Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti SIKO KOUPELNY a.s. a partnera

Registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004524

Projekt má za cíl zvýšit odbornou kvalifikaci zaměstnanců společnosti SIKO KOUPELNY a.s. s ohledem na jejich současnou situaci a možnosti v budoucnu. Projekt vychází z aktuálních potřeb společnosti, změn, kterými společnost v nedávné době prošla a navazuje na předchozí vzdělávací projekty. CS je 188 zaměstnanců z celé ČR. Vzdělávání je zaměřeno na rozvoj TOP managementu a obchodníků pro zlepšení zákaznického servisu a vedení lidí. Do školení prodejců bude zapojena i partnerská prodejna.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 3. 2017 - 28. 2. 2019
  • Místo realizace: Jihomoravský kraj; Středočeský kraj; Ústecký kraj; Zlínský kraj; Liberecký kraj; Karlovarský kraj; Jihočeský kraj; Moravskoslezský kraj
  • Místo dopadu: Středočeský kraj; Moravskoslezský kraj; Ústecký kraj; Zlínský kraj; Jihočeský kraj; Karlovarský kraj; Jihomoravský kraj; Liberecký kraj
  • Cílová skupina: Zaměstnanci

Příjemce

  • SIKO KOUPELNY a.s.
  • IČ: 26065801
  • Sídlo:
    • Ulice: Skorkovská
    • Číslo popisné: 1310
    • Městská část: Kyje
    • Město: Praha
    • Kraj: Hlavní město Praha
    • PSČ: 19800

Financování (v Kč)

  • Příspěvek Unie: 4 536 450,00
  • Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 0,00

Operační program Zaměstnanost

  • Prioritní osa 1 - Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly
  • Investiční priorita: 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly
  • Specifický cíl: Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků; Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce; Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce; Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků
  • Výzva: Podnikové vzdělávání zaměstnanců

Více informací o projektu


 
7. 9. 2020