy nebo cenovou nabídku, které mají být podepsány účastníkem, bude podepisovat osoba k tomuto úkonu speciálně zmocněná, musí být do nabídky vložena plná moc v originálu nebo úředně ověřené kopii. Plná moc bude podepsána osobou, která je oprávněná účastníka zastupovat a budou v ní výslovně uvedeny veškeré úkony, k níž je zmocněná osoba oprávněná v rámci nabídky. Pokud podepisuje nabídku prokurista zapsaný v obchodním rejstříku účastníka, nemusí vkládat do nabídky plnou moc.
Podrobněji viz. Výzva k podání nabídek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč ve své nabídce uvede nabídkovou cenu za dílčí ČÁST, na kterou podává nabídku. Nabídková cena bude uvedena v členění Kč bez DPH, samostatně vyčíslené DPH a cenu celkem včetně DPH.
Pro sestavení cenové nabídky dodavatel použije Přílohu č. 2 - Cenová nabídka, a to na:
ČÁST 5 nebo Cenová nabídka ČÁST 6, nebo Cenová nabídka ČÁST 7.
Nabídková cena bude uvedena v:
Krycím listu - Příloha č.4
Cenové nabídce - Příloha č.2
Návrhu smlouvy - Příloha č.1.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky (veškeré školící pomůcky, materiály, techniku, výukové materiály, náklady na odměnu lektora, případně cestovní náklady lektora, aj.). Nabídková cena je konečná a je maximální možná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky zvyšovat. Její překročení bude možné pouze v případě změny výše sazby DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Podrobněji viz. Výzva k podání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat na každé dílčí plnění pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Podrobněji viz. Výzva k podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Podrobnosti platebních podmínek a výši smluvních pokut, které budou uloženy v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy o dodávce služeb jsou uvedeny v Příloze č. 1 této výzvy k podání nabídek – v Návrhu smlouvy.
Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny jednotlivých dílčích částí, s výjimkou změny ceny v závislosti na případné změně výše DPH. Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě. Zadavatel vyloučí dodavatele, jehož nabídka nebude splňovat zadávací podmínky. Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku zrušit, a to v souladu s kap. 20.10 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12) – dostupné na www.esfcr.cz.
Přílohy, které budou součástí nabídky, budou podepsané osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se zastupováním dodavatele). Oprávnění k podpisu včetně jeho způsobu dokládá dodavatel příslušným oprávněním (např. výpisem z obchodního rejstříku, originálem plné mocí od statutárního orgánu).
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. vydání č.12, datum účinnosti od 1.5.2020), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek II_ČSAD Liberec.pdf (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.1_Návrh smlouvy.docx (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.2_Cenová nabídka.xlsx (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.3_Čestné prohlášení_o splnění ZZ.docx (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.4_Krycí list nabídky.doc (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.5_Specifikace předmětu plnění.pdf (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.6_Čestné prohlášení_k prokázání TK_ČÁST 5.doc (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.6_Čestné prohlášení_k prokázání TK_ČÁST 6.doc (25. 6. 2020 11:34)
- Příloha č.6_Čestné prohlášení_k prokázání TK_ČÁST 7.doc (25. 6. 2020 11:34)
- Oznámení o zrušení výběrového řízení.pdf (14. 7. 2020 10:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Ve stanovené lhůtě nebyly podány žádné nabídky na žádnou z dílčích částí zakázky.
Datum ukončení: 13. 7. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.