- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávací aktivity: "Použití nástrojů z balíku Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection pro tvorbu informačních modelů liniových staveb"
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14190
Název zakázky: Zajištění vzdělávací aktivity: "Použití nástrojů z balíku Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection pro tvorbu informačních modelů liniových staveb"
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 8. 2023
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: PRODIN a.s.
Sídlo zadavatele: K Vápence 2745, 53002 Pardubice – Zelené Předměstí
- Jméno: Ing. Leoš Jelínek
- Telefon: +420466055100
- E-mail: leos.jelinek@prodin.cz
IČ zadavatele: 25292161
DIČ zadavatele: CZ25292161
- Jméno: Ing. Adéla Lagusová
- Telefon: +420775246296
- E-mail: adela.lagusova@ventio.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 8. 2023 12:00
Místo pro podání nabídek: ventio holding a.s., Jiráskova 1275, 53002 Pardubice – Zelené Předměstí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace vzdělávací aktivity „Použití nástrojů z balíku Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection pro tvorbu informačních modelů liniových staveb“ včetně závěrečné zkoušky.
Obsah kurzu: Kurz s názvem „Použití nástrojů z balíku Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection pro tvorbu informačních modelů liniových staveb“ povede k plnému využití nástrojů Autodesk AEC Collection pro efektivní a produktivní tvorbu informačních modelů staveb. Cílem tohoto vzdělávání je, aby se zaměstnanci naučili plně využívat aplikace Autodesk Civil3D, Autodesk Subassembly Composer, Dynamo for Civil a další. Zároveň je cílem dosáhnout možnosti unifikace tvorby projektové dokumentace a informačních modelů, včetně nastavení aplikačního prostředí pro plně týmovou práci. Vlastní kurz bude mít několik částí: V první části se se zaměstnanci naučí využívat zejména funkce softwaru základu C3D pro pokročilejší uživatele projektující liniové stavby. Budou se zabývat 3D modelováním v prostředí AutoCAD obecně. Zaměří se zejména na silnice, křižovatky, potrubní sítě, propustky, apod. V další části budou zaměstnanci se školitelem konzultovat běžící projekty v prostředí Civil 3D, čímž si vyzkouší získané dovednosti a všechny funkcionality software přímo v praxi, na projektech, které jsou jim momentálně nejbližší. Třetí část školení se bude zabývat nastavením sestav a šablon pro unifikaci práce projektového týmu.
Počet účastníků: 6 osob
Rozsah kurzu:
Teorie - 39 hodin (1 hodina = 60 min)
Zkouška – 1 hodin (1 hodina = 60 min)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 120000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Realizace vzdělávací aktivity v období srpen 2023 - říjen 2023
Místo dodání / převzetí plnění: K Vápence 2745, 53002 Pardubice – Zelené Předměstí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH – jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel v rámci kvalifikace požaduje, aby dodavatel:
- neměl v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
- neměl splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejném zdravotním pojištění,
- neměl nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Dodavatel prokáže splnění této části kvalifikace předložením čestného prohlášení v nabídce. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 2 této výzvy.
Je zapsán v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidenci, pokud právní předpis takový zápis vyžaduje, a má všechna veřejnoprávní oprávnění pro výkon činnosti v rozsahu předmětu zakázky, zejména příslušná živnostenská oprávnění pro pořádání školení a kurzů
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat následující:
- Krycí list nabídky, který je přílohou č. 1 této výzvy
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Vzor čestného prohlášení je přílohou č. 2 této výzvy
- Doklady dokazující způsobilost uchazeče (živnostenský list, výpis z obchodního rejstříku)
- Vyplněný návrh smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity podepsaný statutárním zástupcem (viz příloha č. 3 této výzvy).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uvedená nabídková cena musí stanovena za plnění kompletní zakázky a musí se jednat o cenu konečnou.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek k rukám Ing. Adély Lagusové na adresu ventio holding a.s., Jiráskova 1275, 530 02 Pardubice - Zelené Předměstí.
Další požadavky na zpracování nabídky: Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, zrušit zadané výběrové řízení, nevracet podané nabídky a změnit podmínky zakázky.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- priloha 1_krycí list.docx (7. 8. 2023 08:35)
- priloha 2_cestne prohlaseni.docx (7. 8. 2023 08:35)
- priloha 3_navrh smlouvy.doc (7. 8. 2023 08:35)
- Výzva k podání nabídek.pdf (7. 8. 2023 08:35)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (21. 8. 2023 09:34)
- Oznámení o výsledku hodnocení výběru.pdf (21. 8. 2023 09:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 118956.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GRAITEC s.r.o. Jeremenkova 1160/90A, 14000 Praha, 15891658
Datum podpisu smlouvy: 18. 8. 2023
Datum ukončení: 18. 8. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.