Zpět

"Odborné vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v automobilovém průmyslu"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8732

Název zakázky: "Odborné vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v automobilovém průmyslu"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Senior Flexonics Czech s.r.o.

Sídlo zadavatele: Průmyslová 733/9, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Bedřich Petrů, jednatel 585 151 183, bpetru@seniorflexonics.cz Ing. Adam Straňák, jednatel 585 151 180, astranak@seniorflexonics.cz

IČ zadavatele: 26421658

DIČ zadavatele: CZ26421658

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Kateřina Žáková
  • Telefon: 585 151 182
  • E-mail: kzakova@seniorflexonics.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou doručeny poštou, přepravcem zásilek nebo osobně na adresu kontaktní osoby zadavatele: Mgr. Kateřina Žáková Senior Flexonics Czech s.r.o. Průmyslová 733/9 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou specifická a odborná školení zaměstnanců zadavatele podle požadavků zadavatele.

 

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 3 dílčích částí:

·         DÍLČÍ ČÁST 1 - Vzdělávací aktivita č. 1 - Technologické fáze tváření trubek unikátní metodou hydroforming v procesu výroby.

 

·         DÍLČÍ ČÁST 2 - Vzdělávací aktivita č. 2 - Rozvoj IT kompetencí zaměstanců     

·         DÍLČÍ ČÁST 3 - Vzdělávací aktivita č. 3 - Rozvoj komunikačních a manažerských kompetencí

           

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1674300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta pro podání nabídek: 03.07.2013 do 13.00 hod. Předpokládaný termín zahájení plnění: 01.09.2013 Předpokládaný termín ukončení plnění: 30.11.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky jsou prostory zadavatele v sídle společnosti Senior Flexonics Czech s.r.o. v Olomouci, popř. jiné vhodné místo.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení bude provedeno dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky s dílčími hodnotícími kritérii a jejich váhou, uvedenými v následujícím přehledu: 1. Celková nabídková cena bez DPH v Kč - 50% 2. Návrh způsobu realizace zakázky - 50% Způsob hodnocení jednotlivých hodnotících kritérií je podrobněji popsán v samostatné zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele v souladu s § 53, § 54 a § 56 zákona o veřejných zakázkách a ekonomické a finanční způsobilosti splnit zakázku v souladu s ustanovením § 50 zákona o veřejných zakázkách. Podrobnější specifikace kvalifikačních předpokladů je uvedena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zadavateli zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na služby zadávanou v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.

Další podmínky:
Výzva k podání nabídek včetně zadávací dokumentace je přiložena na této stránce a je také zveřejněna na profilu zadavatele

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Kariérový a personální servis s.r.o.
    IČ: 277 70 338
    DIČ: CZ27770338
    Sídlo: Na Střelnici 344/48, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Zbořilová, ředitelka společnosti
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Ecological Consulting a.s.
    IČ: 258 73 962
    DIČ: CZ25873962
    Sídlo: Na Střelnici 48, 779 00 Olomouc

 

Datum ukončení: 2. 8. 2013


 
Uveřejněno: 14. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016