Zpět
Zavádění systému řízení kvality na Úřadu práce České republiky
Registrační číslo: CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0016033
Předmětem projektu je zavádění systému řízení kvality do organizace a systému fungování a řízení Úřadu práce České republiky, a to prostřednictvím zavedení požadavků Metodického pokynu pro řízení kvality ve služebních úřadech č. 214 schváleného usnesením vlády ze dne 4. dubna 2018.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 1. 2020 - 30. 6. 2023
- Místo realizace: Zlínský kraj; Hlavní město Praha; Karlovarský kraj; Liberecký kraj; Moravskoslezský kraj; Jihomoravský kraj; Jihočeský kraj; Plzeňský kraj; Královéhradecký kraj; Pardubický kraj; Středočeský kraj; Ústecký kraj; Kraj Vysočina; Olomoucký kraj
- Místo dopadu: Pardubický kraj; Plzeňský kraj; Ústecký kraj; Zlínský kraj; Kraj Vysočina; Královéhradecký kraj; Jihomoravský kraj; Olomoucký kraj; Liberecký kraj; Karlovarský kraj; Moravskoslezský kraj; Středočeský kraj; Jihočeský kraj; Hlavní město Praha
- Cílová skupina: Organizační složky státu včetně justice a jejich zaměstnanci
Příjemce
- Úřad práce České republiky
- IČ: 72496991
-
Sídlo:
- Ulice: Dobrovského
- Číslo popisné: 1278/25
- Městská část: Holešovice
- Město: Hlavní město Praha
- Kraj: Hlavní město Praha
- PSČ: 170 00
Financování (v Kč)
- Příspěvek Unie: 6 973 867,70
- Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 1 650 432,30
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 4 - Efektivní veřejná správa
- Investiční priorita: 4.1 Efektivní veřejná správa; 4.1 Efektivní veřejná správa
- Specifický cíl: Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže; Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona
- Výzva: Výzva pro projekty podporující implementaci Strategického rámce rozvoje veřejné správy ČR pro období 2014 - 2020