„Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 4“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10411
Název zakázky: „Dodávka akreditovaných kurzů pro poskytovatele sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu v rámci dotačního projektu I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat - 4“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 2. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00165 I menší organizace se mohou kvalitně vzdělávat příjemce: ICOS Český Krumlov, o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: ICOS Český Krumlov, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Náměstí Svornosti 2, 381 01 Český Krumlov
- Jméno: Tomáš Zunt, ředitel o.p.s., tel.: 380712202, e-mail: icos@krumlov.cz
IČ zadavatele: 70815089
DIČ zadavatele: CZ70815089
- Jméno: Tomáš Zunt
- Telefon: 380712202
- E-mail: icos@krumlov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 2. 2015 12:00
Místo pro podání nabídek: ICOS Český Krumlov, o.p.s. Náměstí Svornosti 2 381 01 Český Krumlov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání (kompletně po stránce obsahové, lektorské atd.) pracovníkům sociálních služeb zadavatele a jeho partnerů (tj. poskytovatelů sociálních služeb v českokrumlovském a prachatickém regionu - blíže viz Zadávací dokumentace). Poptávané vzdělávací kurzy odpovídají vzdělávacím potřebám pracovníků jednotlivých organizací (pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci) a jsou zaměřeny jak na vzdělávání v aspektu posílení specifických dovedností ve způsobech práce s klienty, na rozvoj psychosociálních dovedností či na podporu a zkvalitnění manažerských dovedností.
Celkem se jedná o 4 akreditované vzdělávací kurzy (3 kurzy se uskuteční v prostorách zajištěných zadavatelem v Českém Krumlově, 1 z kurzů je poptáván jako kurz otevřený).
Předmět plnění zakázky je rozdělen na 4 samostatné částí – dílčí plnění. Uchazeč může podat nabídku na celý předmět zakázky nebo jen na dílčí část nebo části.
Dílčí část I.:
Biografický model péče
Maximální cena = 90.000,- Kč bez DPH
Dílčí část II:
Sociálně právní minimum
Maximální cena = 11.890,- Kč bez DPH
Dílčí část III:
Komunikace s dětmi a dospívajícími uživateli sociálních služeb
Maximální cena = 10.900,- Kč bez DPH
Dílčí část IV.:
Kurz mediace (otevřený kurz)
Maximální cena = 35.000,- Kč bez DPH
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 147790,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: březen 2015 – 30. červen 2015 (Rámcové termíny pro realizaci jednotlivých kurzů jsou stanoveny v zadávací dokumentaci v článku 2.2)
Místo dodání / převzetí plnění: - Plnění dílčí části zakázky č. I. až č. III. – uzavřené kurzy v prostorách zajištěných zadavatelem v Č. Krumlově. - Plnění dílčí části zakázky č. IV. – otevřený kurz v místě dle určení Dodavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídky: dílčí kritéria: - Nabídková cena v Kč bez DPH – váha 70% - Metodika – způsob realizace vzdělávání – váha 30% Bližší podmínky hodnocení jsou stanoveny v Zadávací dokumentaci v článku 7 „Kritéria pro hodnocení a způsob hodnocení nabídek“
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění a) základních, b) profesních, c) technických kvalifikačních předpokladů dle článku č. 5 Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Tato povinnost je blíže specifikována v zadávací dokumentaci a smlouvě, která je její přílohou. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Nabídka musí obsahovat návrh Smlouvy (příloha 6 Zadávací dokumentace) vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za Uchazeče. Uchazeč se v nabídce zaváže k dodržení podmínek OP LZZ – Manuál pro publicitu. Povinnou součástí nabídky bude dokument „Návrh metodiky – způsobu realizace vzdělávání“ (dle přílohy 5 zadávací dokumentace) pro každé vzdělávací téma/kurz samostatně zpracovaný. Cenová nabídka se podává na předepsaném formuláři „Nabídková cena – cenová kalkulace“, který je přílohou 4 Zadávací dokumentace. Podrobné informace o požadavcích na obsah, formu a členění nabídky obsahuje článek 11 Zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-2-zd-kryci-list-nabidky-icos-ck-def_3.doc (3. 5. 2016 12:09)
- priloha-c-3-zd-cestne-prohlaseni-zakladni-kval-predpoklady-icos-ck-def.docx (3. 5. 2016 12:09)
- priloha-c-4-zd-cenova-kalkulace-nabidkova-cena-icos-def_1.xls (3. 5. 2016 12:09)
- priloha-c-5-zd-navrh-zpusobu-realizace-vzdelavani-icos-ck-def_3.doc (3. 5. 2016 12:09)
- priloha-c-6-zd-smlouva-icos-ck-def_3.doc (3. 5. 2016 12:09)
- zadavaci-dokumentace-icos-ck-def_3.pdf (3. 5. 2016 12:09)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST I. - zrušeno
ČÁST II.
-
Vítězný dodavatel
Název: Sociální agentura, o.p.s.
IČ: 265 40 495DIČ: CZ26540495
Sídlo:Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaromír Licek
Poznámka k dodavateli:
- 2. v pořadí
Název: Diecézní charita
IČ: 44990260
DIČ: CZ44990260
Sídlo: tř. Kpt. Jaroše 9, 602 00 Brno
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mgr. Oldřich Haičman
Poznámka k dodavateli:
ČÁST III.
-
Vítězný dodavatel
Název: Sociální agentura, o.p.s.
IČ: 265 40 495DIČ: CZ26540495
Sídlo:Velká Hradební 484/2, 400 01 Ústí nad Labem
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaromír Licek
Poznámka k dodavateli:
ČÁST IV.
-
Vítězný dodavatel
Název: Asociace mediátorů, z.s.
IČ: 70908044
DIČ: CZ70908044
Sídlo: K vodojemu 4, 150 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Elena Mešková
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 2. 3. 2015