Zpět
Vzdělávání operátorů Call centra
Registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013720
Projekt řeší nastavení a zavedení cíleného a systematického vzdělávání jako nástroje pro zvyšování motivace a adaptability zaměstnanců. Vzdělávací program je zaměřen na zvýšení motivace zaměstnanců, prohlubování a rozšiřování kvalifikace a adaptability, doplnění důležitých dovedností, které jsou nezbytné pro lepší výkon jejich pracovních funkcí. Cílovou skupinou tvoří zaměstnanci společnosti na pozicích Operátorů call centra a Back Office.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 8. 2020 - 31. 1. 2021
- Místo realizace: Ústecký kraj
- Místo dopadu: Ústecký kraj
- Cílová skupina: Zaměstnanci
Příjemce
- Gitano cosmetics a.s.
- IČ: 06712363
-
Sídlo:
- Ulice: Ruská
- Číslo popisné: 117/17
- Město: Dubí
- Kraj: Ústecký kraj
- PSČ: 41703
Financování (v Kč)
- Příspěvek Unie: 713 734,80
- Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 0,00
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 1 - Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly
- Investiční priorita: 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly
- Specifický cíl: Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků; Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce
- Výzva: Podnikové vzdělávání zaměstnanců II