Zpět

Vzdělávání operátorů Call centra

Registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013720

Projekt řeší nastavení a zavedení cíleného a systematického vzdělávání jako nástroje pro zvyšování motivace a adaptability zaměstnanců. Vzdělávací program je zaměřen na zvýšení motivace zaměstnanců, prohlubování a rozšiřování kvalifikace a adaptability, doplnění důležitých dovedností, které jsou nezbytné pro lepší výkon jejich pracovních funkcí. Cílovou skupinou tvoří zaměstnanci společnosti na pozicích Operátorů call centra a Back Office.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 8. 2020 - 31. 1. 2021
  • Místo realizace: Ústecký kraj
  • Místo dopadu: Ústecký kraj
  • Cílová skupina: Zaměstnanci

Příjemce

  • Gitano cosmetics a.s.
  • IČ: 06712363
  • Sídlo:
    • Ulice: Ruská
    • Číslo popisné: 117/17
    • Město: Dubí
    • Kraj: Ústecký kraj
    • PSČ: 41703

Financování (v Kč)

  • Příspěvek Unie: 713 734,80
  • Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 0,00

Operační program Zaměstnanost

  • Prioritní osa 1 - Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly
  • Investiční priorita: 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly
  • Specifický cíl: Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků; Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce
  • Výzva: Podnikové vzdělávání zaměstnanců II

Více informací o projektu


 
26. 8. 2021