"Odborné vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v automobilovém průmyslu"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8732
Název zakázky: "Odborné vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v automobilovém průmyslu"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Senior Flexonics Czech s.r.o.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 733/9, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ing. Bedřich Petrů, jednatel 585 151 183, bpetru@seniorflexonics.cz Ing. Adam Straňák, jednatel 585 151 180, astranak@seniorflexonics.cz
IČ zadavatele: 26421658
DIČ zadavatele: CZ26421658
- Jméno: Mgr. Kateřina Žáková
- Telefon: 585 151 182
- E-mail: kzakova@seniorflexonics.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 7. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky budou doručeny poštou, přepravcem zásilek nebo osobně na adresu kontaktní osoby zadavatele: Mgr. Kateřina Žáková Senior Flexonics Czech s.r.o. Průmyslová 733/9 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky jsou specifická a odborná školení zaměstnanců zadavatele podle požadavků zadavatele.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 3 dílčích částí:
· DÍLČÍ ČÁST 1 - Vzdělávací aktivita č. 1 - Technologické fáze tváření trubek unikátní metodou hydroforming v procesu výroby.
· DÍLČÍ ČÁST 2 - Vzdělávací aktivita č. 2 - Rozvoj IT kompetencí zaměstanců
· DÍLČÍ ČÁST 3 - Vzdělávací aktivita č. 3 - Rozvoj komunikačních a manažerských kompetencí
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1674300,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta pro podání nabídek: 03.07.2013 do 13.00 hod. Předpokládaný termín zahájení plnění: 01.09.2013 Předpokládaný termín ukončení plnění: 30.11.2014
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky jsou prostory zadavatele v sídle společnosti Senior Flexonics Czech s.r.o. v Olomouci, popř. jiné vhodné místo.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení bude provedeno dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky s dílčími hodnotícími kritérii a jejich váhou, uvedenými v následujícím přehledu: 1. Celková nabídková cena bez DPH v Kč - 50% 2. Návrh způsobu realizace zakázky - 50% Způsob hodnocení jednotlivých hodnotících kritérií je podrobněji popsán v samostatné zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje prokázání splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele v souladu s § 53, § 54 a § 56 zákona o veřejných zakázkách a ekonomické a finanční způsobilosti splnit zakázku v souladu s ustanovením § 50 zákona o veřejných zakázkách. Podrobnější specifikace kvalifikačních předpokladů je uvedena v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zadavateli zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na služby zadávanou v režimu zjednodušeného podlimitního řízení dle § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Další podmínky: Výzva k podání nabídek včetně zadávací dokumentace je přiložena na této stránce a je také zveřejněna na profilu zadavatele
Soubory ke stažení:
- doplnujici-informace-zajemce.docx (1. 5. 2016 01:32)
- priloha-c.-1-k-zadavaci-dokumentaci.pdf (1. 5. 2016 01:33)
- vyzva-a-zadavaci-dokumentace_2.pdf (1. 5. 2016 01:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Kariérový a personální servis s.r.o.
IČ: 277 70 338
DIČ: CZ27770338
Sídlo: Na Střelnici 344/48, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Zbořilová, ředitelka společnosti
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Ecological Consulting a.s.
IČ: 258 73 962
DIČ: CZ25873962
Sídlo: Na Střelnici 48, 779 00 Olomouc
Datum ukončení: 2. 8. 2013