Zpět

„Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 4“

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10411

Název zakázky: „Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 4“

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 2. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ICOS Český Krumlov, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Náměstí Svornosti 2, 381 01 Český Krumlov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Zunt, ředitel o.p.s., tel.: 380712202, e-mail: icos@krumlov.cz

IČ zadavatele: 70815089

DIČ zadavatele: CZ70815089

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Tomáš Zunt
  • Telefon: 380712202
  • E-mail: icos@krumlov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
ICOS Český Krumlov, o.p.s. Náměstí Svornosti 2 381 01 Český Krumlov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání (kompletně po stránce obsahové, lektorské atd.) pracovníkům sociálních služeb zadavatele a jeho partnerů (tj. poskytovatelů sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu - blíže viz Zadávací dokumentace). Poptávané vzdělávací kurzy odpovídají vzdělávacím potřebám pracovníků jednotlivých organizací (pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci) a jsou zaměřeny jak na vzdělávání v aspektu posílení specifických dovedností ve způsobech práce s klienty, na rozvoj psychosociálních dovedností či na podporu a zkvalitnění manažerských dovedností.

 

Celkem se jedná o 4 akreditované vzdělávací kurzy (3 kurzy se uskuteční v prostorách zajištěných zadavatelem v Českém Krumlově, 1 z kurzů je poptáván jako kurz otevřený).

 

Předmět plnění zakázky je rozdělen na 4 samostatné částí – dílčí plnění. Uchazeč může podat nabídku na celý předmět zakázky nebo jen na dílčí část nebo části.

 

Dílčí část I.:
Biografický model péče

Maximální cena = 90.000,- Kč bez DPH

 

Dílčí část II:
Sociálně právní minimum

Maximální cena = 11.890,- Kč bez DPH


Dílčí část III:
Komunikace s dětmi a dospívajícími uživateli sociálních služeb

Maximální cena = 10.900,- Kč bez DPH

 

Dílčí část IV.:
Kurz mediace (otevřený kurz)

Maximální cena = 35.000,- Kč bez DPH

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 147790,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
březen 2015 – 30. červen 2015 (Rámcové termíny pro realizaci jednotlivých kurzů jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v článku 2.2)

Místo dodání / převzetí plnění:
- Plnění dílčí části zakázky č. I. až č. III. – uzavřené kurzy v prostorách zajištěných zadavatelem v Č. Krumlově. - Plnění dílčí části zakázky č. IV. – otevřený kurz v místě dle určení Dodavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky: dílčí kritéria: - Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 70% - Metodika – způsob realizace vzdělávání – váha 30% Bližší podmínky hodnocení jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci v článku 7 „Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení nabídek“

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Splnění a) základních, b) profesních, c) technických kvalifikačních předpokladů dle článku č. 5 Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Tato povinnost je blíže specifikována v zadávací dokumentaci a smlouvě, která je její přílohou. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka musí obsahovat návrh Smlouvy (příloha 6 Zadávací dokumentace) vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za Uchazeče. Uchazeč se v nabídce zaváže k dodržení podmínek OP LZZ – Manuál pro publicitu. Povinnou součástí nabídky bude dokument „Návrh metodiky – způsobu realizace vzdělávání“ (dle přílohy 5 zadávací dokumentace) pro každé vzdělávací téma/kurz samostatně zpracovaný. Cenová nabídka se podává na předepsaném formuláři „Nabídková cena – cenová kalkulace“, který je přílohou 4 Zadávací dokumentace. Podrobné informace o požadavcích na obsah, formu a členění nabídky obsahuje článek 11 Zadávací dokumentace.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST I. - zrušeno

ČÁST II.

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Sociální agentura, o.p.s.
    IČ:
    265 40 495

    DIČ: CZ26540495

    Sídlo:Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Mgr. Jaromír Licek
    Poznámka k dodavateli:

     

    • 2. v pořadí
      Název:
      Diecézní charita
      IČ: 44990260

DIČ: CZ44990260
Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 9, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mgr. Oldřich Haičman
Poznámka k dodavateli:

ČÁST III.

  • Vítězný dodavatel
    Název:
    Sociální agentura, o.p.s.
    IČ:
    265 40 495

    DIČ: CZ26540495

    Sídlo:Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Mgr. Jaromír Licek
    Poznámka k dodavateli:

     

ČÁST IV.

  • Vítězný dodavatel
    Název: Asociace mediátorů, z.s.
    IČ: 70908044
    DIČ: CZ70908044
    Sídlo:  K vodojemu 4, 150 00 Praha 5
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:  
    Mgr. Elena Mešková
    Poznámka k dodavateli:

     

Datum ukončení: 2. 3. 2015


 
Uveřejněno: 5. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016